آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

چمن مصنوعی مهد کودک ضامن ایمنی در بازی فرزندان شما

پیدا کردن سطحی مناسب برای بازی کودکان چندان آسان نیست و گزینه های قدیمی مانند: تشک های ایمنی، چمن طبیعی و… دارای معایب زیادی اند، از این رو لازم است که به دنبال انتخاب های جدیدتری باشید. اگر چمن مصنوعی مهد کودک را انتخاب کنید، می توانید این اطمینان را ایجاد کنید که محیط مناسبی برای بازی بچه ها فراهم کرده اید. استفاده از چمن مصنوعی برای مهد کودک مزایای زیادی دارد، از این رو بیشتر مراکز از این محصول شگفت انگیز استفاده می کنند. استفاده از چمن مصنوعی برای مهد کودک می تواند نزدیک ترین شباهت را به چمن طبیعی داشته باشد، با این تفاوت که مزایای بیشتری، مانند تمیزی آسان، ضد حساسیت بودن و… دارد، که در ادامه بیشتر به بیان آنها خواهیم پرداخت.

چمن مصنوعی برای مهد کودک

چرا باید در حیاط مهد کودک از چمن مصنوعی استفاده کنید؟

چمن مصنوعی (Artificial Grass) از انتخاب های محبوب در بین مهد کودک ها است، چرا که اغلب مهد کودک ها به وجود زمین بازی نیاز دارند و وجود چمن در زمین بازی برای کودکان ضروری است و از آن به عنوان محلی برای انجام فعالیت های ورزشی استفاده می شود. از این رو مراجع تولید کننده و ارائه دهنده چمن های مصنوعی به دنبال بهبود فرآیند تولید و توسعه ویژگی های مثبت چمن های مصنوعی به ویژه برای مهد کودک ها هستند. از آنجا که وجود ایمنی نکته قابل توجه مهد کودک ها است، چمن مصنوعی مهد کودک می تواند با مزیت های ویژه با شرایط این محیط به خوبی سازگار باشند.

در ادامه برخی مزایا استفاده از چمن مصنوعی مهد کودک را بیان می کنیم:

چمن مصنوعی بستری نرم برای کودکان فراهم می کند

نگرانی اصلی بسیاری از مهد کودک هایی که دارای زمین بازی اند، ایمنی کودکان است. مطمئنا تمام مهد کودک نیازمند سطحی کاملا ایمن هستند که کودکان بتوانند ساعت ها بدون بروز آسیب در آرنج، زانو و… در زمین بازی کنند. استفاده از چمن مصنوعی برای مهد کودک (Kindergarten artificial grass) در ارائه زمین بازی نرم و ایمن گزینه بسیار عالی است. بچه ها از دیدن این زمین بازی لذت می برند اما این تنها مزیت آن نیست، زیرا سطحی امن و نرم دارد، در نتیجه بچه ها می توانند موهای خود را رها کرده و بدون ایجاد نگرانی از بروز آسیب مدت ها به فعالیت و بازی بپردازند.

در چمن مصنوعی مهد کودک بچه ها گل آلود نمی شوند

بچه ها در مهد کودک و زمین بازی اوقات خوشی سپری می کنند و چیزهای زیادی یاد می گیرند. اما در نهایت با چه حالتی به خانه بر می گردند؟ هیچ پدر و مادری دوست ندارد فرزندش با ظاهری سراپا گل آلود، از مهد کودک به خانه بر گردد. این از بزرگترین مشکلات در سطوح بازی مختلف است، چرا که باران شدید می توانید به سرعت انواع سطوح را گل آلود کند و وقتی تعداد زیادی کودک در زمین جا به جا می شوند این آلودگی بیشتر نیز می شود.

چمن مصنوعی مهد کودک می تواند به خوبی آب را جذب و تخلیه این کند و این باعث می شود که بچه ها همیشه تمیز بمانند و بدون هیچ مشکلی در زمین بازی چمن مصنوعی بازی کنند، بدون اینکه لکه های چمن یا گل روی لباس آنها باقی بماند، چرا که پاک کردن این لکه ها ساعت ها به طول مینجامد. تمیز کردن چمن مصنوعی مهد کودک نیز به آسانی انجام می شود، به طوریکه تنها با یک شیلنگ می توانید هر گونه آلودگی و گرد و غبار را به راحتی از چمن مصنوعی بزدایید.

چمن مصنوعی مهد کودک ضامن ایمنی در بازی فرزندان شما

بازی طولانی تر با چمن مصنوعی مهد کودک

این مزیت شاید از موارد مورد علاقه کودکان باشد. انواع سطوح در زمین بازی مانند چمن یا فوم های بازی، ممکن است پس از مدتی انجام فعالیت روی آنها، دچار تغییراتی شده و به نگهداری، تعویض و تعمیر مداوم نیاز دارند. با این وجود با استفاده از چمن مصنوعی برای مهد کودک، این سطوح حتی پس از بازی های طولانی به مدت یک روز نیز همچنان مانند روز اول زیبا به نظر می رسند.

چمن مصنوعی مهد کودک خطر ابتلا به بیماری و حساسیت را کاهش می دهد

باید به این نکته توجه داشته باشید که سطوح مختلف ممکن است برای کودکان خطرات و بیماری هایی ایجاد کنند. به عنوان مثال ممکن است برخی کودکان به گیاهان آلرژی داشته باشند و این باعث می شود که والدین مجبور باشند، کودکان خود را از زمین های بازی چمن دور نگه دارند. در این شرایط با استفاده از چمن مصنوعی مهد کودک می توانید از بروز این آسیب ها پیشگیری کنید.

چرا که وجود بسیاری از آلرژن های رایج در علف و چمن می تواند باعث بروز حملات آسم یا موارد شدید تر شود.

چمن مصنوعی تمیز و بدون باکتری است

چمن مصنوعی های تولید شده در مراجع معبر دارای موادی با ویژگی های خاص مانند: ضد اشعه فرابنفش، آنتی باکتریال، ضد الکتریسیته و… است. بدین ترتیب حتی اگر کودکان روی چمن ها بغلتند و پوست و بدنشان با آنها در تماس باشد، نیازی به ایجاد نگرانی نیست. همچنین پاک کردن چمن مصنوعی از آلودگی ها نیز بسیار آسان است.

چمن مصنوعی مهد کودک، گزینه ای اقتصادی برای زمین بازی است

باید توجه داشته باشید که خرید چمن مصنوعی سونار استار (https://sonarstar.com)، می تواند بیشتر از آنچه فکر کنید اقتصادی باشد. از چمن مصنوعی بالکن و روف گاردن گرفته تا چمن مصنوعی نواری، چمن مصنوعی مهد کودک و مدارس همگی در بالاترین سطح از کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شوند. کافیست تماس بگیرید. این چمن های مصنوعی ماندگاری طولانی دارند و هزینه های نگهداری آنها نسبت به سایر گزینه ها کمتر است. همه اینها باعث می شود استفاده از چمن مصنوعی برای مهد کودک، در دراز مدت انتخابی به صرفه باشد.

با توجه به مزیت های ذکر شده برای چمن مصنوعی مهد کودک، اکنون می توانید به راحتی نسبت به خرید آن تصمیم گیری کنید. در آخر توجه داشته باشید که حتما چمن مصنوعی را از مراجع معتبر ارائه دهنده در این زمینه تهیه کرده تا خرید رضایت بخش را تجربه کنید. سونار استار از با تجربه ترین مراجع ارائه دهنده خدمات در زمینه خرید، نصب و اجرای چمن مصنوعی است. برای دریافت مشاوره می توانید از طریق شماره های زیر با متخصصان سونار استار در تماس باشید، همچنین برای مشاهده نمونه کار نیز می توانید به وبسایت سونار استار مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، خیابان مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، نبش بن بست امیر، پلاک 56، واحد 2

شماره تماس با سونار استار: 02154863

آدرس ایمیل ما: [email protected]

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *