آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

درب ضد سرقت یکی از درب های ورودی ایمن است که امروزه شاهد نصب این دربها در اکثر منازل، خصوصا واحدهای آپارتمانی هستیم. مهمترین و اصلی ترین مزیت این درها امنیت بسیار بالای آنها می باشد. در واقع هدف از طراحی و ساخت دربهای ضد سرقت، افزایش امنیت ساختما است. 

مدلهای مختلفی از درب ضد سرقت توسط شرکت های ایرانی و خارجی تولید شده است؛ اما در این میان چند مدل هستند که به دلیل ظاهر زیبا و مقاومت بالا از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم پرفروش ترین مدلهای درب ضد سرقت موجود در بازار را به شما معرفی نماییم.

 

معرفی 5 مدل پرفروش درب ضد سرقت در سال 1402

یک درب ضد سرقت اصل و مقاوم باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند ایمنی لازم را برای ساختمان فراهم آورد. همان طور که اشاره شد مدلهای مختلفی از در ضد سرقت در بازار موجود است که برخی از آنها به دلیل دارا بودن ویژگی های مناسب، از فروش بالایی برخوردار بوده و در صدر لیست محصولات پرفروش، در زمینه درب ورودی ساختمان قرار گرفتند.

  1. درب ضد سرقت ونوس
  2. درب ضدسرقت مدل سارای
  3. درب ضد سرقت مدل آبنوس
  4. در ضد سرقت مدل تاوریژ
  5. درب ضد سرقت مدل کیان

 

برای خرید این محصولات می‌توانید با مجموعه فروشگاه درب ضد سرقت راشا درب تماس بگیرید.

در راشا درب شما میتوانید انواع درب ساختمان شامل درب داخلی و درب ورودی را در مدلهای مختلف با قیمت مناسب خریداری نمایید.

برای خرید درب ضد سرقت اصل و مقاوم با قیمت مناسب با شماره 09126279205 تماس بگیرید.

دربهای ضد سرقت پرفروش و محبوب دارای چه ویژگی هایی هستند؟

حتما این سوال برای شما مطرح شده که یک در ضد سرقت باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا به یک محصول برتر در بازار تبدیل شود؟

در ادامه به بررسی مشخصات دربهای ضد سرقت اصل و باکیفیت می پردازیم:

  • اولین و مهمترین مساله، امنیت درب ضد سرقت است. ساختار درب باید مقاوم باشد و هرگز در اثر ضربه، راه ورود برای سارقین به داخل منزل امکان پذیر نشود. این امنیت تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله قفل درب، استراکچر داخلی، چارچوب ها و … است.
  • بعد از امنیت، ظاهر شیک و زیبای درب است که مشتریان را به خود جذب می کند. البته دقت کنید که این مورد برعکس نباشد! برخی از افراد فقط به ظاهر درب و زیبایی آن اهمیت می دهند که این بسیار اشتباه است.
  • عایق صوتی و حرارتی از دیگر ویژگی های یک محصول ایده آل است.
  • ضد حریق باشد. یعنی در برابر آتش مقاوم و بتواند تا ساعت ها از ورودی آتش به ساختمان شما جلوگیری کند. البته این مشخصه در دربهای معمولی موجود در منازل مسکونی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. مگر اینکه درب به صورت کامل سفارش ساخته شده باشد.

 

استراکچر درب ضد سرقت

منظور از مقاومت ساختار داخلی، درب ورودی ضد سرقت چیست؟

در بدنه داخلی دربهای ضد سرقت برای افزایش امنیت از ساختار و شبکه های فولادی به هم پیچیده شده استفاده می شود. استفاده از فولاد در ساختار داخلی درب موجب می شود که سارقان از طریق برش و اسید نتوانند به داخل ساختمان راه پیدا کنند.

در برخی مدلهای درب ضد سرقت ارزان و تقلبی بجای فولاد از ورقه های پرس شده مقوا استفاده می‌کنند. این موضوع باعث کاهش شدید امنیت درب و همچنین وزن درب می شود. دربهای اصل و مقاوم دارای وزن بالای 80 کیلوگرم هستند و این امر یک روش برای تشخیص درب اصل از محصولات تقلبی بازار است.

قفل ضد سرقت

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی امنیت دربهای ورودی، قفل ضد سرقت است. قفل نصب شده بر روی درب باید از برندهای معتبر بازار باشد. اگر دربی را در بازار دید که قفل از برندهای متفرقه بر روی آن نصب شده، بدانید که دربی است فاقد امنیت لازم. حتی امنیت دربهای تقلبی از درب های ورودی قدیمی هم کمتر است. پس هرگز پول خود را صرف خرید دربهای تقلبی نکنید.

برای افزایش ضریب امنیتی دربهای ضد سرقت، می توانید اقدام به نصب قفل الکترونیکی و هوشمند نمایید. این قفلها علاوه بر امنیت مزایای دیگر هم دارد. مانند کنترل رفت آمدها به منزل، ارسال هشدار و اعلان خطر به صاحب خانه در صورت وارد شدن ضربه به درب، دسترسی به قفل بدون نیاز به کلید مکانیکی و …

برای خرید درب ضد سرقت اصل و مقاوم با قیمت مناسب با شماره 09126279205 تماس بگیرید.

برای خرید درب ورودی ضد سرقت به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که برای خرید درب های اصل به کجا مراجعه کنیم تا از کیفیت و قیمت درب اطمینان داشته باشیم؟

باید بدانید که مراکز فروش متعددی در سطح شهر وجود دارد که اقدام به فروش درب ضد سرقت و سایر دربهای داخلی نموده اند. در این جا چند فروشگاه مطرح در زمینه فروش درب ضد سرقت را به شما معرفی خواهیم نمود. با مراجعه به این مراکز می توانید با خیال راحت از کیفیت و قیمت محصولات اقدام به خرید نمایید.

درب امن، اتحاد درب، لیماک درب، ونوس درب و آبنوس در از جمله مراکز فروش دربهای ساختمانی در ایران هستند. با مراجعه به این فروشگاه ها می توانید جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت را خریداری نمایید.

علاوه بر خرید امکان ساخت درب ورودی بر اساس ابعاد و طرح دلخواه شما در این مراکز وجود دارد. اکثر مجموعه هایی که در زمینه فروش درب ساختمانی فعالیت دارند؛ با تاسیس فروشگاه اینترنتی امکان خرید راحت و آسان را برای مشتریان خود فراهم نموده اند. شما با مراجعه به سایت یا فروشگاه ها می توانید محصولات را از لحاظ قیمت و مشخصات با یکدیگر مقایسه نمایید و مناسب ترین محصول را خریداری نمایید.

با خرید محصولات از فروشگاه های معرفی شده می توانید از کیفیت محصولات و قیمت آنها اطمینان داشته باشید.

هر 5 مدل درب ضد سرقت ونوس، آبنوس، تاوریژ، سارای و کیان که به عنوان پرفروش ترین محصولات بازار معرفی شده اند، در این فروشگاه ها موجود هستند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *