آژانس خلاقیت خانه معمار
آژانس خلاقیت خانه معمار

راز بازاریابی عصبی در طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی سامان چوب

راز بازاریابی دکور در نحوه ارائه انواع خدمات می باشد. در حوزه طراحی دکور داخلی مغازه، چیدمان و دکوراسیون؛ بازاریابی بسیار اهمیت دارد اینکه دیگران بتوانند ما را به خوبی ببینند. با کار ما، خدمات و محصولاتی که ارائه می دهیم آشنا شوند و بتوانیم تاثیر عمیقی در بازار بگذاریم.

به منظور ماندگاری و تجربه فروش بیشتر و تبدیل شدن به به یک برند برتر در حوزه رقابتی خودتان؛ یکسری اصول و تکنیک خاص بازاریابی وجود دارد. مهمترین المانی که مشتری در بدو ورود به فروشگاه مشاهده می کند دکور، ویترین و چیدمان است.

مقوله بعدی چگونگی تعامل برقرار کردن با مشتریان است.

راز بازاریابی عصبی در طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی سامان چوب
راز بازاریابی عصبی در طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی سامان چوب

طراحی دکور مغازه پل ارتباطی شما با مشتری است

طراحی دکور مغازه یک پل ارتباطی بین شما و مشتری برقرار می سازد و دقیقا مانند تاثیر اولین نگاه می باشد. اولین تصویر و اولین تجربه ذهنی از شماست در ذهن مشتری.

در صورتی که مشتری در اولین لحظات ورودش به فروشگاه جذب شود؛ آن وقت است که به سراغ سایر قسمت های فروشگاه می رود و کنجکاو می شود آن ها را ببیند. دقیقا خودتان را در حس و حال مشتری بگذارید و ببینید چه مواردی برایتان جذاب است و چه مواردی کسل کننده و بی روح

به صورت خلاصه نورپردازی اهمیت ویژه ای دارد رنگ های جذاب و اکسسوری های متنوع استفاده کنید. از سنت شکنی نترسید.

در حوزه طراحی دکوراسیون سایت های معتبری فعالیت دارند از جمله: آکس چوب، سامان چوب و ایکیا.

برای مشاهده جزئیات بیشتر و نکات کاربردی و قابل اجرا و براساس متد روز می توانید وارد لینک زیر شده و مقالات مرتبط طراحی دکور مغازه سامان چوب؛ بر اساس حوزه کاری خودتان را مشاهده کنید.

http://samanchoob.com/category/shop-interior-decor-design/

ذهن قدیم یا ذهن جدید؛ تاثیر در بازاریابی فروش

در ابتدا باید بدانید که نقش شما به عنوان یک بازاریاب بسیار مهم است و باید جنبه فروش را از زاویه های مختلف مانند روانشناسی، علم بازاریابی و در نهایت سیستم اعصاب مغز بررسی کنید.

فروش و مقوله بازاریابی را دست کم نگیرید.

شما باید بدانید که با طراحی دکور و نحوه چیدمان کدام قسمت مغز را فعال کنید.

براساس کتاب بازاریابی عصبی به صورت کلی مغز انسان دارای ساختار پیچیده ای است و دو ذهن دارد که به ذهن قدیم و ذهن جدید تعبیر می شوند.

ذهن قدیم چگونه کار می کند؟

ساختار ذهن قدیمی به این صورت است که؛ می خواهد تمامی تصمیماتش را از روی عادت و اتوماتیک وار بگیرد. این ذهن از لحاظ ساختار عصبی بسیار تنبل است و تنها به فکر بقا و رفاه خود می باشد.

او برای جواب دادن و عکس العمل نشان دادن نیاز به تجزیه و تحلیل ندارد و هر چیزی که وارد ذهن قدیمی Old Brain بشود؛ بیشترین تاثیر را در عملکرد رفتاری انسان ها می گذارد.

ذهن جدید چگونه است؟

اما در خصوص ذهن جدید؛ این قسمت تمامی فعالیت های پیچیده و نیاز به آنالیز را انجام می دهد و برای تمامی فعالیت هایش نیاز به زمان و تمرکز دارد.

انسان در این حالت بصورت آگاهانه فعالیت می کند و تصمیم می گیرد.

مشتری با کدام مغزش خرید می کند؟

یک طراح دکور باید به این موردآگاه باشد و طوری دیزاین را بچیند که در ابتدای کار به مشتری و ذهن بصری اش یک شوک وارد کند و در ابتدای امر ذهن جدید وارد کار می شود و تجزیه و تحلیل را شروع می کند و تمام زوایای امر را می سنجند و قسمت های دکوراسیون مغازه را نگاه می کند و زیر ذره بین قرار می دهد.

بعد از اینکه فرایند تجزیه تحلیل تمام شد و اگر موردرضایت او قرار گرفت؛ اسم و برند فروشگاه شما در لیست ذهنی اش قرار می گیرد و در خرید های بعدی مجدد به شما مراجعه می کند این رفتن و آمدن آن ها؛ شما را به ذهن قدیمی منتقل می کند و دیگر برای آمدن به مغازه و یا فروشگاه شما اصلا فکر نمی کند و سریع شما را انتخاب می کند.

این بهترین حالتی است که می تواند برای یک برند اتفاق بیافتد!

نکات بازاریابی فروش در طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی

نکات بازاریابی فروش در طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی

 

طراحی دکور برای مغازه لوازم آرایشی

نیاز به ایده هایی نو دارد؛ ایده ای که به مشتری نشان بدهد که در این جا چه محصولاتی به فروش می رسد. سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که در برندهای مشهور لوازم آرایشی به کار رفته اند.

داشتن مشتریان شیک پوش و جوان، نیاز به یک طرح داخلی مدرن و چشمگیر دارد. می توانید صفحه نمایش لمسی را برای استفاده بازدیدکنندگان قرار دهید تا با صبر و حوصله تمامی کاتالوگ محصولات را نگاه بیاندازند و آنچه که واقعا می خواهند را سفارش دهند.

در بازه های زمانی متفاوت می توانید تم رنگی دکور و ویترین را تغییر دهید. اگر فضا به اندازه کافی دارید؛ از مبلمان های مینیمال برای نشستن استفاده کنید.

هدیه موسس سایت سامان چوب مرجع تخصصی آموزش کابینت سازی در ایران

مهدی علیمحمدی به عنوان موسس و مدرس در شرکت سامان چوب به عنوان مرجع تخصصی آموزش کابینت سازی در ایران؛ هدیه ای برای شما دارد: بیان نکات حرفه ای در مورد طراحی دکور مغازه موبایل فروشی سامان چوب است.

دکور مغازه موبایل باید به گونه ای باشد تا مشتریان بالقوه را به سمت مغازه هدایت کند و آن ها را تبدیل به خریدار کند و در این مسیر شما نیاز به صبر و حوصله دارید. اگر در هنگام اجرای دکوراسیون دقت لازم را به خرج دهید و همینطور خروجی کار، کارآمد باشد؛ مطمئنا مصرف کننده را به سمت شما می کشاند و کنجکاو می شود و می خواهد که به بررسی محصولات بپردازد مشتاق دیدن سایر کالاهای داخل مغازه می شود.

منبع سایت سامان چوب: http://samanchoob.com/mobile-shop-decor/

به منظور ارتباط بیشتر و دریافت مشاوره در مورد دوره های آموزشی کابینت سازی و طراحی دکوراسیون مغازه می توانید از طریق کانال های زیر اقدام نمایید.

آدرس: قم – میدان رسالت – خیابان بسیج – نبش کوچه 5

 تلفن: 02537747152

ایمیل: [email protected]

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *