آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

دیوار پشت تلویزیون یا همان تی‌وی وال (TV Wall) نقطه مرکزی اکثر خانه‌ها محسوب می‌شود. بسیاری از افراد برای ایجاد تغییری چشمگیر در دکوراسیون خانه، دنبال ایده‌هایی برای دیوار پشت تلویزیون هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون را به شما معرفی کنیم تا با کمترین دردسر، بیشترین تغییر را در خانه خود رقم بزنید. به‌طورکلی، بهترین رنگ برای پشت تلویزیون، رنگی است که چشم‌ها را خسته نکند و تمرکز را روی تصاویر تلویزیون حفظ کند. با ما همراه باشید تا با بهترین ایده رنگ دیوار پشت تلویزیون آشنا شوید.

۱- رنگ‌های تیره؛ بهترین رنگ برای پشت تلویزیون

یکی از مواردی که به عنوان بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون می‌توانیم به آن اشاره کنیم، گروه رنگ‌های تیره هستند. یکی از مزایای استفاده از رنگ تیره برای دیوار پشت تلویزیون این است که با این کار، تلویزیون از مرکز توجه خارج خواهد شد. در واقع هماهنگی رنگ صفحه تلویزیون با رنگ تی‌وی وال، باعث می‌شود که تلویزیون کمتر به چشم بیاید و سایر وسایل دکوراسیون مانند مبلمان بیشتر نمایان شوند.

علاوه‌بر این، با استفاده از رنگ‌های تیره برای طراحی دیوار پشت تلویزیون در خانه‌های پرنور تعادل ایجاد می‌شود. رنگ‌های تیره نور کمی را بازتاب می‌دهند و همین موضوع، تصاویر تلویزیون را درخشان‌تر و واضح‌تر نشان خواهد داد. اگر می‌خواهید خانه فضایی مانند سینما یا سالن نمایش به خود بگیرد، هنگام خرید کاغذ دیواری یا انتخاب رنگ دیوار پشت تلویزیون رنگ‌های تیره مانند خاکستری، مشکی، قهوه‌ای یا زغالی را انتخاب کنید.

۲- رنگ‌های خنثی؛ ایده رنگ دیوار پشت تلویزیون برای خانه‌های مدرن

اگر ترجیح می‌دهید که تلویزیون نقطه کانونی خانه باشد، رنگ‌های خنثی بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون منزل شما محسوب می‌شوند. رنگ‌های خنثی با تناژ ملایم، تضاد بسیاری را با صفحه تلویزیون ایجاد می‌کند و توجه‌ها به تلویزیون جلب خواهد شد. به عنوان مثال رنگ طوسی پشت تلویزیون، یک تضاد خاص بین تلویزیون و دیوار پشت آن به وجود می‌آورد که دکوراسیون خانه را مدرن و جذاب نشان می‌دهد. یکی از مزایای استفاده از رنگ‌های خنثی برای تی‌وی وال، فراهم شدن امکان تزیین دیوار پشت تلویزیون با وسایل ساده است.

بسیاری از افراد بعد از خرید کاغذ دیواری پشت تلویزیون جدید با رنگ‌های خنثی و ملایم مانند طوسی، بژ، شیری، کرم و سفید وسایل دکوراتیو متناسب با این رنگ‌ها را نیز خریداری می‌کنند. با استفاده از این وسایل، می‌توان جدیدترین طراحی دیوار پشت تلویزیون را پیاده‌سازی کرد. حتی می‌توانید قاب‌عکس‌های خاطره‌انگیز یا آثار هنری شخصی خود را روی دیوار پشت تلویزیون با رنگ پس‌زمینه خنثی و روشن آویزان کنید؛ به این ترتیب یک گالری دیواری می‌سازید و تلویزیون بدون ربودن تمرکز از این آثار هنری جذاب، به بخشی از آن‌ها تبدیل می‌شود.

۳- رنگ‌های تند؛ جدیدترین طراحی دیوار پشت تلویزیون برای خانه‌های فانتزی

یک ایده رنگ دیوار پشت تلویزیون که بسیار جذاب به نظر می‌رسد، رنگ‌های تند هستند. استفاده از رنگ‌های تند مانند قرمز، زرد، آبی فیروزه‌ای یا سبز، فضای نشیمن را پرانرژی و هیجان‌انگیز جلوه می‌دهند. با وجود این که رنگ‌های تند، جزو دسته بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون قرار می‌گیرند، باید در انتخاب آن‌ها دقت کافی داشته باشید؛ چراکه این رنگ‌ها ممکن است پس از مدتی باعث ایجاد خستگی در چشم‌ها شوند.

اگر این مساله برای شما اهمیت دارد، به جای رنگ‌های تند می‌توانید از کاغذ دیواری‌های مدرن با رنگ‌های ملایم استفاده کنید؛ خوشبختانه قیمت کاغذ دیواری مدرن طیف گسترده‌ای دارد و همه افراد می‌توانند بهترین کاغذ دیواری را مطابق با سلیقه خود خریداری کنند.

۴- رنگ‌های متالیک؛ بهترین رنگ برای دیوار تلویزیون در خانه‌های لوکس

یکی از بهترین ایده‌ها برای نقاشی روی دیوار پشت تلویزیون، استفاده از رنگ‌های متالیک است. در واقع رنگ‌های متالیک مانند طلایی، نقره‌ای و برنزی-مسی، برای خانه‌هایی با سیک دکوراسیون کلاسیک یا لوکس بهترین انتخاب محسوب می‌شوند. رنگ‌های متالیک با تناژ تیره‌تر، نور کمتری بازتاب می‌کنند و برای رنگ دیوار پشت تلویزیون انتخاب بهتری هستند. استفاده از رنگ متالیک برای طراحی دیوار تلویزیون باعث می‌شود که تلویزیون بیشتر به چشم بیاید.

۵- کاغذ دیواری‌های طرح‌دار؛ جدیدترین ایده طراحی دیوار پشت تلویزیون

یکی از مواردی که به عنوان ایده‌هایی برای دیوار پشت تلویزیون می‌توان به آن پرداخت، کاغذ دیواری‌های طرح‌دار هستند. در واقع جدیدترین طراحی دیوار پشت تلویزیون در سال‌های اخیر استفاده از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار بوده است. استفاده از کاغذ دیواری طرح‌دار به عنوان بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون به فضای نشیمن خانه شخصیت و جذابیت خاصی اضافه می‌کند؛ البته توجه داشته باشید در انتخاب طرح کاغذ دیواری وسواس به خرج دهید. طرح کاغذ دیواری برای دیوار پشت تلویزیون نباید بیش‌ازحد شلوغ باشد یا نقش‌ونگارهای بزرگ داشته باشد. به نظر خرید کاغذ دیواری طرح چوب و سایر طرح‌های ساده‌تر انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

خرید کاغذ دیواری پشت تلویزیون جدید با جذاب‌ترین طرح‌ها از لینوم فلکس

در انتخاب بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون باید علاوه‌بر سلیقه شخصی، هماهنگی آن با سایر وسایل دکوراسیون را نیز در نظر بگیرید. به‌طورکلی، اگر قصد دارید تلویزیون در مرکز توجه باشد، رنگ‌های روشن را انتخاب کنید؛ درمقابل، اگر ترجیح می‌دهید تلویزیون کمتر به چشم بیاید، رنگ‌های تیره بهترین رنگ دیوار تلویزیون محسوب می‌شوند.

شما عزیزان برای خرید جدیدترین مدل‌های کاغذ دیواری ساده یا طرح‌دار مخصوص دیوار پشت تلویزیون، می‌توانید از محصولات فروشگاه لینوم فلکس دیدن کنید. برای دیدن محصولات و بررسی قیمت آن‌ها، به سایت linumflex.com سر بزنید. کارشناسان این مجموعه نیز ایده‌هایی برای دیوار پشت تلویزیون را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما را برای خرید کاغذ دیواری راهنمایی می‌کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *