آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

آجر دکوراتیو (داخلی – تزئینی – آنتیک) از محبوب ترین آجر ها در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی است. این آجر تزئینی داخلی می تواند فضایی مدرن، کلاسیک یا تلفیقی از هر دو را برای شما به ارمغان آورد. طراحان و معماران زیادی با این نوع آجر نمای داخلی در آشپزخانه، پذیرایی، محیط های اداری و دکوراسیون کافی شاپ و… طرح های زیبا و خلاقانه ای بوجود آورده اند.

آجر دکوراتیو - آجر دکوراسیون داخلی

 

در این مقاله با معرفی انواع طرح ها و رنگ های آجر دکوراتیو (سفید، طوسی، کرم، قهوه ای و…) و ایده هایی برای طراحی با آجر دکوراسیون داخلی، همراه شما هستیم.

آنچه که در این مقاله خواهید خواند:

  • آجر دکوراتیو (داخلی) چیست؟
  • 4 کاربرد اصلی آجر نمای دکوراتیو
  • انواع آجر تزئینی (دکوراتیو) بر اساس رنگ
  • قیمت آجر نمای داخلی (دکوراتیو)
  • 6 مزیت آجر دکوراتیو با کیفیت
  • معتبر ترین فروشگاه اینترنتی آجر در سراسر ایران

آجر دکوراتیو (داخلی) چیست؟

آجر دکوراتیو نوعی آجر تزئینی داخلی است که در ساختار آن از مواد نانو و پلیمری استفاده شده و در اکثر مواقع پوشش های رنگی و غیر رنگی نیز در آن به کار می رود.

چنانچه تمایل دارید خانه یا محل کار شما دکوراسیونی شیک و مدرن پیدا کرده یا طرح زیبا و کلاسیکی داشته باشد، آجر دکوراتیو داخلی بهترین انتخاب برای شما می تواند باشد.

آجر دکوراتیو نوعی آجر نما داخلی است

4 کاربرد اصلی آجر نمای دکوراتیو

عمده کاربرد آجر نما دکوراتیو در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد، اما به دلیل مقاومت بالا و سایر ویژگی های ساختاری مناسبی که دارد، در نمای خارجی نیز استفاده می شود.

طراحی نمای خارجی با آجر دکوراتیو نما

آجر نما دکوراتیو علاوه بر زیبایی، دارای مقاومت بالایی در برابر سرما، گرما و دیگر شرایط مختلف آب و هوایی نیز هست. از این رو می تواند از بهترین گزینه ها جهت استفاده برای نمای ساختمان باشد.

با خرید آجر نما دکوراتیو (آجر آنتیک) از آجر آنلاین، می توانید نمای خارجی کلاسیک، شیک و مدرنی برای ساختمان خود داشته باشید.

استفاده از آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی

کاربرد آجر تزئینی در نمای داخلی ساختمان بسیار زیاد است. در لیست زیر می توانید با 5 نمونه از رایج ترین کاربردهای آجر نما دکوراتیو آشنا شوید:

  • تی وی وال (TV wall)

امروزه نمای دیوار پشت تلویزیون در نظر معماران و مشتریان بسیار اهمیت پیدا کرده است، به خصوص از زمانی که بعضی از مردم تلویزیون خود را روی دیوار نصب می کنند. از این رو آجر دکوراتیو سفید از بهترین گزینه ها برای دیوار پشت تلویزیون محسوب می شود.

نمای دیوار پشت تلویزیون با آجر سفید دکوراتیو

  • طراحی دیوار پذیرایی با آجر دکوراتیو یا نسوز

انتخاب یکی از دیوارهای پذیرایی برای نما آجری می تواند دکوراسیون منحصر به فردی در خانه شما ایجاد کند. شک نکنید که آجر دکوراتیو نما می تواند بهترین گزینه برای انجام این کار باشد. البته در دکوراسیون پذیرایی می توانید از آجر نسوز نما نیز استفاده کنید. هر دو محصول در سایت آجر آنلاین به فروش می رسند و می توانند چشم اندازی زیبا در منزل شما به وجود آورند.

  • آشپزخانه

یکی دیگر از مکان هایی که آجر دکوراتیو داخلی می تواند طرح فوق العاده ای در آن ایجاد کند، آشپزخانه شما می باشد. این آجر نمای داخلی جذب چربی بسیار پایینی دارد و می تواند بهترین انتخاب برای آجر دیوار آشپزخانه باشد.

  • دکوراسیون داخلی اداری

ظاهر خاص آجر آنتیک داخلی می تواند برای محیط های اداری بسیار مناسب باشد و فضای رسمی و شیکی را در این مکان ها بوجود آورد.

“آجر دکوراتیو (تزئینی – آنتیک) نوعی آجر داخلی محسوب می شود و امروزه کاربرد بسیار زیادی در نما و دکوراسیون داخلی دارد. فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین (Ajoronline.com)، به عنوان مرکز فروش آجر دکوراتیو در تهران، مشهد، ورامین و… امکان خرید این محصولات را به صورت مستقیم از درب کارخانه تولید کننده برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است. جهت خرید آجر نما داخلی قیمت مناسب و کسب مشاوره رایگان، کافیست تماس بگیرید. (09021684411)”

انواع آجر تزئینی (دکوراتیو) بر اساس رنگ

تنوع رنگ بالا در آجر دکوراتیو یکی از دلایلی است که باعث محبوبیت زیاد آن جهت استفاده در نما شده است. این آجر را می توانید در رنگ های سفید، طوسی، کرم، قهوه ای، یشمی، آبی و… از سایت آجر آنلاین خریداری نمایید.

در بین رنگ های این آجر، آجر دکوراتیو سفید فروش بسیار بالایی دارد. این آجر به علت بافت بسیار زیبایی که ایجاد می کند، می تواند فضایی چشم نواز را خلق کند.

تنوع رنگ در آجر تزئینی

قیمت آجر نمای داخلی (دکوراتیو)

قیمت آجر دکوراسیون داخلی به ۴ عامل مهم از جمله: رنگ آجر، ابعاد، دمای پخت و متراژ کار بستگی دارد. اما به صورت کلی با مشاهده لیست قیمت آجر دکوراتیو در سایت آجر آنلاین متوجه خواهید شد که قیمت این آجر به نسبت بسیاری از متریال های دکوراسیون مناسب تر می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت آجر سفید دکوراتیو به علت گران تر بودن خاک این آجر و همچنین نیاز آن به دمای پخت بالا، یعنی 1550 درجه سانتی گراد، بیشتر از سایر آجرهای تزئینی است.

6 مزیت آجر دکوراتیو با کیفیت

آجر تزئینی مزایای بسیاری دارد که در لیست زیر برخی از آن ها را برای شما ذکر کرده ایم:

  • استحکام در برابر سرما، گرما، رطوبت و چربی
  • تنوع رنگ بالا جهت استفاده در طرح های مختلف دکوراسیون
  • امکان ترکیب آجر نما دکوراتیو با شیشه و سنگ
  • امکان نصب آجر دکوراتیو با چسب و سیمان
  • زیبایی بسیار این آجر و ایجاد نمای خارق العاده با آن
  • مناسب بودن قیمت آجر سفید دکوراتیو یا سایر رنگ های آن به نسبت بسیاری از متریال های دکوراسیون داخلی

معتبر ترین فروشگاه اینترنتی آجر در سراسر ایران

سایت آجر آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی آجر در سراسر ایران تمامی انواع آجر از جمله: آجر دکوراتیو نما، آجر قزاقی، نسوز و… را به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.

از این رو تنها کافی است با مراجعه به سایت ما به نشانی https://ajoronline.com/ نمونه کارهای بیشتری را مشاهده و جهت خرید آجر با کیفیت اقدام کنید. لازم به ذکر است که کارشناسان فروش آجر آنلاین از لحظه ثبت خرید تا زمان تحویل بار، تمامی مراحل کار را پشتیبانی می کنند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. سبحان
    سبحان اسفند 11, 1400 پاسخ

    سلام. آجر دکوراتیو برای طراحی داخلی کافی شاپ هم مناسبه؟ قیمتش چنده؟

  2. کیانا رحیمی
    کیانا رحیمی اسفند 11, 1400 پاسخ

    مرسی. مطلب خوبی درباره آجر و تزئینات داخلی بود. نمی دونستم اسم آجری که تو خونه ها واسه دکور استفاده می کنن چیه

  3. مرضیه حشمتی
    مرضیه حشمتی اسفند 12, 1400 پاسخ

    سلام ببخشید آجرهای دکوراتیو برای آب و هوای شرجی شمال هم خوبن؟

  4. میترا
    میترا خرداد 17, 1401 پاسخ

    سلام آجر دکوراتیو قرمزم دارین؟

    1. khaneh-memar
      khaneh-memar خرداد 17, 1401 پاسخ

      سلام خدمت شما دوست عزیر.
      برای راهنمایی بیشتر و آشنایی با محصولات می تونید از طریق لینک زیر اقدام کنید.
      https://www.khaneh-memar.com/profile/ads/%d8%a2%d8%ac%d8%b1-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *