درباره خانه معمار

خانه معمار از سال 1389 فعالیتهای خود را با نام “خانه معمار” ارائه داده است . این فعالیت ها شامل طراحی،مشاوره معماری و معماری داخلی با کاربری های مختلفی همچون مسکونی ، اداری، تجاری،تفریحی،ورزشی ، اقامتی و …است .اگر بخواهید اطلاعات بیشتری درباره خانه معمار بدانید اطلاعات مدیران و طراحان در دسترس شما عزیزان قرار دارد که می توانید مطالعه فرمایید.

خانه معمار در صورت نیاز کارفرمایان برای پروژه‌های خاص اقدام به ارائه خدمات نظارتی و اجرائی و برنامه فیزیکی خانه و پروژه مورد نظر می‌نماید. علی رغم اینکه عوامل بسیاری همچون محدودیت‌های ملکی، ضوابط شهرداری‌ها، بودجه کارفرما و تکنیک‌های اجرایی فعلی ،معماران را برای خلق فضاهای خاص با محدودیت‌هایی مواجه کرده است.

About the Architect House خانه معمار

 اعتقاد ما بر این است که محدودیت‌ها به همراه نیازهای کارفرما است که حضور معماران را تعریف می‌نمایند و ما با علم بر این شرایط ،سعی در طراحی پروژه هایی متناسب با معماری روز بوده ایم.

میزان رضایت مشریان خانه معمار

ما متعهد هستیم تا خدمات خود را در سریع ترین زمان ، با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت همراه با مشاوره و پشتیبانی رایگان  به شما کاربران عزیز ارائه نماییم.   

طراحی نقشه ساختمان 93%
طراحی نما 87%
نقشه آماده 91%
طراحی دکوراسیون داخلی 93%
طراحی لند اسکیپ 96%
مشاوره رایگان 98%

فرایند منحصر بفرد ما

.

 طراحی خانه معمار محصول افکار یک تیم خلاق  است . با ایجاد طوفان فکری ،طی یک فرایند گروهی ، ایده طراحی متناسب با نیازهای کارفرما حاصل می شود .با انجام مدلینگ و سه بعدی سازی پروژه ، ایده ها به واقعیت تبدیل می شوند و نتیجه دستاورد ما پروژه هایی است که در سایت خانه معمار به نمایش گذاشته شده است.

درباره خانه معمار About the Architect House

طوفان فکری

طوفان فکری ابزار شناخته شده است که می تواند با ایجاد راه حل های  فوق العاده و خلاقانه به حل یک مسئله  در ریز فضای های خانه معمار کمک کند­ . روش طوفان فکری مخصوصا هنگامی  مفید است که شما بخواهید سنت ها را بشکنید وبه نوآوری برسید. تحولی در الگوهای فکر ثابت شده انجام دهید و به روشهای  نو به همه چیز فکر کنید.

طراحی نقشه ساختمان خانه About the Architect Houseمعمار

ماکت‌سازی

ماکت یا نمونک،نمونه ای ساده تر و کوچک تر از چیزی است که قرار است ساخته شود.ممکن است ماکت سازی با هدف جمع آوری کلکسیون یا هدفهای بزرگتر  نظیر بررسی اثرگذاری یک ایده بر روی یک مدل صورت پذیرد.امروزه نرم افزارهای معماری زیادی به معماران کمک می کند،تا به جای ماکت نقش خود را ایفا نماید.خانه معمار جهرم بعد از ایده پردازی پروژه های را مدلینگ مینماید تا نتیجه نهایی قابل پیش بینی باشد.

درباره خانه معمار About the Architect House

تکمیل پروژه

پایان پروژه طراحی تکمیل نقشه های معماری و ارائه جزئیات طرح است . نیاز ها و سلیقه مشتریان برای کارشناسان ما محترم است . پروژه های طراحی شما تا جلب رضایت شما ادامه می یابد. سپس نقشه ها و جزئیات طرح نهایی با استفاده از نرم افزار های اتوکد و تردی مکس  به صورت سه بعدی به شما ارائه میگردد.

تیم خانه معمار

تیم معماری و دکوراسیون خانه معمار با همکاری جمعی از مهندسین مجرب راه اندازی شده است . خانه معمار با بهره گیری از نیروهای با تجربه و جوان و متخصص در ناحیه طراحی، اجرا و نظارت ساختمان تا امروز پروژه های کثیری را به اتمام رسانیده است. تیم ما با بهره گیری از دانش روز معماری ،گسترش و جستجو  در این باب سعی در ارائه پروژه های زیبا و مستحکم مطابق میل و درخواست مشتریانش نموده و در نهایت رضایت مندی کارفرما را سرلوحه خود قرار داده است.

با مدیر خانه معمار بیشتر آشنا شوید!

ابوالفضل مجاهدی ، فوق لیسانس  معماری .برای  مشاهده بیشتر با  بیوگرافی من لینک زیر را کلیک نمائید.

یکی از خدمات ما را انتخاب کنید

یکی از ملاک های ارزشگذاری روی یک بنا همیشه ظرفیت های معماری و فنی آن است. گروه معماری خانه معمار تلاش می کند با نوآوری،بهره گیری از فناوری های جدید و نیازسنجی مخاطبان و مشتریان شایسته ترین طرح های موجود را ایجاد کند. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر درباره خانه معمار و بازدید نمونه کارهای انجام شده در زمینه های طراحی نقشه ساختمانمسکونی،طراحی نما و طراحی دکوراسیون داخلی خانه معمار ،یکی از موضوعات زیر را انتخاب کنید .

درباره خانه معمار About the Architect House

دانلود نقشه های آماده

درباره خانه معمار About the Architect House

طراحی نما

درباره خانه معمار About the Architect House

طراحی نقشه

درباره خانه معمار About the Architect House

طراحی دکوراسیون

آرامش و اطمینان

 خرید اینترنتی با نماد اعتماد الکترونیکی

خانه معمار دارای مجوز تایید شده از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است که هویت ما را برای کسب و کار اینترنتی برای شما عزیزان احراز میکند

رسانه دیجیتال

دارای مجوز رسمی از ستاد سازماندهی

پایگاه اینترنتی

تمامی فعالیت های خانه معمار مشمول حمایت و نظارت مرکز توسعه فناوری و اطلاعات در رسانه دیجیتال قرار دارد.

logo-samandehi

مشاوره رایگان

  • اگر به دنبال ویژگی هایی هستید تا ساختمان خود را خاص و استثنایی کنید .

  • اگر برای انتخاب زمین جهت احداث ساختمان خود ،سؤالات زیادی در ذهن خود دارید.

  • حتی اگر قصد دارید دستی به سر و روی ظاهر داخل ساختمان خود بکشید.

  • یا برای ساختمان خود به دنبال نمای مناسبی می گردید.

  • خانه معمار راه حل مشکل شما است

  • پلان خانه معمار متمایزترین طراحی های ممکن را به شما عزیزان ارائه مینماید.

مشکلات خود را با ما در میان بگذارید ،ما در کنار شما هستیم

شما دوستان گرامی و متخصصین در زمینه معماری نیز می توانید با ما همکاری داشته باشید