آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

از مهمانانی که با لپ تاپ کار می کنند یا یک رمان می خوانند گرفته تا گروه دوستانه ای که در حال جلب توجه هستند ، کافی شاپ ها مکان های گسترده ای برای مشتریان هستند. فضای داخلی کافی شاپ شما توانایی درگیر کردن مهمانان شما ، افزایش راحتی و ترغیب آنها به مشتری های وفادار را دارد. حال اگر در حال راه اندازی کافی شاپ باشید و یا قصد دارید دکوراسیون و طراحی خود را به روز کنید ، ایده های طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران  استودیو معماری آشینه را در زیر بررسی کنید ، بنابراین می توانید فضای جذاب ایجاد کنید که باعث بهبود کسب و کار شما خواهد شد.

 ایده های تم داخلی برای کافی شاپ

دکوراسیون داخلی کافی شاپ و رستوران
دکوراسیون داخلی کافی شاپ و رستوران

 طراحی و دکوراسیون داخلی کافی شاپ باید با نام تجاری و برند شما مطابقت داشته باشد. برای نشان دادن نام تجاری ، مفهوم و ارزش های خود ، مضامین زیر را در نظر بگیرید.

1)فضای داخلی کافی شاپ مدرن

دکوراسیون سبک مدرن در نیمه اول قرن 20 محبوبیت بیشتری پیدا کرد. یک اصل اساسی در این سبک طراحی این است که فرم باید از عملکرد پیروی کند ، به این معنی که هر مبلمان و دکوراسیون باید با یک هدف عملی و عمدی ساده باشد. در زیر چند نمونه از مواردی که ممکن است در یک کافی شاپ با دکوراسیون مدرن مشاهده کنید آورده شده است.

  • خطوط واضح و سطوح صاف
  • نداشتن جزئیات پیچیده
  • ترکیبی از عناصر راحت و پیچیده
  • خطوط تمیز و رنگ های خنثی ممکن است با لوازم جانبی و واضح و متناسب مانند یک مبل با رنگ روشن ، بالش یا یک قطعه از هنر انتزاعی ، متعادل شوند.
  • تن های چوبی بسیار روشن یا تیره
  • پالت رنگ: قهوه ای ، طوسی ، کرم یا سفید خالص

2)فضای داخلی کافی شاپ مدرن نوظهور

طراحی مدرن نوظهور (Midcentury) با کاوش در متریال جدید و با توجه به تکنولوژی جدید مشخص میشود ، در حالی که هنوز از موارد سنتی تجلیل می شود. مواد به دلیل منحصر به فرد بودن استفاده می شدند. مشابه طراحی مدرن ، طراحی مدرن نوظهور ( میان قرن)  بر عملکرد بیش از فرم تأکید دارد. در زیر چند نمونه از مواردی که ممکن است در یک کافی شاپ با دکوراسیون مدرن نوظهور مشاهده کنید آورده شده است.

  • مواد منحصر به فرد یا متضاد ، از جمله پلاستیک ، وینیل ، شیشه ، پلکسی گلاس و تخته سه لا
  • خطوط تمیز ، اشکال ارگانیک و هندسی
  • میز و صندلی هایی با پاهای مخروطی
  • مبلمان ارگونومیک
  • عناصر چوب و توید
  • پالت رنگ: خاکستری دودی ، سبز آووکادو ، زرد خردلی ، نارنجی کدو تنبل

3)طراحی داخلی کافی شاپ روستیک

یک طراحی داخلی روستایی شامل طیف وسیعی از عناصر طبیعی و ارگانیک است. ممکن است در طراحی دکوراسیون آن از عناصرکشور ، خانه ها ویا مزرعه ها استفاده کند یا ممکن است به سمت احساس جنگل منحرف شود. در زیر چند نمونه از مواردی که ممکن است در یک کافی شاپ با دکوراسیون روستایی مشاهده کنید آورده شده است.

  • بسیاری از عناصر طبیعت ، از جمله گیاهان در گلدان ها ، دیواره های گیاهان و گل ها
  • ترکیبی از انواع چوب ، از جمله چوب اصلاح شده
  • اجزای خانه مزرعه ، مانند شیشه یا جعبه شیر
  • تأکید بر زیبایی ناهموار
  • چوب خام ، سنگ ، فلز
  • میز پیک نیک داخلی
  • سبدهای حصیری و عناصر حصیری
  • دستگاه های کاشت گالوانیزه

شما همواره می توانید برای دکوراسیون منزل یا معماری داخلی کافه و رستوران ،  شرکت و اداره یا طراحی داخلی مغازه خود با استودیو معماری آشینه در ارتباط باشید . روی کمک کارشناسان ما حساب کنید فقط کافی است با یک کلیک سفارش خود را ثبت نمائید .

چند ایده طراحی و دکوراسیون رستوران

انتخاب زیبایی شناسی برای کسب و کار شما می تواند طاقت فرسا باشد ، ایده های بسیاری برای طراحی رستوران و دکوراسیون وجود دارد! برای کمک به شما در محدود کردن گزینه های خود ، استودیو معماری داخلی و دکوراسیون آشینه لیستی از دوازده ایده طراحی برای رستوران ها به همراه نکاتی برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد ظاهر مناسب برای منو ، مکان و مشتریان هدف ، تهیه کرده ایم.

این 8 ایده طراحی و دکوراسیون رستوران را بررسی کنید

  1. تایپوگرافی

اگر درست انجام شود ، تایپوگرافی به عنوان دکور همیشه مورد توجه قرار می گیرد. گرافیک پررنگ ، حروف متحرک ، نمودارها همگی راههای سرگرم کننده (و آموزنده) برای افزودن تنوع به طراحی داخلی رستوران شما هستند. علائم نئون قدیمی نیز در حال حاضر مورد توجه بزرگی قرار گرفته است ، سعی کنید سفارش هاتان را با نقل قول یا عبارتی تهیه کنید که نمایانگر دکوراسیون رستوران شما باشد.

  1. از هنرمندان محلی حمایت کنید

اگر فضای دیوار باز زیادی دارید که می خواهید با بودجه کم طراحی کنید ، برای کمک به استعدادهای محلی مراجعه کنید. با حضور یک هنرمند جدید یا گروهی از هنرمندان به صورت ماهیانه یا فصلی ، مجموعه ای چرخان از دکوراسیون منحصر به فرد دریافت می کنید و هنرمندان محلی کارهای خود را مشاهده و به طور بالقوه به فروش می رسانند.

 

  1. گیاه و گل بکارید

فضای خود را با سرسبزی زیاد دکور کنید. گیاهان نه تنها زیبا و آرامش بخش هستند بلکه بسیاری از آنها به تصفیه هوا کمک می کنند. آنها همچنین ارتباط بصری برای مهمانان شما برقرار می کنند.

  1. فضا را باز کنید

طراحی آشپزخانه را خود بخشی از دکوراسیون کنید ، مخصوصاً اگر نقطه کانونی منحصر به فردی دارید ، مانند اجاق گاز سوزاندن برای پیتزا. اگر باز کردن آشپزخانه امکان پذیر نیست ، یک چیز دیگری را در نظر بگیرید تا نگاهی اجمالی به میهمانان بدهد. دعوت از مردم برای نزدیک شدن به محصولات شما باعث صحبت و گفتگو می شود و هرچه بیشتر یاد بگیرند تمایل بیشتری برای حضور در رستوران و کافی شاپ به خرج می دهند.

5.طراحی کلاسیک را در آغوش بگیرید

برخی از ظاهرها به دلایلی کلاسیک هستند ، به شرطی که با منوی رستوران شما کار کند. بیستروهای فرانسوی ، غذاخوری هایی به سبک دهه 50، یا یک شکلک کلاسیک با سفره های چهارخانه ، همه می توانند حس نوستالژی را به شما القا کنند در حالی که هنوز یک پیچ و تاب مدرن دارید.

  1. طراحی و دکوراسیون جامعه محور

غذا اکولایزر عالی است و رستوران ها می توانند جامعه را دور هم جمع کنند. برای ایجاد یک تجربه جامعه محوری در رستوران خود ، سعی کنید میزهای اجتماعی و دورهمی اضافه کنید ، تلویزیون ها را بردارید یا بازی های رومیزی را برای بازی مهمانان در هنگام انتظار ارائه دهید.

  1. طراحی داخلی و دکوراسیون مبتنی بر مکان

گاهی اوقات دکوراسیون شما خودش تصمیم می گیردکه یک رستوران غذاهای دریایی باشد یا یه غذای سنتی و محلی. به اطراف خود نگاهی بیندازید و به آنچه مشتریان هنگام ورود به رستوران شما انتظار دارند ، فکر کنید.

 ما در استودیو معماری آشینه با بکارگیری متخصصین حوزه رستوران و کافی شاپ و همچنین معماران و طراحان کارآزموده و با در اختیار داشتن نیروهای اجرایی توانمند از طراحی تا اجرا ، شما را جهت خلق ایده ای نو برای در اختیار داشتن کافی شاپ ، رستوران و یا کافه رستوران همراهی خواهیم کرد برای مشاوره و بازدید رایگان طراحی داخلی و دکوراسیون با استودیو معماری آشینه در تماس باشید .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *