آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

درمورد درب پلی وود ودرب ضد سرقت لابی و درب کشویی چه می دانید؟

شرکت تولیدی سپاهان درب در جهت تامین نیاز صنعت ساختمانی کشور اقدام به تولید درب های ساختمانی در قالب

درب لابی ضد سرقت

درب پلی وود

درب کشوی

کرده است تا نیاز این کالا ها را در کشور برطرف نماید

درب لابی ضد سرقت

درب لابی ضد سرقت

درب ضد سرقت یک سازه فلزی می باشد که برای زیبایی هرچه تمام تر آن بر روی آن یک لایه  ام دی اف روکش چوب و یا یک لایه ام دی اف روکش پی وی سی قرار می دهند تا شما ساختار فلزی ضد سرقت زیرین را نبینید و درب مقاومت لازم را برای ورود سارقین به وسیله تخریب قفل و یا چهارچوب داشته باشد.

معمولا این درب ها از فولاد درست شده اند تا از خمش در آنها جلوگیری شود و ساختار داخلی آنها ضد دیلم ساخته می شود و یک ورق فولادی سرتاسری در پشت رویه کشیده شده است تا مقاومت را هرچه بیشتر بالا ببرد. حال در این بین آپارتمان هایی که قبلا از درب لابی تمام چوب برای ورودی خود استفاده می کردند برای حفظ امنیت هرچه بیشتر خود روی به درب های ضد سرقتی آورده اند که چند لنگه می باشد و از امنیت بیشتری نسبت به درب های لابی معمولی برخوردار می باشند؛ که این گونه درب ها را درب لابی ضد سرقت می نامند.

معمولا درب لابی ضد سرقت در ابعاد دو لنگه و سه لنگه ساخته می شوند. رویه های دربها از چوب ترمووود و یا چوب طبیعی می باشد؛ یعنی بر روی سازه آهنی زیرین آنها یک لایه چوب طبیعی و یا ترمووود کشیده می شود که می تواند بر زیبایی سازه فولادی زیرین بیفزاید و شما استقامت فولاد را در برابر زیبایی چوب با هم داشته باشید. با گروه تولیدی سپاهان درب می توانید طرح های مد نظر خود را طراحی و سفارش دهید و به رویاهای خود در زمینه درب ضد سرقت لابی جامع عمل بپوشانید.

درب پلی وود

درب پلی وود

درب پلی وود از نوع درب های داخلی بوده و به قولی نسل جدید این درب ها می باشد که هم ضد آب بوده و هم دارای طول عمری بیشتر از درب های ساخته شده با مصنوعات چوبی می باشند!
درب های پلی وود را هم می توان بر روی چهارچوب های معمولی نصب کرد و هم بر روی چهارچوب های پلی وود که این امرباعث هرچه محبوب تر شدن این نوع درب ها در بین ساختمان سازها و معماران شده است. درب های پلی وود را هم می توان روکش شده سفارش داد و هم به صورت خام که به سلیقه و طرح مشتری با رنگ مخصوص خود رنگ آمیزی شود. درب پلی وود دوستدار محیط زیست بوده و قابل بازیافت است و همچنین از قطع درختان برای ساخت درب های چوبی جلوگیری می نماید.

ضمناً درب های پلی وود دارای خاصیت کند سوز بودن می باشد و در صورت آتش گرفتن درب، در آتش سوزی خود به خود خاموش می شود. این درب ها دارای شبکه کشی داخلی می باشند که هوای محبوس شده در این شبکه به همراه لاستیک دورتا دور درب و چهارچوب از تبادل حرارتی و تبادل صوت دو محیطی که درب در آن نصب شده است جلوگیری می نماید. این باعث اجرای کامل مبحث 19 ساختمان در طرح تفضیلی تهران می باشد.

درب های پلی وودی جزء معدود درب های تمام ضد آب بازار می باشند که مغز درب نیز از نوع ضد آب بوده و نوعی درب ضد آب محسوب شده و در صورت آسیب دیدن رویه درب پلی وودی، درب دچار پوسیدگی نمی شود و می توان با خیال راحت درب را شستشو کرد. همین امر باعث شده درب پلی وود، یکی از بهترین درب های ضد آب به حساب بیاید و یکی از تنها ترین درب های ضد آب تولید کشور می باشد که می توان آن را  در برابر پوسیدگی و فرسایش گارانتی کرد. با درب پلی وود سپاهان درب یک عمر آسوده باشید.

درب کشویی

درب کشویی

با کوچک تر شدن ساختمان ها در شهر های صنعتی، استفاده هرچه بیشتر از فضای ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی از اولویت های طراحان و معماران ساختمانی ست؛ به طوری که حتی فضای مورد اشغال بازشوی درب نیز در این بین از اهمیت ویژه برخوردار می باشد و نیاز به بهینه سازی این فضا در بین طراحان بیشتر از قبل به چشم می خورد.

برای این کار نیز نیاز به درب کشویی می باشد تا در راستای دیواری که بازشو در آن تعبیه شده است باز شود و از فضای جاگیر بازشوی درب که به صورت دایره می باشد در جهت بهینه سازی های ساختمانی استفاده شود. درب های کشویی بیشتر برای درب سرویس بهداشتی های کوچک که بازشوی درب به روشویی گیر می کند ،مناسب می باشد و باعث شده که ضعف طراحی یک طراح نه تنها دیده نشود بلکه به عنوان یک حسن به چشم بیاید. با درب کشویی سپاهان فضای خود را بهینه کنید.

در این مقاله سعی شد سه تا از محصولات پرکاربرد ساختمانی که در سپاهان درب تولید می شود به شما معرفی گردد. امید است توانسته باشیم شما را با این محصولات یعنی درب کشویی | درب پلی وود | درب ضد سرقت لابی بیشتر آشنا کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *