آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

معرفی بهترین آبنمای خانگی

با یک آبنمای خانگی دکوراسیون خانه ی خود را تغییر دهید. اما پیدا کردن آبنمایی متناسب با سبک خانه، کار راحتی نیست. شرکت هنرپویان خلاق لوتوس ، آبنمایی متناسب با سبک خانه ی شما طراحی و اجرا می کند. در هنگام طراحی آبنما، تمامی جوانب دکوراسیون از جمله رنگ، بافت، الگو، مقیاس وابعاد محیط شما در نظر گرفته می شود. در ادامه ی مقاله در خصوص کاربرد آبنما در خانه و تفاوت آبنمای لوتوس با سایر آبنماهای موجود در بازار بحث می کنیم.

کاربرد آبنمای خانگی

آبنما علاوه بر زیبایی، یک اکسسوری کاملاً کاربردی می باشد. امروزه حضور آبنمای خانگی از واجبات است. زیرا باعث کاهش استرس و اضطراب در افراد خانه می شود. همچنین برای افزایش تمرکز در هنگام کار و مطالعه از آبنما استفاده می کنند. از دیگر فواید آبنما می توان به تامین رطوبت خانه و تکثیر انرژی مثبت اشاره کرد. در خانه وسایلی نظیر تلویزیون، کامپیوتر و… یون های مثبت تولید می کنند. آبنمای خانگی با تولید یون های مثبت، به مقابله با یون های منفی می رود. در نتیجه انرژی مثبتی در خانه یا محل کار شما ایجاد می شود.

هنگام خرید آبنما به چه چیزی توجه کنیم؟

در هنگام خرید آبنما به سایر وسایل خانه توجه کنید، که وسایل خانه در یک هارمونی باشند. آبنما باید ظاهری زیبا و باشکوه داشته باشد.وقتی آبنمای خانگی شرکت لوتوس را در کنار مبلمان خود قرار دهید. متوجه ی تفاوت این شاهکار با سایر آبنماهای موجود در بازار میشوید. یک اکسسوری دستساز و با کیفیت که می توانید در نقطه ی کانونی خانه ی خود قرار دهید. هنگام خرید آبنما به ابعاد محیط خود نیز توجه کنید و متناسب با فضای خود آبنمای دیواری، آبنمای رومیزی یا کنار سالنی سفارش دهید.

درباره ی آبنمای خانگی شرکت لوتوس

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید. این آبنما ها در طرح گل های متنوع ساخته می شود. کاملاً دست ساز و ازجنس فلز می باشد. ریزش آب از لابه لای این گلبرگ ها باعث جذابیت بیشتر این اکسسوری می شود. تمامی آبنماها همراه با نورپردازی است. در واقع علاوه بر آبنما یک آباژور نیز برای خانه ی خود خریداری می کنید. آبنما کاملاً سفارشی در طرح، رنگ و ابعاد مورد نظر شما ساخته می شود.

محل قرار گیری آبنما

اگر به دنبال موقعیت شغلی بهتری هستید. آبنما را در قسمت شمال خانه قرار دهید. قسمت شمال مربوط به شغل و بهبود کسب و کار می باشد. اگر سلامت خانواده و بهبود روابط برای شما اهمیت دارد، آبنمای خانگی را در قسمت شرق خانه قرار دهید. برای جذب ثروت بیشتر قسمت جنوب شرقی مناسب تر است. در مجموع آبنما را می توانید برای خانه، دفتر کار، لابی هتل و ساختمان، مطب دکتر و… خریداری کنند. زیرا آرامش در هر مکانی حرف اول را می زند.

تاثیر صدای آبنمای خانگی

صدای آب یک صدای سفید است. در واقع صداهای ناهنجار و گوش خراش را خنثی می کند. در خانه باعث آرامش روان افراد خانواده می شود. در مورد محیط کار نیز باعث رضایت بیشتر مشتریان و بهبود عملکرد کارمندان می شود؛ از این رو ارباب رجوع زمانی که منتظر شماست، از صدای آب لذت می برد.

تفاوت آبنمای سالنی با درختچه

درختچه های سالنی نیاز به نگهداری دارند. اگر به خوبی از آنها نگهداری نشود و نور و آب کافی دریافت نکنند، به زودی زرد و پژمرده می شوند و زیبایی اولیه ی خود را از دست می دهند. بعضی از درختچه ها ظاهر شکیل و جذابی دارند، ولی باعث آلرژی یا مسمویت می شوند. همچنین درختچه های سالنی عموماً با خود حشرات و کرم های خاکی را به خانه دعوت می کنند. بنابراین آبنمای سالنی با طرح گل و برگ می تواند جایگزینی برای درختچه ی سالنی باشد. علاوه بر ظاهر زیبا، آرامش را هم به خانه ی شما دعوت می کند.

ترکیب رنگ مناسب در دکوراسیون

اصولاً در دکوراسیون خانه از دو رنگ اصلی و چند رنگ فرعی استفاده می شود. رنگ اکسسوری ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون خانه دارد. دست شما در انتخاب رنگ نسبتاً باز است. با انتخاب رنگ مناسب، ترکیب فوق العاده ای ایجاد می کنید. اگر از رنگ های روشن برای رنگ اصلی خانه استفاده کردید بهتر است برای روح دادن به فضا از رنگ های جیغ و تیره تر در اکسسوری ها استفاده کنید.

نکات مهم در هنگام خرید آبنمای خانگی

از هر برندی آبنما خریداری نکنید. جنس فیک را از جنس اصل آن تشخیص دهید. مطمئن شوید آبنما دارای ضمانت می باشد. پمپ آبنما بی صدا باشد. صدای آب آبنما استاندارد باشد که باعث آزار شما نشود. پاشش آب به اطراف نداشته باشد. آبنمای فلزی لوتوس تمامی این موارد را رعایت کرده است و آبنمایی با کیفیت عالی به شما تحویل می دهد.

نور پردازی با آبنما

همانطور که می دانید نورپردازی نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی دارد. آبنمای لوتوس با نورپردازی ملایم، فضای رمانتیک و باشکوهی را ایجاد می کند. نور از لابه لای سنگ های مرمر عبور می کند و باعث آزار چشم شما نمی شود و مناسب برای قسمت پذیرایی و اتاق خواب است.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *