آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

نصب آسان برچسب کابینت

برای نصب برچسب کابینت نیاز به ابزار و وسایل خاصی دارد که این ابزار عبارتند از :

آماده کردن سطح مورد نظر برای نصب برچسب کابینت 

ابتدا باید سطح مورد نظر را تمیز و یک دست کنید و اجازه بدهید تا خشک شود تا نتیجه خوبی داشته باشید. اگر دیوار را به تازگی رنگ زدید اجاره دهید تا کامل خشک شود و حداقل بین چسباندن کاغذ دیواری و رنگ چهار هفته فاصله باشد .قبل از این که برچسب کابینت را نصب کنید سطح کار خود را تمیز کنید تا زمان زیادی از شما نگیرد و مطمئن شوید که وسایل الکتریکی خاموش باشد و وسایل روی دیوار را کاملا بردارید تا به دردسر نیفتید .

برچسب طرح چوب
برچسب طرح چوب

قدم اول برای نصب برچسب کابینت 

ابتدا کاغذ دیواری را به اندازه ارتفاع دیور به صورت نواری برش بزنید. فقط دقت کنید که از بالا و پایین دو یا پنج سانتی اضافه برش بزنید تا به صورت یکدست شود. کاغذ دیواری را با یک چاقو تیز برش بزنید و تمام سطح آن را مرتب کنید. پشت هر نوار کاغذ دیواری را به ترتیب شماره گذاری کنید تا طرح آن بهم نریزد و موقع نصب گیج نشوید.

قدم دوم 

از سمت چپ برچسب کاغذ دیواری را نصب کنید و از گوشه و کنار عرض کاغذ دیواری را اندازه بگیرید وآن طرف دیوار را با مداد علامت بزنید و یک خط مستقیم را به سمت پایین هم بر روی دیوار هم برای قطعه کردن نوار کاغذ دیوار بکشید . این نکته برای اولین نوار خیلی مهم است تا خطتان صاف باشد تا یک نوار کج از دیوار نداشته باشید .

قدم سوم

چسب پشت کاغذ دیواری را به صورت یک دفعه جدا نکنید چسب پشتی بالای کاغذ را در حدود 30 تا 60 سانتی متر جدا کنید کاغذ را در بالای دیوار بچسبانید و اجازه بدهید مقداراضافی روی سقف را بپوشاند .

قدم چهارم 

کاغذ دیواری را از بالا تا پایین قرار داده و هر دفعه مقدار معینی از کاغذ دیواری را جدا کنید تا کنترل چسباندن را از دست ندهید و نتیجه کار تمیز باشد. برای این که کار تمیز شود بهتر است که از یک فرد دیگر کمک بگیرید و لبه دیگر کاغذ دیواری را نگه دارید تا کارتان راحت تر شود .

قدم پنجم 

با استفاده از کاردک پلاستیکی یا دست خودتان همراه با چسباندن کاغذ دیواری حواستان به صاف کردن آن نیز باشد. با کشیدن به سمت پایین و با حرکت عقب و جلو کاغذ دیواری را صاف کنید و حباب هوا را به بیرون هدایت کنید .

قدم ششم 

باید حواستان به گوشه کاغذ دیواری باشد تا نوار اضافه چاقو را با چاقو تیز و کاردک جدا کنید .

قدم هفتم 

مراحل قبلی را دوباره تکرار کنید ولی این نکته را توجه داشته باشید که  به صورت مرتب و تمیز و طرح های یکنواخت این کار را انجام دهید.

نکات مهم برای نصب برچسب کابینت

تمیز کردن برچسب کابینت

برچسب کابینت قابل شستشو است و می توان با استفاده از یک پاک کننده نرم یک اسفنج یا پارچه مرطوب آن را تمیز کنید .

جا به جا کردن یا کندن کاغذ دیواری

باید با دقت و به آرامی برچسب کاغذ دیواری را به سمت پایین بکشید و موازی با سطح جداسازی را انجام دهید باید مراقب باشید تا بیش از حد مواد پشت کاغذ را کش ندهید زیرا باعث آسیب و پاره شدن کاغذ پشت چسب دار می شود .

مدل برچسب کابینت 

برچسب کابینت دارای تنوع طرح و رنگ است که جایزگزین خوبی برای کاغذ دیواری معمولی است که این نوع کاغذ دیواری در کنار سقف کاذب ، کناف ، زیبای خانه شما را چندین برابر می کند . شما می توانید با در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی و رنگ و سایر لوازم دکوری خانه خود ،بهترین انتخاب را درباره برچسب کابینت داشته باشید .

کاغذ دیواری پشت چسب دار
کاغذ دیواری پشت چسب دار

مزایای برچسب کابینت

  1.  قیمت این نوع کاغذ دیواری پشت چسبدار بسیار مناسب است .
  2.  نصب راحتی دارد و نیاز به نصاب ندارد .
  3.  تنوع در طرح و رنگ برچسب کابینت بسیار زیاد است .
  4.  دارای قابلیت شستشو و ضد اب بودن این نوع کاغذ دیواری از مزیت های بزرگ این نوع کاغذ دیواری است .
  5.  دارای قابلیت نصب بر روی کمد و کابینت و کاشی جهت بازسازی را نیز دارد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *