• معماران: Besonias Almeida
  • محل: Tortuguitas، آرژانتین
  • پروژه و جهت: ماریا ویکتوریا بیسنیاس، گیلرمو د المهیدا
  • مساحت: 264.0 متر مربع
  • پروژه سال: 2017
  • عکس ها: فدریکو کولکدجيان
  • معماران همکار: مایکلا سلیبی، دیورلا فورتاناتی، گیدو گالوپو
  • سطح زمین: 677 مترمربع
  • متن: ماریا ویکتوریا بیسونیا

  
 © فدریکو Kulekdjian "title =" © Federico Kulekdjian

محل

 خانه آرانزازو در گوشه ای ازیک محوطه محصور در یک جنگل برزگ ومهم است که در سال 1968 تأسیس شده و طی سالها ارزش غیر قابل شمارشی دارد. گونه های مختلف درختان و درختچه ها در طول سال به ارزش های چشم انداز افزوده است.

  

.تعداد زیادی از تغییرات برای ایجاد خانه آرانزازو در یک ردیف از بلوط بزرگ و گونه های متنوع در یکی ازنماها و در مناطق مجاور عبور می کند

  
 © فدریکو Kulekdjian "title =" © Federico Kulekdjian

:ماموریت

آنها درخواست خانه ای برای استفاده دائمی با نیاز ویژه ای کردند .تا بتواند رابطه ای بین فضاهای داخلی و خارجی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد،از طرف مشتریان . یک درخواست دیگر که بیان شد این بود که اگر چه آنها به یک خانه ساخته شده با بتن معلق علاقه مند بودند، اما حضور چوب را برای شکستن این تک رنگی خواستار بودند.

  
 © فدریکو Kulekdjian "title =" © فدریکو Kulekdjian

با توجه به نیازهای برنامه، خانه مجبور به داشتن چهار اتاق خواب، یکی در طبقه همکف و یک حمام مجزا و یک اتاق پانسمان، یک اتاق نشیمن بزرگ با شومینه و یک فضای عمیق زندگی خانوادگی اتاق غذاخوری، آشپزخانه و اتاق نشیمن صمیمی بودند. همچنین باید یک گالری بزرگ با اتاق موزه، مکان هایی برای غذا خوردن و خارج از منزل، یک استخر و فضایی برای پارک سه اتومبیل داشته باشیم.

  
 طرح سطح زمین "title =" طرح سطح زمین

پیشنهاد برایخانه آرانزازو:

از انجا که به چشم انداز موجود علاقه مند است، ما تصمیم گرفتیم که این پروژه نه تنها باید درختان موجود را حفظ کند، بلکه این پوشش گیاهی اولین و مهمترین نقطه شروع پروژه باشد.

  
 © فدریکو Kulekdjian "title =" © Federico Kulekdjian

پس از آن ما فکر کردیم که خانه باید خود را در حفره های آزاد درختان بچرخاند و آنها را بسته و به عنوان بخشی از فضاهای پیشنهادی بسازند.

  
 بخش "title =" بخش

برای رسیدن به این هدف، ما تصمیم گرفتیم که با یک شبکه فضایی 3.80 متر در هر طرف، ارتفاع دوگانه یا یکنواخت بسته به مورد کار کنیم.که به ما امکان می دهد تا اتاق های مختلف ایجاد کنیم . همچنین شکاف هایی که  برای عبوردرختان اجازه می دهد.

  
 © Federico Kulekdjian "title =" © Federico Kulekdjian

با توجه به مقررات و نیاز مشتریان، ما تصمیم گرفتیم که کف زمین خانه و طول آن برای ایجاد فضاهای نیمه تحت پوشش، با پارتیشن های قابل مشاهده باریک به سمت فضای عمومی حل شود. این ها یک پایه ماندگار هستند که بر اساس نیاز اتاق ها تعریف شده اند. و روی آن ساختار سبک تر از پروفیل های فلزی و پانل با حداقل دسترسی به خیابان ها و در خاتمه بیرونی تخته های چوبی، استفاده می شود. برعکس، به سمت داخل و پوشش بلوط، خانه کاملا باز است، به طوری که هر اتاق در اتاق مجاور و چشم انداز شریک است.

 © فدریکو Kulekdjian "title =" © Federico Kulekdjian

منبع:archdaily

         مترجم:تیم خانه معمار