آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

لوله گالوانیزه یکی از پرمصرف‌ترین لوله­های فلزی در ساخت و ساز، تاسیسات ساختمانی، سیستم انتقال سیالات صنعتی و صنایع ساخت گلخانه است. این لوله­ها به دلیل پوشش محافظتی مقاوم خود دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی­شوند و در مقایسه با لوله­های معمولی طول عمر بالاتری دارند. با توجه به کاربرد گسترده لوله­های گالوانیزه در صنایع مختلف، در این مطلب قصد داریم بهترین برندهای تولید کننده لوله­های گالوانیزه در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

شرکت نورد و لوله گالوانیزه اصفهان

شرکت نورد و لوله گالوانیزه اصفهان یکی از بزرگترین و موفق­ترین تولیدکنندگان لوله­ها و اتصالات صنعتی است که ضمن تامین مصرف داخلی، تولیدات خود را به سایر کشورهای همسایه صادر می­کند. تولیدات این شرکت به ۷ گروه اصلی تقسیم می­شود که لوله­ گالوانیزه یکی از آنهاست. شرکت لوله گالوانیزه اصفهان با بیش از 50 سال تجربه موفق در زمینه تولید لوله گالوانیزه، همواره تلاش کرده است تا با ارائه محصولات با کیفیت، نیاز مشتریان و صنعتگران داخل و خارج کشور را رفع کند.

محصولات این کارخانه شامل انواع لوله گالوانیزه و مانسیمان است. لوله گالوانیزه اصفهان جزو با کیفیت­ترین لوله­های گالوانیزه بازار است و کیفیت فوق العاده بالایی دارد. لوله­های گالوانیزه از جنس ورق فولادی تولید می­شوند، از این رو قیمت لوله گالوانیزه اصفهان تا حد زیادی تحت تاثیر مستقیم قیمت ورق فولادی است. از انواع لوله گالوانیزه اصفهان برای ساخت گلخانه، تاسیسات ساختمانی و مصارف کشاورزی استفاده می­شود. تنوع در ضخامت و وزن لوله­ها و مقاومت در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی مهمترین ویژگی تولیدات این کارخانه است.

شرکت نورد و پروفیل ساوه

شرکت لوله گالوانیزه ساوه فعالیت خود را از سال 1354 در زمینه تولید لوله صنعتی آغاز کرد و امروز یکی از بزرگترین تامین کنندگان انواع لوله گالوانیزه در کشور است. تولیدات این شرکت شامل مقاطع باز، پروفیل­های درب و پنجره، پروفیل­های فرم دار صنعتی و انواع لوله­های فولادی گاز خانگی و آبرسانی است که از جنس مقاطع فولادی گالوانیزه ساخته می­شوند. لوله گالوانیزه ساوه جزو لوله­های باکیفیت و پرمصرف داخلی است که به سایر کشورهای جهان هم صادر می­شود.

لوله گالوانیزه ساوه در انواع لوله گازی، لوله گالوانیزه گرم سبک و لوله گالوانیزه گرم سنگین تولید می­شود. با توجه به اینکه جنس لوله­ها از ورق فولاد خالص است، قیمت لوله گالوانیزه ساوه براساس قیمت روز فولاد محاسبه می­شود. از انواع اتصالات گالوانیزه صنعتی ساوه برای لوله کشی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، صنایع کشاورزی و آبرسانی، سازه­های فلزی، تصفیه خانه­ها و نیروگاه­های برق و آب، کابل­های برق و سیستم انتقال فرآورده­های نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می­شود.

شرکت لوله و پروفیل سپنتا تهران

شرکت سپنتا یکی از قدیمی ­ترین تولید کنندگان اتصالات فولادی و آهنی گالوانیزه در ایران است. یکی از گروه محصولات این شرکت انواع لوله گالوانیزه با استاندارد 3765، لوله کاندوئیت و قوطی گالوانیزه مخصوص گلخانه است. لوله­های گالوانیزه سپنتا از جنس فولاد با روکش روی به روش گرم و غوطه وری در روی مذاب با استاندارد ملی ISIRI 3765 تولید می­شود. انواع لوله گالوانیزه تولیدی این شرکت دارای بالاترین کیفیت در رده محصولات گالوانیزه و تنوع بالای محصولات در کشور هستند.

از انواع لوله گالوانیزه سپنتا برای لوله کشی تاسیسات موتورخانه و شوفاژ، مصارف کشاورزی و آبیاری، تاسیسات ساختمانی و ساخت گلخانه استفاده می­شود. تنوع در مدل لوله­ها، ضخامت و وزن آنها، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی و روکش ضد پوسیدگی از مهمترین ویژگی­های تولیدات این شرکت است.

شرکت لوله گالوانیزه دُرپاد تبریز

کارخانه بعدی، لوله گالوانیزه دُرپاد تبریز است که جزو معتبرترین برندهای تولید انواع لوله‌های گالوانیزه محسوب می­شود. محصولات این کارخانه شامل لوله‌های درز دار و بدون درز، لوله‌های گالوانیزه سنگین و سبک، انواع میلگردها، قوطی‌های مربعی و مستطیلی و انواع ورق گالوانیزه است. محصولات این شرکت در ساخت گلخانه­ها، لوله کشی آب زمین­های کشاورزی و تصفیه خانه­ها و نیروگاه­های برق و آب استفاده می­شود.

گروه صنعتی درپاد تبریز با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و کارشناسان مجرب، محصولاتی منطبق با استانداردهای بین المللی تولید می­کند که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و با فولاد ساخته می­شوند.

لوله گالوانیزه کدام کارخانه بهتر است؟

در بخش های قبلی با بهترین برندهای تولید کننده لوله گالوانیزه در ایران آشنا شدیم و محصولات هر یک را به طور مختصر معرفی کردیم. اما در پاسخ به این سؤال که محصولات کدام کارخانه بهتر است، باید بگوییم که از نظر کیفیت ساخت، استانداردهای محصول و قیمت، انواع محصولات لوله گالوانیزه ساوه، لوله گالوانیزه سپنتا و لوله دُرپاد تبریز جزو بهترین لوله های گالوانیزه بازار هستند و انتخاب هر کدام نوع کارکرد و بودجه شما بستگی دارد!

به عنوان مثال، اگر برای لوله کشی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمانهای مسکونی نیاز به لوله گالوانیزه دارید، انواع لوله گالوانیزه گرم ساوه را به شما پیشنهاد میکنیم. برای لوله کشی آب، لوله های گالوانیزه مخصوص آب آشامیدنی ساوه مناسب است. برای ساخت گلخانه هم میتوانید لوله سفید اصفهان را در ضخامت های مورد نیاز تهیه کنید. در مجموع برای اینکه خرید مطمئن تری داشته باشید، توصیه میکنیم از یک کارشناس مشاوره بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *