دکوراسیون اتاق خواب2023-01-09T16:56:15+03:30

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

 ENJOY THE DIFFERENC

اتاق خواب یکی از مهمترین و اصلی ترین قسمت از خانه می باشد. چرا که ما بیشتر از یک سوم وقت خود را در آن می گذرانیم. برای اتاق خواب زیبا حتما باید از یک دکور زیبا با ترکیب رنگ درست استفاده کنید. چیدمان وسایل موجود در اتاق خواب نیز دارای اهمیت ویژه ایی هستند و بسته به سلیقه ما می تواند دارای سبک طراحی مدرن و یا کلاسیک باشد.

المان میان متن

اتاق خواب زیبا، طراحی دکوراسیون خواب زیبا

اگر چیدمان اتاق خواب ما زیبا باشد مطمئنا ما خواب آرامتر و زیباتری را خواهیم داشت. برای داشتن اتاقی زیبا باید دکوراسیون را طوری بچینیم که از نظر اندازه و رنگ وسیله ها با هم هماهنگی داشته باشند. شاید بتوان گفت مهمترین و تاثیرگذارترین نکته ایی که باید در دیزاین خوابها به آن توجه شود این است که طراحی و چیدمان و نور پردازی در آن باید به گونه ایی انجام شود که حس آرامش را برای ما به وجود آورد. چرا که ما بعد از خستگی روزانه به محیطی احتیاج داریم که ریکاوری کنیم و به آرامش برسیم.

ترکیب رنگ سفید و قرمز در دکوراسیون اتاق خواب زیبا ،خواب زیبا

ترکیب رنگ سفید و قرمز در دکوراسیون اتاق خواب زیبا ،خواب زیبا

چند نکته قبل از شروع طراحی دکور داخلی اتاق خواب

قبل از هر چیز مهمترین نکته ایی که در طراحی اتاق خواب اهمیت دارد این است که چه کسی قرار است از این اتاق استفاده کند. طراحی دکوراسیون اتاق خواب بستگی زیادی به شخصی که ازآن استفاده می کند دارد. دکوراسیون اتاق کودک دختر و پسر با هم متفاوت است. در طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد لازم است به نکات ویژه ایی توجه شود. همچنین کاربری این اتاق هم باید مشخص شود چرا که برخی از افراد از اتاق خواب به عنوان اتاق کار نیز استفاده می کنند و یا در اتاق خواب خود به مطالعه می پردازند. بنابراین قبل از هر چیز نیاز است این نکات مشخص شود و با توجه به این نکات اقدام به طراحی و خرید تجهیزات مورد نیاز اتاق خواب کنید.

طراحی تخت خواب و میز کار کنار هم ایجاد یک نقطه کانونی

طراحی تخت خواب و میز کار کنار هم ایجاد یک نقطه کانونی

انتخاب سبک اتاق خواب

سبک طراحی دکوراسیون اتاق خواب به طور کلی به دو دسته مدرن و کلاسیک تفسیم می شود. قبل از خرید لوازم و تجهیزات اتاق خود باید تصمیم بگیرید که می خواهید اتاق خود را به چه سبکی دکور کنید و متناسب با آن اقدام به طراحی کنید. اگر دوستدار اتاق خوابی پر زرق و برق با تخت خواب چوبی و منبت کاری شده هستید و از طرح های مینیمال و ساده خوشتان نمی آید سبک طراحی مناسب شما کلاسیک است و اگر دوستدار سادگی و لوازم و تجهیزات ساده هستید سبک مناسب بری اتاق شما مدرن است.

دکور اتاق خواب بزرگ

دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

در طراحی اتاق خواب به سبک مدرن بایستی همه لوازم و وسایل ، رنگ اتاق ، طراحی دیورها و دکوریهای به کار رفته در طراحی همگی همگی از سادگی که در سبک مدرن وجود دارد پیروی کنند.. در طراحی دکوراسیون اتاق خوب به سبک مدرن طرح ها ساده و شیک و بدون زرق و برق هستندو مبلمان و تخت خواب و سایر ملزومات سرویس خواب همگی ساده و مینیمال انتخاب می شوند. رنگ اتاق خواب مدرن از طیف های روشن انتخاب می شود.البته در انتخاب رنگ محدودیت زیادی وجود ندارد و می توانید از رنگ های آرامش بخش مورد علاقه خود استفاده کنید.

برای کف اتاق خواب مدرن نیز کفپوش های چوبی یا طرح چوب انتخاب مناسبی ست. البته از فرشینه های با طرح مدرن نیز می توانید استفاده کنید. در واقع اتاق خواب مدرن اتاقی ساده و در عین حال شیک است که همه لوازم ،تجهیزات و تزیینات ساده و به دور از تجملات است .

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن

استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

اتاق خواب مدرن

اتاق خواب مدرن

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

اگر دوستدار طراحی کلاسیک هستید و می خواهید اتاق خواب خود را به سبک کلاسیک چیدمان کنید بهتر است سرویس خواب خود را از تخت خواب های چوبی و منبت کاری شده انتخاب کنید. پرداپه اتاق خواب از نوع پرنقش و نگار انتخاب شود.فرش در سبک کلاسیک فرش های با طرح و نقش الهام گرفته ار طبیعت انتخاب می شود. فرش های ایرانی متناسب با رنگ دیگر لوازم بهترین گزینه برای اتاق خواب کلاسیک است.

برای دیوارها می توان از گچ بری یا پتینه کاری استفاده کرد. اگر قصد استفاده از کاغذ دیواری ارید می توانید کاغذ دیواری با طراحی کلاسیک استفاده کنید . آینه هم در سبک کلاسیک جایگاه ویژه یی دارد. مطابق با سرویس خواب خود می توانید از آینه کنسول های مناسب استفاده کنید. رنگ دکوراسیون کلاسیک رنگهای گرم است و از لوسترهای کلاسیک نیز استفاده می شود. البته انواع مختلفی از سبک های دیگر نیز وجود دارد که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب می توانید از آنها استفاده کنید مثل سبک فرانسوی ، سبک آرت دکو، سبک رمانتیک ، سبک بوهو و ….

سبک بوهو در دکوراسیون اتاق خواب را می توانید در مقاله ترفندهای دکوراسیون اتاق خواب به سبک بوهو مشاهده کنید.

اتاق خواب کلاسیک

اتاق خواب کلاسیک

رنگ اتاق خواب لاکچری

رنگ یکی از گزینه هایی است که در انتخاب آن باید توجه زیادی داشته باشیم. نباید از رنگ مناسب برای اتاق خوابتان غافل شوید، شاید از نظر شما رنگ اتاق خوابتان چندان مهم نباشد. اما در واقع ترکیب رنگ مناسب بر روی انرژی و روحیه شما تاثیر زیادی دارد. به رنگ دیوارها و رنگ وسایل موجود در دکوراسیون توجه کرده و از رنگ هایی که حس آرامش را منتقل می کند، استفاده کنید. بسته به این که اتاق برای بزرگسالان است یا برای کودکان، می توان از طیف رنگی متفاوتی استفاده کرد. رنگها به دو دسته کلی رنگ های تیره و روشن تقسیم می شوند.

اتاق خواب با رنگ تیره رنگ اتاق خواب باید مطابق روحیات افراد باشد

اتاق خواب با رنگ تیره رنگ اتاق خواب باید مطابق روحیات افراد باشد

رنگ تیره در طراحی دکوراسیون خواب بزرگسالان

اگر به سبک های مدرن علاقمند هستید رنگهای تیره بیشتر در این سبک استفاده می شود که با وجود داشتن وپژگی های مثبت دارای یک سری ویژگی های منفی هم هست. اندازه اتاق در انتخاب رنگ مناسب تاثیر زیادی دارد. اگر اتاقتان خیلی کوچک می باشد. سعی کنید از رنگ تیره، استفاده نکنید زیرا باعث می شود فضای شما کوچکتر نشان داده شود.

ترکیب رنگ تیره در دکوراسیون رنگ تیره در دکوراسیون خواب بزرگسالان

ترکیب رنگ تیره در دکوراسیون خواب بزرگسالان

رنگ روشن در دیزاین اتاق خواب

برخی از طیف رنگهای روشن، بسیار مناسب و آرامش بخش برای اتاقهای خواب است. سعی کنید برای بزرگ نشان دادن فضای خود از رنگ‌های روشن استفاده کنید. اگر اتاقتان خیلی بزرگ است. می توانید برای زیبایی بیشتر و نمایان شدن بهتر وسایل و سرویس خوابتان از رنگهای تیره استفاده کنید. 

برای رنگ کردن اتاقهای خواب بزرگ آزاد هستید و دست شما باز می باشد. بسته به نوع سلیقه ی خود می توانید هر رنگ دلخواهی را که می خواهید استفاده کنید. ترکیب رنگهایی مثل آبی – زرد و سبز -زرد ترکیب رنگ های ایده ال برای اتاق خواب بزرگسالان است.

دکوراسیون اتاق خواب با رنگ آبی رنگ روشن در دیزاین اتاق

دکوراسیون اتاق خواب با رنگ آبی

تخت خواب با ترکیب رنگ زیبا رنگ روشن در دیزاین اتاق

تخت خواب با ترکیب رنگ زیبا

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش  دکوراسیون داخلی کلیک نمایید.

تخت خواب و چیدمان وسایل اتاق خواب 

یکی از اصلی ترین وسیله برای زیبایی اتاق خوابها ،به خصوص برای تازه عروسان و نوزادان، تخت خواب می باشد. البته هر کسی بسته نیاز و سلیقه ی خود این وسیله را انتخاب می کند. برخی از افراد به نوع کلاسیک علاقه مند هستند. تختخواب و سرویس خواب سلطنتی طرفدار زیادی دارد. برخی افراد از سرویس های مدرن استفاده می کنند.

امروزه در بازار مدل های مدرن بسیار زیادی با طرح و رنگهای مختلفی در بازار وجود دارد. پس بهتر است در طراحی و چیدمان و خرید وسایل اتاق خوابتان خصوصی سازی شود و از وسایلی استفاده کنید که در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید. انتخاب کمد، پاتختی، آینه و سایر وسایل و دکوراسیون آن نیز بهتر است شخصی‌سازی کنید.

تخت خواب زیبا و شیک با رنگ بسیار زیبا تخت خواب و چیدمان وسایل اتاق خواب 

تخت خواب زیبا و شیک با رنگ بسیار زیبا ،تخت خواب و چیدمان وسایل اتاق خواب

تخت خواب دو نفره چند نکته مهم در چیدمان اتاق خواب

تخت خواب دو نفره چند نکته مهم در چیدمان اتاق خواب

چند نکته مهم در چیدمان اتاق خواب

توجه به چند نکته مهم می تواند دکوراسیون اتاق شما را بی نقص و زیبا نشان دهد و در عین حال حس آرامش را به شما منتقل کنید. البته توجه داشته باشید نکاتی که عنوان می شود نکاتی کلی درباره همه اتاق خواب ها ست برخی از اتاق خوابها مستر طراحی شده و علاوه بر لوازم معمول در همه اتاق خوابها دارای قسمت های دیگری همچون حمام، اتاق کلوزیت، تجهیزات صوتی تصویری نشیمن و یا حتی اتاق کار نیز می باشد.

تخت خواب با رنگهای تیره و شیک

تخت خواب با رنگهای تیره و شیک

تفکیک فضای کار از محل خواب

اگر نیاز به ایجاد فضایی برای کار کردن در اتاق خواب خود دارید،سعی کنید در کنار تخت خواب و محل استراحت خود میز کار و میز تحریر قرار ندهید، زیرا فضایی که شما در آن استراحت می کنید و باید دور از محیط کار و استرس برای شما باشد. اگر هم فضای کافی در منزل ندارید و میز کار خود را در آنجا قرار داده اید. حتما بین تخت و میز کار خود یک جداکننده و یا پارتیشن قرار دهید. جزییات بیشتر درباره دکوراسیون اتاق کار را می توانید در مقاله نکات مهم برای طراحی اتاق کار در منزل مشاهده کنید.

جدا کردن خواب با پارتیشن تفکیک فضای کار از محل خواب

جدا کردن خواب با پارتیشن تفکیک فضای کار از محل خواب

اتاق با رنگ روشن

اتاق با طراحی کمد دیواری سرتا سری تفکیک فضای کار از محل خواب

تخت خواب تمام چوب تفکیک فضای کار از محل خواب

تخت خواب تمام چوب تفکیک فضای کار از محل خواب

در نظر گرفتن فضای مناسب برای تخت خواب

سعی کنید در قسمت بالای تخت خود یعنی همان بالای سر 5 سانتیمتر از دیوار فاصله قرار دهید. با این کار شما هوای آزادتری را دارید و انرژی بیشتری را در زمان خوابیدن و بیدار شدن در خود ایجاد می کنید.

دکوراسیون اتاق از ام دی اف طرح چوب در نظر گرفتن فضای مناسب برای تخت خواب

دکوراسیون اتاق از ام دی اف طرح چوب در نظر گرفتن فضای مناسب برای تخت خواب

اتاق خواب با رنگ روشن در نظر گرفتن فضای مناسب برای تخت خواب

اتاق خواب با رنگ روشن در نظر گرفتن فضای مناسب برای تخت خواب

آراستن پنجره های اتاق خواب

توجه به پنجره و آراستن آن می تواند دکوراسیون اتاق خواب شما را زیباتر کند. از پرده اتاق خواب متناسب با دکوراسیون خود برای پنجره ها استفاده کنید. حتی اگر پنجره اتاق کوچک باشد باز هم به فکر پرده ای زیبا برای آن باشید.

اتاق خواب رویایی شیک و زیبا آراستن پنجره های اتاق خواب

اتاق خواب رویایی شیک و زیبا آراستن پنجره های اتاق خواب

آراستن پنجره های اتاق خواب شیک و زیبا

آراستن پنجره های اتاق خواب شیک و زیبا

ایجاد نظم و کم کردن ریخت و پاش و بی نظمی

وجود بی نظمی و وسایل به هم ریخته و نامنظم باعث ایجاد فرکانسهای منفی می شود. سعی کنید وسایل اضافی را از اتاق حذف کنید. به خصوص برای اتاق خواب کودکان می توانید و از جعبه ها و سبد ها برای قرار دادن اسباب بازی و لباس ها استفاده کنید.

اتاق خواب ترکیب رنگ قرمز و سفید ایجاد نظم و کم کردن رخت و پاش و بی نظمی

ترکیب رنگ قرمز و سفید در اتاق خواب

طراحی فوق العاده در دکوراسیون خواب ایجاد نظم و کم کردن ریخت و پاش و بی نظمی

طراحی فوق العاده در دکوراسیون خواب و ایجاد نظم

ایجاد یک نقطه کانونی

ایجاد نقطه کانونی در اتاق خواب باعث ایجاد دید بصری زیبا در دکوراسیون می شود. اگر به صورت پراکنده و بدون هدف وسایل خود را چیدمان کنید، وارد شدن به فضا باعث ایجاد حس آشفتگی در بیننده می شود. بنابراین یک نقطه را به عنوان نقطه کانونی انتخاب کرده و کل فضا را بر مبنای آن چیدمان کنید. نقطه کانونی می تواند دیوار پشت تخت خواب و یا لوستر اتاق باشد.

دکوراسیون شیک و زیبای اتاق ایجاد یک نقطه کانونی

دکوراسیون شیک و زیبای اتاق ایجاد یک نقطه کانونی

اتاق خواب با رنگ متفاوت ایجاد یک نقطه کانونی

اتاق خواب با رنگ متفاوت و ایجاد یک نقطه کانونی

نورپردازی اتاق خواب

نورپردازی در اتاق خواب محیط را از حالت بی روح بودن خارج کرده و فضایی زیبا و آرامش بخش را ایجاد می کند. امروزه معماران از طرح های خلاقانه ایی در نورپردازی استفاده می کنند. استفاده از چراغ های سقفی، انواع لوسترها و لامپ های با نور کم و ملایم، آباژورهای ایستاده که نور ملایم و قابل تنظیم دارند و چراغ های دیوارکوب هرکدام می توانند فضایی فوق العاده را ایجاد کند.

یک روش خلاقانه در نورپردازی، استفاده از نورمخفی در طراحی دیوار هاست. در این صورت دیوار شما تبدیل به یک نقطه کانونی و مرکز توجه می شود که می توانید دکوراسیون دا حول آن چیدمان کنید.

لوسترها نیز گزینه خوبی برای استفاده در داکوراسیون اتاق خواب هستند و می توانند به نقطه کانونی در اتاق تبدیل شوند اما توجه داشته باشید که آن را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود انتخاب کنید تا هارمونی لازم را با محیط داشته باشد. البته باید توجه داشته باشید که بهترین نور برای هر محیطی نور طبیعی است و اگر اتاق خواب شما از نور طبیعی بهره بگیرد خیلی بهتر است.

دکور اتاق خواب و استفاده از رنگ سبز

نورپردازی اتاق خواب و استفاده از چراغ های ایستاده در نورپردازی

تزیینات و لوازم جانبی موجود در اتاق 

علاوه بر اصلی ترین وسیله در اتاق خواب یعنی تختخواب ،معمولا در هر اتاق خوابی یک سری وسایل وجود دارد که علاوه بر کاربری باعث زیبایی فضا نیز می شود. کمد لباس و یا انواع نظم دهنده ها در هر اتاق خوابی لازم است. تا به لوازم و وسایل سرو سامان دهد. دراور و آینه کنسول نیز پای ثابت هر اتاق خوابی است. آینه ها بیشتر جنبه زینتی داشته و در کنار میز آرایش فضایی تجملاتی و شیک را ایجاد می کنند. کف پوش ها و فرشها نیز در اتاق خواب باید متناسب با سبک دکوراسیون اتاق انتخاب شود . همه این لوازم از آنجا که جزء لوازم بزرگ محسوب می شوند باید به گونه ای انتخاب شوند که با همدیگر تناسب داشته باشند و به عبارتی ست باشند تا به بهتر نشان دادن فضا کمک کنند. 

علاوه بر همه این لوازم برای ایجاد زیبایی و روح بخشیدن به فضا می توانید از گل و گیاه نیز استفاده کنید. گیاهان می توانند به فضای اتاق خواب شما نشاط ببخشند . چنانچه به هر دلیلی نمی توانید از گل و گیاه طبیعی استفاده کنید می توانید از گلهای مصنوعی کمک بگیرید.

سبک کلاسیک در اتاق خواب

تزیینات و لوازم جانبی موجود در اتاق خواب به سبک کلاسیک

استفاده از فرش مناسب با اتاق خواب

در زمان انتخاب فرش و قالیچه باید به چند نکته توجه داشته باشید. در اتاقی به سبک مدرن نمی توان از فرش و قالیچه های پر نقش و نگار به سبک کلاسیک استفاده کرد و بهتر است از فرش و قالیچه های به سبک مدرن که دارای طرح و نقش و رنگ ساده هستند استفاده کنید و فرش های پر نقش و نگار ایرانی را در دکوراسیون های کلاسیک به کار ببرید. اما نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید ابعاد و اندازه فرش است. قبل از خرید فرش حتما به ابعاد اتاق و نوع چیدمان آن توجه داشته باشید و فرش را متناسب با آن خرید کنید. برای چیدمان فرش در اتاق خواب، مدل های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

استفاده از فرش متناسب با اتاق خواب

استفاده از فرش متناسب با اتاق خواب

اتاق خواب کوچک با ترکیب رنگی کرم و قهو هایی

اتاق خواب کوچک با ترکیب رنگی کرم و قهو ه ای

چیدمان فرش در زیر تخت خواب

اگر دوست دارید فرش زیر تخت خواب قرار بگیرد به این نکته توجه داشته باشید که فرش حتما باید از سه طرف تخت خواب حداقل به اندازه 30 تا 45 سانتی متر بیرون باشد. تا به زیبایی اتاق لطمه وارد نشود.

چیدمان فرش در زیر تخت خواب

چیدمان فرش در زیر تخت خواب

استفاده از چیدمان فرش در کنار سرویس خواب

استفاده از این روش خیلی متداول است. چرا که افراد دوست ندارند زمانی که از خواب بیدار می شوند پای خود را روی سطح سرد و سخت سرامیک یا کفپوش بگذراند و ترجیح می دهند از فرش در کنار تخت خود استفاده کنند. اگر چیدمان سرویس خواب شما به گونه ایی است که دو طرف تخت را می توانید از فرش استفاده کنید سعی کنید از دو فرش به صورت قرینه استفاده کنید و محل قرار گیری فرش را از لبه تخت خواب قرار دهید.

چیدمان فرش در یک طرف سرویس خواب

چیدمان فرش در یک طرف سرویس خواب

استفاده از فرش با بافت بلند و دایره ایی شکل در اتاق خواب

استفاده از فرش با بافت بلند و دایره ایی شکل در اتاق خواب

قرار دادن فرش یا قالیچه در پایین تخت خواب

اگر چیدمان تخت خواب شما به گونه ایی است که فضای باز زیادی در پایین تخت خود دارید قرار دادن فرش در پایین تخت خواب ایده خوبی ست. در این صورت در صورتی که تخت شما دارای پاف یا نیمکت است حتما باید فرش شما به طور کامل زیر پاف یا نیمکت را پوشش دهد.

قرار دادن فرش یا قالیچه در پایین تخت خواب

قرار دادن فرش یا قالیچه در پایین تخت خواب

دکور داخلی اتاق خواب به رنگ سفید و ترکیب آن با قهوه ایی

دکور داخلی اتاق خواب به رنگ سفید و ترکیب آن با قهوه ای

چیدمان فرش به صورتی که کل اتاق را پوشش دهد

اگر دوست دارید که فرش اتاق خواب شما به طور کامل اتاق خواب را پوشش دهد توجه داشته باید لبه های فرش فاصله کافی با دیوار و دیگر لوازم را داشته باشد . فرش باید حداقل 20 سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد. همچنین فرش به گونه ایی باشد که مزاحمتی برای باز و بسته شدن درب اتاق و درب کمد ها ایجاد نکند.

چیدمان فرش به صورتی که کل فضا را پوشش دهد

چیدمان فرش به صورتی که کل فضا را پوشش دهد

طراحی دیوار اتاق خواب

طراحی دیوار در اتاق خواب یکی از مواردی است که اگر به درستی انجام گردد می تواند اتاق خواب شما را به یک اثر هنری زیبا و دلنشین تبدیل کند. ایده های مختلفی برای تزیین دیوار وجود دارد و شما می توانید از متریال های مختلفی برای تزیین دیوار اتاق خواب خود استفاده کنید. طراحی می تواند برای همه ابعاد و دیوار ها انجام شود اما دیوار پشت تخت خواب بهترین گزینه برای طراحی است و می توانید آن را به نقطه کانونی اتاق خواب تبدیل کنید. برای تزیین دیوار می توان از رنگ ، کاغذ دیواری ، سنگ آنتیک ، انواع دیوار پوش های سه بعدی ، چوبی یا چرمی ، طراح های ساده گرافیکی ، انواع شلف ها و قاب عکس ها ، دیزاین با آینه و … استفاده کرد.

طراحی دیوار متناسب با دکور داخلی اتاق خواب

طراحی دیوار متناسب با دکور داخلی اتاق خواب

طراحی دیوار پشت تخت خواب

طراحی دیوار پشت تخت خواب

توجه به سقف ها در دیزاین اتاق خواب

در دکوراسیون اتاق خواب تزیین سقف هم به اندازه تزیین دیوار اهمیت دارد. با استفاده از طرح و رنگهای مناسب در سقف می توانید فضا را دلبازتر و یا کوچکتر نشان دهید. متریالهای مختلفی برای دیزاین سقف وجود دارد.استفاده از کناف و نورپردازی های مناسب می تواند فضای اتاق را دگرگون کند. مصالح نوین مثل آسمان مجازی و سقف کشسان نیز ایده های فوق العاده و بی نظیری ست. از کاغذ دیواری و استیکرها نیز می توانید استفاده کنید.

تزیین سقف برای اتاق کودکان می تواند فوق العاده باشد و با استفاده از استیکر های طرح کوکانه و یا آویزهای عروسکی می توانید فضای اتاق خواب کودک را متحول و البته دوست داشتی برای فرزندتان کنید.

توجه به سقف ها در دیزاین اتاق خواب

توجه به سقف ها در دیزاین اتاق خواب

در نهایت!!

وقتی کار دیزاین شما به پایان رسید پیشنهاد می کنم از جلوی در اتاق یک نگاه کلی به فضا بیاندازید.

  •  آیا از فضای اتاق راضی هستید؟
  • دکوراسیون شما آرامش لازم را به شما القا می کند؟

اگر حس کردید از فضا، آرامش لازم را نمی گیرید حتما به فکر خلاقیت در تزئین اتاق خواب باشید. تزیئنات اتاق خواب با وسایل ساده می تواند در ایجاد تغییرات به شما کمک کند.

دکوراسیون با رنگ متفاوت ایجاد یک نقطه کانونی و دقت در انتخاب رنگ

دکوراسیون با رنگ متفاوت ایجاد یک نقطه کانونی و دقت در انتخاب رنگ

اتاق خواب یک نفره با رنگهای متفاوت

اتاق خواب یک نفره با رنگهای متفاوت

خواب با طراحی بسار ساده و زیبا ایجاد یک نقطه کانونی دنج و دلچسب

خواب با طراحی بسار ساده و زیبا ایجاد یک نقطه کانونی دنج و دلچسب

تخت خواب دو نفره ایجاد یک نقطه کانونی دارای ویو مناسب

اتاق خواب با ویو رو به بالکن

اتاق خواب دونفره شیک و ساده و دارای ویو بسیار زیبا و تاج تخت قهوه ای رنگ و روتختی سفید با نقش های بنفش و پارکت کرم رنگ و پرده های سفید فضای بسیار دلچسب و ساده و شیکی بوجود آورده است.

تخت خواب ام دی اف ایجاد یک نقطه کانونی شیک و بروز

تخت خواب ام دی اف ایجاد یک نقطه کانونی شیک و بروز

تخت خواب ام دی اف  شیک و بروز طراحی اتاق به سبک مدرن بوده و بیشتر دکوراسیون آن با چوب بوده یا به رنگ چوبی است که ترکیب آن با رنگ سفید بسیار شیک و زیبا شده است.

دکور اتاق خواب با پنجره های بزرگ و سرتاسری

اتاق با طراحی کمد دیواری سرتا سری ایجاد یک نقطه کانونی

دکوراسیون اتاق خواب با در نظر گرفتن کتابخانه و فضای صوتی تصویری

دکوراسیون اتاق خواب با در نظر گرفتن کتابخانه و فضای صوتی تصویری

دکور اتاق کودک با تخت فرفژه

دکور اتاق کودک با تخت فرفژه

عنوان