آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

راهنمای آموزش خرید متناسب ترین پنجره با دیزاین خانه ما

شرکت پنسا عقیده دارد که خانۀ بی پنجره به انسانی بی چشم می ماند. همه در این شرکت بر این باورند که پنجره دوجداره همانند پلکی اضافی است. به این معنا که هر خانه ای که پنجره دوجداره داشته باشد، علاوه بر چشمانی تیزبین، پلک شفاف اضافه ای دارد که خانه را در برابر گرد و خاک، صدا و هوای سرد و گرم پاسداری می کند. اما تجربه یک عمر پنجره سازی در شرکت پنسا، ثابت کرده است که همانطور که چشم تنها برای دیدن نیست. بلکه به چهره انسان زیبایی بی همانندی می بخشد. پنجره هم خانه را با زیبایی خود می آراید و به آن زیبایی بی همانندی می بخشد. پنجره های شرکت پنسا درست در همین نقطه است که با دکوراسیون خانه شما مرتبط می شوند.

راهنمای آموزش خرید متناسب ترین پنجره با دیزاین خانه ما
راهنمای آموزش خرید متناسب ترین پنجره با دیزاین خانه ما

در این مقاله می کوشیم تا به پنجره به ویژه پنجره دوجداره و رابطه اش با دکوراسیون و دیزاین خانه بپردازیم. چرا پنجره و به ویژه پنجره دوجداره خانه مان را زیباتر می سازند؟ خصوصیات پنجره دوجداره Upvc در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی منزل یا محل کار چگونه است ؟ با ما همراه باشید تا به جواب این سوال برسیم.

پنجره سازی یک هنر ظریف و کهن

از گذشته های دور و حتی پیش از اختراع پنجره دوجداره، معماران در طراحی پنجره ها باریک بینی زیادی از خود نشان می دادند. پنجره سازی یک هنر مستقل و ظریف بود. پنجره سازان در همکاری با معماران می کوشیدند به یک هماهنگی هارمونیک با کل سازه دست پیدا کنند. پنجره سازان عقیده داشتند که همه اجزای سازه باید با هم همانند یک قطعه موسیقی یا پارتیتور عمل کنند. از کل سازه و ساختمان باید یک چیز شنیده شود : یک زیبایی هارمونیک! ما در شرکت پنسا هنوز هم به این عقیده باارزش پایبند هستیم. در باور ما دیزاین خانه مانند یک موسیقی هارمونیک است و پنجره قطعه مهمی از این موسیقی است.

پنجره دوجداره کلاسیک یا مدرن؟
پنجره دوجداره کلاسیک یا مدرن؟

پنجره دوجداره کلاسیک یا مدرن؟

امروزه نیز پنجره چه پنجره دوجداره و چه تک جداره، جای خود را در معماری و روند ساخت و ساز حفظ نموده و بلکه ارزش چیدمانی آن از معماری کهن فراتر رفته است. یک طراح، بسته به نوع دکوراسیونی که برای خانه طراحی نموده، می تواند یک پنجره کلاسیک یا پنجره ای مدرن را برای ساختمان خود برگزیند.

پنجره های کلاسیک چه پنجره دوجداره و چه پنجره تک جداره، زیبایی نوستالژیکی به نمای ساختمان تان می بخشند. آرایه های کلاسیکی که در این پنجره ها به کار رفته است کارکردی دوگانه دارند. از یک سو نقش و نگاری که با میله های فلزی ساخته شده، آن را به یک اثر زیبای هنری تبدیل می کند. از سوی دیگر این نقش و نگار فلزی همچون قفسه ای محافظ، امنیت خانه تان را بالا می برد. پنجره های کلاسیک به ظاهر خانه تان وقاری شیک می بخشند.

پنجره های مدرن چه پنجره دوجداره و چه تک جداره، تجسم کامل جهان مدرن اند. سازه هایی تمام شیشه ای اند که بازترین فرهنگ ممکن را تداعی می کنند. سلیقه ای که پنجره های مدرن را می پسندد، از دیده نشدن و پنهان ماندن بیزار است. درهایش را بر روی هیچ فرهنگی نمی بندد. چنین شخصی آماده گفتگو و پذیرش است. در دکوراسیون چنین شخصی پنجره های تمام قد جایگاهی بی منازع دارند.

دیزاین نورانی و پنجره های تمام قد

پنجره دوجداره تمام قد زیر شاخه ای از پنجره های مدرن است. اگر در روند دیزاین خود به دنبال یک محیط نورانی و بی سایه هستید، به شما پنجره های بلند و قدی را پیشنهاد می دهیم. شما از پشت این پنجره ها احساس یک پادشاه را خواهید داشت. تمام قلمرو بیرون از خانه در دیدرس شماست. با پنجره های قدی و شیشه های یکپارچه و بلند نخستین مهمانی که به خانه تان پا می گذارد، خورشید است. نور خورشید بر همه محیط درونی خانه تان خواهد تابید. با این پنجره های بزرگ و ایستاده، نیازی به نماکاری گسترده و پرهزینه ندارید. زیبایی این پنجره ها چنان چشم گیر است که ساده ترین نمای خارجی را نیز فاخر جلوه می دهد.

پنجره دو جداره تمام قد و راه تنفس
پنجره دو جداره تمام قد و راه تنفس

پنجره دوجداره تمام قد و راه تنفس

پنجره دوجداره تمام قد به دیزاین شما حالتی مدرن می بخشد. یکی از ویژگی های دکوراسیون مدرن این است که فضای مقابل پنجره های مدرن و قدی با آن شیشه های یکدست و ایستاده اش، نباید با مبلمان سنگین و چیدمان های شلوغ خفه شود. پنجره های بلند و تمام قد به فضای تنفس نیاز دارند. اگر راه تنفس این پنجره ها را باز بگذارید، آنها نیز راه تنفس ساختمان تان را باز خواهند گذاشت. دکوراسیون در چنین محیطی به سمت مینیمال شدن سوق پیدا می کند. با یک چیدمان مینیمال و خلوت، پنجره مدرن و تمام قد، محیط خانه را بزرگ تر نشان خواهد داد. در واقع با این نوع پنجره گویی گستره بیرون خانه به امتدادی از محیط داخلی تبدیل می شود. البته عکس این وضعیت هم درست است. فضای محیط داخلی خانه نیز به امتدادی از افق گسترده بیرون مبدل خواهد شد.

قاب پنجره و زیبایی دیزاین

مطمئنیم که تا اینجا متقاعد شده اید که پنجره دوجداره تمام قد بر زیبایی دکوراسیون تان خواهد افزود. اما همه پنجره که شیشه نیست؟ قاب پنجره و رنگ آن را چه کنیم؟ آیا این بخش از پنجره نیازی ندارد که خود را با دکوراسیون خانه مان هماهنگ سازد؟ اتفاقا در زمینه قاب پنجره، تنوع گسترده ای وجود دارد. مژده شرکت پنسا به شما این است که می توانید پنجره دوجداره تان را با قاب های گوناگونی آذین ببندید. بیایید با هم نگاهی به این قاب ها بیاندازیم : تماشای گالری و تصاویر شگفت انگیز انواع پنجره متناسب با دیزاین خانه ما

پنجره دو جداره طرح چوب
پنجره دو جداره طرح چوب

پنجره دوجداره و قاب چوبی

قاب چوبی، پنجره دوجداره را با اصلی ترین عنصر طبیعت یعنی درخت پیوند می زند. این قاب رنگ چوب را با خود به دکوراسیون خانه تان می آورد. شما می توانید از ویژگی نوستالژیک رنگ چوب در طراحی دکوراسیون تان کمک خلاقانه ای بگیرید.

پنجره دوجداره و قاب فلزی

پنجره دوجداره یا تک جداره با قاب فلزی فرآورده ای مدرن است. جنس آن معمولا آلومینیوم یا آهن است. زیبایی رنگ آلومینیوم می تواند با هر پس زمینه ای همخوان شود. شما می توانید آن را به راحتی با دکوراسیون خانه تان ست کنید.

پنجره تمام قد با قاب کامپوزیت

پنجره دوجداره یا تک جداره با چهارچوب کامپوزیتی دامنه رنگ گسترده ای را در اختیار دکوراتورتان خواهد گذاشت. این تنوع رنگ در کنار مزایایی همچون عایق بندی صوتی و حرارتی، مقاومت در برابر اشعه های زیان بخش خورشیدی، ایمنی بالا و وزن سبک از آن قابی محبوب ساخته است. البته این ویژگی ها به کامپوزیت پلیمری مربوط می شوند. نوع دیگری از کامپوزیت نیز می تواند قاب پنجره های شما را تشکیل دهد. ما در شرکت پنسا به این قاب ها، قاب  PVC و UPVC می گوییم. شما در دکوراسیون تان می توانید بسته به نیاز چیدمانی خود یکی از این دو قاب را انتخاب کنید.

مشاوران خبره شرکت پنسا می توانند در زمینه خرید پنجره راهنمایی های سازنده ای در اختیارتان بگذارند. شرکت پنسا زیبایی خانه تان را امن تر می کند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *