آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

سرمایه گذاری در ترکیه با خرید ملک

خرید ملک در ترکیه یک سرمایه گذاری عالی در ترکیه محسوب می‌شود، چه خرید ملک با هدف گذراندن تعطیلات مقرون به صرفه باشد و چه با هدف یک سرمایه گذاری سودآور برای درآمد اجاره و فروش مجدد در آینده باشد. در هر صورت با هر هدفی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارید، فرصت های بسیاری برای خرید ملک در ترکیه در انتظار شماست.

سرمایه گذاران با خرید ملک در ترکیه به ارزش 250000 دلار می‌توانید موفق به اخذ شهروندی ترکیه شوید، سرمایه گذاری در ترکیه بواسطه خرید املاک و مستغلات به یکی از مطلوب ترین مقاصد برای تضمین خانه دوم تبدیل شده است.

سرمایه گذاری در ترکیه

 

برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری در ترکیه یکی از مقرون به صرفه ترین طرح‌های جهانی است که شهروندی دوم تنها در عرض دو ماه برای شما قابل دسترسی خواهد بود. سرمایه گذاران می توانند یک ملک واحد یا چندین ملک را برای ایجاد ارزش مورد نیاز خریداری کنند.

تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران خارجی به دنبال یک آپارتمان ساحلی آرام، ویلا یا پنت‌هاوس به عنوان یک اقامتگاه تابستانی جایگزین در مکان‌هایی مانند بدروم، فتحیه و آنتالیا هستند. بسیاری از سرمایه گذارانی که به پتانسیل رشد سرمایه بلندمدت به عنوان تمرکز اصلی خود نگاه می کنند، استانبول را یک انتخاب اصلی می دانند.

استانبول بهترین مقصد برای خریداران ترک و خارج از کشور است که به دنبال استفاده از بازار اصلی املاک و مستغلات ترکیه هستند. ساخت و ساز در حومه شهر برای زندگی مدرن بر آخرین سازه‌های معماری، زیرساخت‌های با کیفیت و پیشرفت‌‌های جدید تمرکز دارد که طیف وسیع و جامعی از امکانات را برای زندگی راحت از جمله سالن های ورزشی، استخرهای شنا، پارک ها و فروشگاه ها ارائه می دهد.

آپارتمان ها در مجتمع‌های مسکونی در تمام طول سال تقاضای زیادی دارند و به طبع پتانسیل فروش مجدد بالایی دارند. این اقامتگاه‌ها طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می دهند و در مناطقی با زیرساخت‌های توسعه یافته واقع شده اند. برخی از شرکای املاک و مستغلات گزینه‌های خرید با درآمد تضمین شده اجاره را برای یک جریان درآمد مطمئن ارائه می دهند.

مهمتر از همه، ترکیه یک بازار بسیار قابل اعتماد است. اقتصاد این کشور با رشد پایداری دارد و یکی از بیست اقتصاد بزرگ در سراسر جهان است. قیمت املاک و مستغلات همچنان در حال افزایش است و سرمایه گذارانی که چندین سال پیش اقدام به خرید ملک در ترکیه نموده‌اند، به نرخ‌های بالای فروش مجدد با حاشیه سود عالی دست یافته‌اند.

با ادامه رشد سال به سال بازار املاک و مستغلات، عرضه ثابتی از ساختمان های جدید از جمله توسعه سازهای لوکس در سراسر ترکیه شکل خواهد گرفت. در نتیجه با طیف قابل توجهی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری پیشنهادی مواجه خواهید شد.

خرید ملک در ترکیه

چگونه در ترکیه ملکی برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

قبل از برداشتن اولین قدم های خود برای سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید املاک و مستغلات باید چند مرحله را در نظر بگیرید. مراحل اول انتخاب بازار املاک است که ابتدا در مورد شهر و سپس یافتن محله مناسب برای خرید ملک در ترکیه تصمیم گیری نمایید. بسیاری از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری ویژگی‌های مشابهی دارند.

با توجه به روندها و آمار بازار املاک، یافتن ملک مناسب در مکانی که بتوانید آپارتمان را اجاره یا مجدداً بفروشید، برای شما آسان تر خواهد بود. در ادامه پیرامون عواملی که باید قبل از انتخاب املاک در استانبول در نظر بگیرید، بحث خواهیم نمود.

نرخ سود اجاره در ترکیه چقدر است؟

املاک اجاره‌ای نوعی سرمایه گذاری معمولی در املاک و مستغلات در ترکیه است یا به عبارتی دیگر املاک و مستغلات با بازده اجاره 8-11٪ در مقابل 2-4٪ از املاک مسکونی منبع خوبی برای درآمدزایی است. نگهداری از ملک تجاری بسیار آسان تر از ملک مسکونی است. این مورد نیاز به مدیریت محدود دارد زیرا آژانس‌های حرفه‌ای تعمیر و نگهداری پروژه از این ویژگی‌ها مراقبت می کنند.

نکته مثبت دیگر این است که سرمایه گذاران مجبور نیستند برای تجهیز ملک هزینه کنند، زیرا مستاجران بنا به سلیقه و نیاز خود آن را مبله می کنند. برای ملک مسکونی، اجاره های کوتاه مدت ترجیح داده می شود و برای ملک تجاری، قرارداد 3+3+3 ساله با افزایش اجاره بها از پیش تعیین شده منعقد می شود.

چه میزان بودجه برای خرید ملک در ترکیه نیاز است؟

مسلم است که قبل از خرید ملک در ترکیه، باید از بودجه خود و میزان هزینه‌ای که می خواهید برای سرمایه گذاری در ترکیه صرف کنید، آگاهی لازم را داشته باشید.

بانک‌ها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه وام می دهند، اما شرایط و مبالغ تحت پوشش به نوع ملک بستگی دارد. دریافت وام برای ملک مسکونی از بانک‌ها برای حداقل 90 درصد ارزش ملک آسان‌تر است. از سوی دیگر دریافت وام برای املاک تجاری بسیار سخت‌تر است و تنها 60 درصد از منابع مالی برای ارزش ملک پوشش داده می شود.

نرخ بهره املاک تجاری بسیار بالاتر است و فقط در صورتی برای شما مناسب است که منابع مالی کافی در دسترس داشته باشید. با این حال اگر وجوه محدودی دارید، باید در ملک مسکونی سرمایه گذاری کنید.

شرایط فروش ملک خریداری شده در ترکیه چگونه است؟

یافتن خریدار مناسب فرآیندی کند و چالش برانگیز برای خروج یا انحلال دارایی های مستغلات است. اگر در یک ملک تجاری مرتبط با یک صنعت خاص سرمایه گذاری کرده اید، شرایط اقتصادی نقش مهمی برای ملک تجاری ایفا می کند. اگر روند بازار کند شده باشد، پیدا کردن خریدار و فروش ملک می تواند چالش برانگیز باشد.

حتی ممکن است مجبور شوید در مورد برخی موارد مانند اجاره بها مصالحه کنید. با این حال یک امکان در مورد ملک تجاری برخلاف واحد مسکونی وجود دارد که می توانید آن را به صورت جزئی بفروشید.

از دیگر موارد ضروری که قبل از سرمایه گذاری در ترکیه بایستی در نظر داشته باشید، تجزیه و تحلیل تقاضا برای فروش و اجاره املاک و مستغلات در ترکیه است. مانند هر بازاری ضروری است مطمئن شوید که در بازاری سرمایه گذاری می کنید که کشور مقصد تقاضای اجاره ثابت و رو به رشدی دارد و لازم است مخاطبان هدف خود را بشناسید زیرا نمی خواهید جریان نقدی خود را متوقف کنید.

آرال گام

 

کیفیت خدمات و رضایت مشتریان

هدف اصلی آرال گام (www.aralgam.com) ارائه خدمات مناسب به مشتریان و ایجاد یک حس رضایت دو طرفه است. ما معتقدیم، یک مشتری راضی حتما یک مشتری جدید به شما معرفی خواهد کرد، اما یک مشتری ناراضی قطعا چندین مشتری را از شما دور خواهد کرد. پس تمام تلاش ما ایجاد یک نام و برند نیک برای آرال گام بوده و خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *