آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

چکیده : چند مدل سایبان ساختمان داریم؟ در این مقاله شما را با انواع سایبان های ساختمانی آشنا کرده و کاربرد هر یک از آن ها را بررسی می کنیم.

 

سایبان از جمله تجهیزاتی است که برای محافظت از افراد و اشیا در شرایط جوی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت باید بگوییم که سایبان یک نوع سقف کاذب است که با پیشرفت تکنولوژی در انواع مختلف به صورت متحرک، نیمه متحرک و ثابت تولید می‌شود. این محصول انواع مختلفی دارد که هر فرد می‌بایست با توجه به نیاز شخصی خود بهترین نوع سایبان را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهد. در نتیجه برای خرید سایبان مناسب باید با انواع سایبان‌های ساختمانی آشنایی داشته باشید. در ادامه برخی از رایج‌ترین سایبان‌ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

سایبان چتری

سایبان‌های چتری از جمله انواع سایبان هستند که اغلب برای زیبا سازی ویلا و همچنین در محوطه‌های باز از آن‌ها استفاده می‌شود. اگر بخواهیم ساختار این محصول را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که این نوع سایبان مانند چتر یک منطقه خاص را تحت پوشش خود قرار داده و به این ترتیب از تابش مستقیم خورشید جلوگیری خواهد کرد. از متریال مختلف تهیه شده و همچنین اغلب از پارچه‌های برزنتی در تهیه آن استفاده می‌شود. در ابعاد مختلف تولید و به مشتری عرضه شده و همچنین روی یک پایه مستحکم قرار خواهد کرد. این محصول علاوه بر مدل متحرک به شکل ثابت نیز تهیه خواهد شد. برای راهنمای خرید سایبان چتری باید به دنبال فروشگاه‌های معتبر باشید که این محصول را با کیفیت و به صورت تضمینی در اختیارتان قرار دهند.

سایبان حیاط

سایبان حیاط یکی دیگر از انواع سایبان است که برای فضای باز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و اغلب افراد برای جلوگیری از تابش نور خورشید به ماشین و از بین بردن رنگ خودرو آن را تهیه خواهند کرد. نکته مثبتی که در مورد این نوع سایبان وجود دارد این است که نمای زیبایی در حیاط ایجاد کرده و همچنین موجب کاهش دمای محیط خواهد شد. به این ترتیب از نفوذ مستقیم آفتاب به داخل حیاط جلوگیری کرده و شرایط مناسبی را برای کودکان فراهم خواهد کرد تا به راحتی بتوانند در فضای باز خانه به بازی مشغول شوند. این محصول نیز به صورت متحرک و ثابت تهیه شده و به مشتریان عرضه می‌شود. به این ترتیب اگر از محصولات متحرک بهره مند شوید شرایطی مهیا خواهد شد تا در هنگام شب بتوانید سایبان را کنار بزنید.

سایبان برقی

این نوع سایبان به وسیله‌ی جریان برق حرکت کرده و با استفاده از یک ریموت کنترل باز یا بسته خواهد شد. این سایبان اصولا در اماکنی که لازم است نور و هوای تازه به محیط ورود پیدا کند استفاده می‌شود. به این ترتیب اغلب در خانه یا فروشگاه‌ها آن را بکار می‌گیرند . حتی در ساختمان‌های تجاری و رستوران‌های مجلل نیز کاربرد بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد. تکنولوژی سایه بان برقی موجب خواهد شد تا بتوانید با توجه به نیاز شخصی خود آن را مورد استفاده قرار دهید. به این ترتیب دیگر مجبور نخواهید بود تا خود را به زحمت بی‌اندازید چرا که در مدل اتوماتیک سنسور حساس به نور وجود داشته و در مدل‌های ریموت دار نیز با کنترل از راه دور سایبان باز یا بسته خواهد شد.

سایبان پنجره

سایبان پنجره برای به منظور جلوگیری در برابر نور خورشید، باران و گرد و غبار مورد استفاده قرار گرفته و به این ترتیب کاربرد زیادی از خود ارائه خواهد داد. این محصول به دیوارها و چهارچوب اطراف پنجره متصل شده و به نوعی نقش محافظتی را ایفا خواهد کرد. از ورود آب به داخل پنجره و درب‌ها جلوگیری کرده و همچنین در برابر ضربه یا سقوط اشیا مختلف نیز از خود مقاومت زیادی نشان می‌دهد. این محصول در طرح‌های مختلف در اختیار قرار خواهد گرفت تا تمامی افراد بتوانند با توجه به سلیقه خود آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. همچنین ابعاد مختلفی دارد بر این اساس برای تمامی ابعاد پنجره قابلیت اتصال دارد.

پرده برقی

پرده برقی به پرده‌هایی گفته می‌شود که بدون دخالت دست قابلیت باز و بسته شدن دارند. انواع پرده برقی برای خانه‌ اغلب با استفاده از ریموت کنترل یا موبایل از راه دور تحت کنترل درمی‌آیند. همچنین می‌توانید برنامه‌ای از پیش تعیین کنید تا با توجه به برنامه پرده برقی باز و بسته شود. پرده برقی انواع مختلفی دارد که باید با توجه به بودجه خود آن را خریداری کنید. در این زمینه به دکوراسیون منزل نیز توجه داشته باشید. توصیه می‌شود برای خرید بهترین محصول با کارشناسان در این حوزه گفتگو کنید تا به دیدگاه واضحی دست یابید. پرده برقی آسایش بیشتری در منازل فراهم کرده و همچنین نکته مثبتی که در مورد آن وجود دارد این است که صدای زیادی ایجاد نکرده و به این ترتیب آرامش را در محیط خانه بر هم نخواهد زد.

سایبان بازویی

سایبان بازویی نقشی محافظتی در برابر باران و خورشید از خود ایفا کرده و اغلب از آن برای باغ و بالکن استفاده می‌کنند. نکته مثبتی که در مورد این محصول وجود دارد را باید سنسورهای حساس به باد و خورشید در آن در نظر داشته باشیم. همچنین از راه دور نیز قابل کنترل بوده و در رنگ و طرح مختلف تولید و در دسترس قرار خواهد گرفت به این ترتیب شرایطی مهیا خواهد شد تا بتوانید به بهترین نحو آن را در فضای سبز خانه مورد استفاده قرار دهید. سایبان بازویی از دو طرف دارای بازو بوده به همین دلیل به راحتی قابل باز و بسته شدن بوده و اغلب در جلوی درب فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا دما را به تعادل برساند.

سایبان مغازه

سایبان مغازه در امکان مختلف مورد استفاده قرار گرفته و تنها مخصوص مغازه نخواهد بود. نکته مثبتی که در مورد این محصول وجود دارد این است که می‌توانید به راحتی روی آن تبلیغات مورد نظر را انجام دهید و به این ترتیب نقشی تبلیغاتی برایتان خواهد داشت. در دو نوع برقی و دستی تولید و به فروش می‌رسد. با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید و همچنین سلیقه خود سایبان مغازه مورد نظر را تهیه فرمایید. نکته مثبتی که در مورد این سایبان وجود دارد این است که در ابعاد مختلف تولید می‌شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *