آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

کفسابی مدرن ساب با استفاده از به‌روزترین متدها

یکی از مهمترین خدمات که نشان دهنده مهارت و تجربه کافی شرکت کفسابی است به روش پیاده‌سازی و بهره‌گیری از بهترین متدها مربوط می‌شود زیرا باید با توجه به نیازهایی که سطح دارد روش خاصی استفاده شود.

به عنوان مثال اگر سطح آسیب دیده است و نیاز به ترمیم دارد باید توجه داشت که از چه روشی برای ترمیم آن استفاده کرد و یا زمانی که استفاده از دستگاه لازم نیست در نتیجه بهتر است روشی مناسب برای استفاده نکردن از دستگاه جایگزین نمود.

تمامی این استراتژی‌ها به داشتن مهارت بازمی‌گردد. شرکت مدرن ساب با در نظر گرفتن بهترین روش‌ها توانسته خدمات فوق العاده‌ با کیفیت را به مشتری ارائه دهد.

کارکنان کفسابی
کارکنان کفسابی

ویژگی‌های کارکنان کفسابی

یکی از اقداماتی که در جهت بالا بردن کیفیت خدمات شرکت ساب زنی تاثیر بسزایی دارد، در اختیار داشتن کارکنان و پرسنل آموزش دیده و با تجربه است که می‌توانند کار را با کیفیت هر چه تمام‌تر انجام دهند. افرادی که به انجام خدمات سنگ مشغول هستند، کفساب نامیده می‌شود.

این افراد باید دارای مهارت خاصی در خصوص شناخت سنگ‌ها و نحوه انجام کار آنها داشته باشند. داشتن اطلاعات کافی درباره نوع و جنس سطح سنگی و غیر سنگی به تصمیم‌گیری در مورد نحوه و روش ساب زنی کمک خواهد کرد اگر کفساب شناخت کافی نداشته باشد و یا بدون تجربه باشد ممکن است نتیجه کار بدون کیفیت باشد و یا باعث آسیب به سطح شود.

همواره مدرن ساب همراه با دو شرکت کفسابی ایران و صدف ساب از جمله شرکت‌های فعال در حوزه سنگسابی هستند که بهترین نیروها را در اختیار دارند.

از دیگر خصوصیاتی که کفساب باید داشته باشد مهارت استفاده از ابزارها و دستگاه‌ها است را به خوبی بلد باشد و برای هر سطحی از دستگاه مناسب استفاده نماید. به عنوان مثال در کفسابی گرانیت باید از دستگاه‌های ساب زنی که دارای لقمه‌های سخت و با کیفیت الماسی است، استفاده شود.

 این نوع ساب زنی به دلیل استفاده از لقمه‌های الماسی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد اما شرکت مدرن ساب این خدمات را با نازل‌ترین قیمت‌ها و با در نظر گرفتن منافع مشتری انجام می‌دهد.

سطوح مختلف کفسابی
سطوح مختلف کفسابی

انواع سطوح مختلف و نحوه کفسابی آنها

همانطور که واضح است سنگ‌ها از انواع مختلفی هستند و برای ساب زدن یا پاکسازی آنها باید با انواع سطوح آشنا بود. شرکت مدرن ساب با توجه به سابقه درخشان 40 ساله در این حوزه می‌تواند بهترین خدمات پاکسازی و لایه برداری از سطوح مختلف سنگی و غیر سنگی را انجام دهد. در ادامه چند نمونه از سنگ‌ها و نحوه ساب زنی آنها را به صورت خلاصه شرح می‌دهیم.

ساب زنی سطوح مرمر

سطوح مرمر از نوع سنگ‌های سخت هستند که در طبیعت به صورت طبیعی به وجود می‌آیند. این نوع سنگ‌ها با توجه به ضخامتی که دارند لایه برداری از آنها با استفاده از دستگاه ساب زنی بهترین گزینه خواهد بود. معمولا استفاده از روش ساب زنی ایتالیایی می‌تواند نتیجه‌ایی فوق‌العاده‌ایی داشته باشد.

همراه با مدرن ساب می‌توانید از کلیه خدمات ساب زنی سطوح مختلف بهره‌مند شوید. این شرکت تمامی خدمات را در شهرهای مختلف اعم از کفسابی در کرج و تهران را به خوبی انجام می‌دهد.

سطوح پارکت

پارکت‌ها از جمله سطوح غیر سنگی هستند که اخیرا بسیار پرطرفدار شده‌اند. این پوشش مناسب کف ساختمان است و گرما و جلوه خاصی به فضا می‌دهد. پارکت‌ها ساخته شده از چوب هستند و نحوه ساب زنی آنها با سطوح دیگر متفاوت است زیرا نباید حین کار از آب استفاده شود.

استفاده از آب باعث آسیب به پارک‌ها خواهد شد و تمام پروسه کار باید به صورت خشک انجام شود. برای براق شدن سطوح پارکتی از روغن‌های مخصوص استفاده خواهد شد.

سطوح موزاییکی

موزاییک‌ها از دو لایه زیرین و رویی ساخته شده‌اند و جزو سنگ‌های نرمی هستند که ساخته شده دست انسان هستند اما کاملا محکم و کاربردی هستند. از موزاییک ‌ها برای حیات، پارکینگ، پیاده‌رو و غیره استفاده خواهد شد.

انجام خدمات ساب زنی بر روی موزاییک‌ها با استفاده از دستگاه ساب زنی است البته موزاییک‌ها به دو دسته آجدار و بدون آج تقسیم می‌شوند که انجام ساب زنی نوع بدون آج کیفیت بهتری خواهد داشت.

سخن پایانی

نیاز به پاکسازی سطوح همیشه وجود داشته است. امروزه شرکت‌هایی به وجود آمده است که خدمات کفسابی را به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ایی انجام می‌دهند. شرکت مدرن ساب یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین شرکت‌های ساب زنی است و پیشنهاد خوبی برای انجام خدمات نماشویی، ساب سنگ، ترمیم و رفع آسیب‌دیدگی‌ها خواهد بود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *