آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

تاثیر رنگ طوسی و نقش آفرینی آن در معماری مدرن و جدید

رنگ‌ها همیشه نقش اصلی را در تغییر دکوراسیون و معماری خانه شما بازی می‌کنند. رنگ طوسی، یکی از بازیگران اصلی این کار است و ترکیب آن با سایر رنگ‌ها، می‌تواند اتفاق ویژه‌ای را در دکوراسیون شما رقم بزند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا کاربری رنگ طوسی در محیط‌های مختلف و تاثیر آن‌ها را به‌دقت بررسی کنیم تا با ویژگی‌های این رنگ بیش از پیش آشنایی پیدا کنید.

استفاده از رنگ طوسی در کف


نقش سرامیک‌های طوسی در زیبا و لوکس نشان دادن کف ساختمان بر کسی پوشیده نیست. پرطرفدارین ابعاد سرامیک‌های طوسی برای کف نیز 120*60 و 60*60 هستند. استفاده از سرامیک طوسی در محیط‌هایی مثل کف آشپزخانه می‌تواند انتخابی خاص باشد که کمتر کسی حاضر به انجام آن است. سرامیک طوسی براق برای استفاده در ساختمان نیز پیشنهاد همیشگی طراحان بوده است. بنابراین قدرت این رنگ را به‌هیچ‌وجه دست کم نگیرید.

سرامیک طوسی و کاشی بین کابینتی

تاثیر انتخاب رنگ درست برای رسیدن به چیدمان بهینه آشپزخانه برکسی پوشیده نیست. برای این که به خستگی بصری در محیط آشپزخانه نرسید، ترکیب رنگ طوسی با رنگ‌هایی مثل نارنجی، زرد و سفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. انتخاب سرامیک طوسی برای کاشی‌های بین کابینتی تا حد زیادی می‌تواند آن را مدرن نشان دهد و هارمونی خوبی با کابینت به وجود بیاورد.

استفاده از سرامیک طوسی در سرویس‌های بهداشتی

شاید شما هم زیاد در سرویس‌های بهداشتی سرامیک‌های طوسی رنگ دیده باشید. استفاده از این سرامیک‌ها، علاوه‌بر این که از نمایان شدن کثیفی‌ها جلوگیری می‌کنند، جلوه خاصی را به محیط می‌بخشند. البته الزامی به استفاده از این رنگ در سرویس‌های بهداشتی نیز و صرفا می‌تواند پیشنهادی جذاب و کاربردی برای استفاده باشد.

ترکیب شگفت‌انگیز رنگ طوسی با سایر رنگ‌ها

منشور رنگی در دکوراسیون داخلی همیشه جواب می‌دهد. ترکیب رنگ طوسی با سایر رنگ‌های موجود اتفاقاتی را رقم می‌زند که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

·         ترکییب رنگ طوسی با سفید

این ترکیب رنگی محیط شما را یکدست نشان خواهد داد. برای اجرای این ترکیب بهتر است در کف از سرامیک طوسی و از دیوار سفید رنگ استفاده کنید.

·         رنگ طوسی با قرمز

زیبایی و جذابیت این ترکیب آنقدر زیاد است که می‌تواند یکی از گزینه‌های محتمل شما برای استفاده باشد. البته باید در استفاده از آن هم احتیاط کنید؛ چون ممکن است دلزدگی در محیط شما به وجود بیاورند.

·         رنگ طوسی با مشکی

برای تیره و لوکس نشان دادن محیط، این ترکیب رنگی پیشنهاد می‌شود.

·         رنگ طوسی با صورتی

اگر در جستجوی آرامش در محیط خانه هستید، این ترکیب متعلق به شماست. معمولا از رنگ طوسی و صورتی در محیط‌هایی مثل سرویس بهداشتی و اتاق خواب استفاده می‌کنند.

·         رنگ طوسی با آبی

برای داشتن فضایی سرشار از آرامش و طمانینه، انتخاب این ترکیب رنگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سرامیک طوسی مات بهتر است یا براق

سرامیک طوسی چه در تناژ مات باشد و چه براق، چشم‌اندازی کاملا منحصر به فرد به خانه شما خواهد داد. سرامیک‌های طوسی همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم، محیط را لوکس نشان می‌دهند و خرید آن‌ها انتخابی هوشمندانه به نظر می‌رسد. استفاده از سرامیک‌های طوسی مات باعث می‌شود که کثیفی‌های کمتری به وجود بیایند اما ممکن است فضای خانه شما را هم تا حدی تیره و تار نشان دهند. درمقابل سرامیک طوسی براق فضای محیط را باز نشان خواهد داد.

جمع بندی

سرامیک طوسی یکی از محصولاتی است که همگام با دنیای مدرن در مسیر ساخت و ساز پیش می‌رود و انتخاب بهترین برند تولیدکننده آن نقش مهمی در کارایی درست آن دارد. کاشی مرجان یکی از تولید‌کننده‌های مطرح کشور است که انواع سرامیک‌های مدرن و جدید را برای تحقق معماری با سبک مدرن تولید و روانه بازار مصرف می‌کند .

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *