آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

طراحی داخلی به سبک نوین

بسیاری از افراد دوست دارند که محیط پیرامون خودشان به بهترین شکل ممکن و مدرن طراحی شود؛ اما ممکن است این موضوع برای شما پیش بیاید که نمی‌خواهید با هزینه‌های گزاف این کار را انجام دهید. در برخی از موارد طراحی داخلی با هزینه‌های بسیار زیادی روبرو است و ناچاریم یا از تغییر دکوراسیون داخلی پشیمان شده یا آن را با مواد و متریال‌های بی کیفیت انجام دهیم تا هزینه تمام شده آن کم شود؛ اما در این مقاله قصد داریم محصولاتی در طراحی داخلی برای شما معرفی کنیم و فاکتورهای را ارائه دهیم که با استفاده از هر یک از آنها می‌توانید محیط خانه خود را دگرگون کرده و دکوراسیون شیک و زیبا بچینید.

 در این مقاله می‌خواهیم راهکارهایی برای شما معرفی کنیم که به راحتی بتوانید با کمترین هزینه بهترین طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را ایجاد کنید. مجموعه خانه گل و گیاه گلوریا در خدمت شماست تا دکوراسیون خانه شما را دگرگون کرده و محیط زیبایی را برای شما فراهم کند. قرار گرفتن در محیطی زیبا و دلنشین زندگی را شیرین تر کرده و می‌تواند سختی‌های زندگی‌ها را بکاهد؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید و راهکارهایی را که در این مقاله ارائه می‌دهیم عملی سازید.

طراحی داخلی با دیوار خزه‌ای

استفاده از دیوار خزه‌ای یا موس وال‌ یکی از مواردی است که در دکوراسیون و طراحی داخلی به سبک نوین می‌تواند هر محیطی را زیباتر و شیک‌تر کند. موس وال‌ها می‌توانند شگفتی‌های بسیار زیادی بیافریند و به طور کلی یک محیط را دگرگون کنند. دیوار سبزه خزه‌ای یا موس وال نسل جدید دیوار‌های سبز است که می‌تواند با کمترین هزینه و بدون دردسر دکوراسیون طبیعی و مدرن برای شما ایجاد کند.

طراحی داخلی با دیوار خزه‌ای

با موس وال طراحی خانه و محل کار خود را دگرگون کنید!

در موس وال‌ خزه‌های بسیار ساده و معمولی اما تثبیت شده استفاده شده است که نگهداری آنها کاملاً آسان است. امروزه دیوارهای سبز خزه‌ای را میتوان در هر جایی از خانه، محل کار، پارکینگ، شرکت، اداره … استفاده کرد و دکوراسیون مدرن و زیبایی ایجاد نمود.

اگر از آن دسته از افراد هستید که از مشاهده دیوارهای ساده و لخت خسته شده اید و حس خوبی دریافت نمیکنید استفاده از دیوار سبز خزه‌ای گزینه بسیار فوق‌العاده است. موس وال‌ها در طراحی داخلی نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند زیبایی شگفت انگیزی برای خانه و محل کار شما ایجاد کنند.

دیوارهای خزه‌ای در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد و نیازی به نگهداری و مراقبت ندارند؛ زیرا در این دیوارهای خزه‌ای، خزه‌های تثبیت شده استفاده شده که طراوت و تازگی آن برای همیشه باقی می‌ماند و می‌تواند تا سالیان سال شاداب و سرزنده باشد.

دیوار خزه‌ای در طراحی داخلی

 نکته بسیار مهم در مورد دیوارهای خزه‌ای این است که باید در طراحی داخلی مورد استفاده قرار بگیرد و در زیر نور آفتاب، آب و باران قرار نگیرد. اگر میخواهید دکوراسیون خانه و محل کار خودتان را تغییر دهید یا حتی در این فکر هستید که با کمترین هزینه شرکت خودتان را مدرن تر و شیک تر کنید دیوار خزه‌ای و موس وال می‌تواند به کمک شما بیاید و طراحی بسیار زیبایی را برای شما و عزیزانتان ایجاد کند.

تصور کنید که لوگوی شرکت شما در قالب یک دیوار خزه‌ای به دیوار و ساختمان تجاری شما نصب شده است. این موضوع چه حسی را به شما و حتی کارمندان تان منتقل می‌کند؟ از تاثیری که دیوارهای خزه‌ای بر روی دکوراسیون و طراحی داخلی دارند غافل نشوید. در مجموعه خانه گل و گیاه گلوریا می‌توانید انواع دیوارهای خزه‌ای را از قالب تابلو گرفته تا دیوارهای خز‌ه‌ای بزرگ مشاهده کرده و آنها را با قیمت مناسب سفارش دهید.

دیوار خزه‌ای در طراحی داخلی

تاثیر تراریوم(باغ شیشه ای) در طراحی داخلی و دکوراسیون

 تراریوم‌ها از جمله باغ‌های شیشه‌ای زیبایی هستند که می‌توانند دکوراسیون خانه و محل کار شما را دگرگون کند. شما می‌توانید بهترین و شیکترین تراریوم‌ها را خریداری کرده و محیط بسیار زیبا و دل انگیزی برای خودتان ایجاد کنید. در هر محیطی که تراریوم قرار بگیرد علاوه بر اینکه می‌تواند سلامتی روحی شما را تضمین کند می‌تواند نمایی بسیار زیبا و شیک برای خانه شما ایجاد کند و با کمترین هزینه دکوراسیون مدرن برایتان به وجود بیاورد.

 اگر به این فکر هستید که با هزینه مناسب بهترین طراحی داخلی را ایجاد کنید تراریوم را به شما پیشنهاد می‌دهیم. تراریوم محفظه شیشه‌ای است که برای نگهداری بسیاری از گیاهان و جانداران مینیاتوری استفاده می‌شود. با توجه به شیشه‌ای که در این تراریوم‌ها به کار رفته است این محصولات در دسته تراریوم‌های باز و تراریوم‌های بسته قرار می‌گیرد.

تراریوم

تراریوم راه‌حل ارزان تغییر دکوراسیون

 در واقع تراریوم راهکاری سریع و ارزان برای بانشاط سازی خانه محسوب می‌شود. تراریوم محصولی است که می‌تواند محیط آرام و بانشاط برای خانه شما ایجاد کند. از نقش تراریوم در محیط و دکوراسیون داخلی غافل نشوید. این محصولات می‌توانند انرژی چند برابری برای خانه شما به همراه بیاورند. در خانه گل و گیاه گلوریا مجموعه‌ای از تراریوم‌های مختلف را در ابعاد متفاوت می‌توانید مشاهده کنید. این مجموعه از تراریوم‌ها در کاربردهای مختلف بهره گرفته است و تراریوم‌های کاربردی برای شما ارائه می‌دهد به گونه‌ای که نشاط و سرزندگی را به زندگی و محل کار شما بر می‌گرداند.

تراریوم را در هر جایی می‌توانید قرار دهید

تراریوم نه تنها در محیط کار بلکه در خانه و هر گوشه‌ای که به فکرتان می‌رسد کاربرد دارد. شما می‌توانید از آن برای میز اداری و میز تحریر خودتان استفاده کنید یا اینکه از آن برای ساختمان‌ها و شرکت‌ها و ادارات بزرگ استفاده نمایید. حتی میتوانید به عنوان هدیه تبلیغاتی از تراریوم استفاده کنید و کارمندان خودتان را شاد کنید.

تراریوم در هر مکانی قابل استفاده است

 

تاثیر جادویی تراریوم در محیط

 تراریوم باغ شیشه‌ای است که با کمترین هزینه محیط اطراف شما را به طبیعت کوچک تبدیل می‌کند. توصیه می‌کنیم که تاثیر جادویی تراریوم را در طراحی داخلی دست کم نگیرید. فقط کافی است که چند تراریوم کوچک خریداری کنید و از آن به بعد همیشه به دنبال خرید تراریوم خواهید بود. تراریوم‌ها در واقع محیط مینیاتوری سرسبزی را برای شما ایجاد می‌کنند که انرژی طبیعت را در خود نهفته و کمترین زحمت را دارند.

می‌توانید تراریوم‌ها یا گلخانه‌های مینیاتوری را در هر جایی قرار دهید و شادابی آن محیط را تضمین کنید. اگر کارمند هستید توصیه می‌کنیم که حتما برای محیط اداری خودتان چندین تراریوم خریداری کنید و طراحی داخلی اتاق محل کارتان را به شیوه‌ای مدرن بچینید. همچنین تراریوم‌ها برای اتاق خواب‌ها، سرویس‌های بهداشتی، پذیرایی‌ها و حتی دیوارهای خانه‌ها کاربرد بسیار زیادی دارد.

توصیه می‌کنیم طراحی داخلی اتاق خواب فرزندتان را با استفاده از تراریوم زیباتر کنید. قرار گرفتن یک تراریوم شب خواب در کنار تخت فرزندتان، می‌تواند زیبایی اتاق خوابش را چند برابر کند. آباژور تراریومی بدون شک دکوراسیون خانه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تراریوم به عنوان هدیه تبلیغاتی

اگر صاحب یک شرکت و کسب و کار بزرگی هستید حتما ست اداری تراریوم برای کارمندان خریداری کنید در این صورت می‌توانید طراحی داخلی بسیار زیبایی را برای محل کار کارمندان تان ایجاد کنید.

در این مقاله سعی کردیم راهکارهایی را برای شما معرفی کنیم که بتوانید طراحی داخلی مدرن برای محیط کار و خانه محل زندگی خودتان ایجاد کنید. استفاده از دیوارهای خزه‌ای یا موس وال‌ها، استفاده از تراریوم و موساریوم از جمله راهکارهایی هستند که با قیمت تمام شده پایین می‌توانند طراحی داخلی مدرن برای شما ایجاد کند. شما می‌توانید در خانه گل و گیاه گلوریا مجموعه‌ای از تراریوم‌ها و موس وال‌ها را مشاهده کرده و آنها را برای تغییر دکوراسیون داخلی محل کار و زندگی تان انتخاب کنید.

www.geloryaflower.com

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *