عینک: لوازم جانبی اصلی معمار. آنها مینی قطعه ای از معماری هستند که می توانید آن را پوشانید و بیان بیرونی شخصیت داخلی خود را. این که آیا آنها مربع، گرد و یا سیم قاب، سیاه و سفید، سفید، tortoiseshell، و یا تن نئون روشن است، آنها ایده آل های چشم انداز ما هستند. به همین ترتیب، بسیاری از عکاسان برجسته، یک تاریخ جالب در پشت آن دارند؛ بنابراین در اینجا داستان هایی در پشت هفت عینک قابل تشخیص در دنیای معماری وجود دارد.

1. لوکوربوزیه

  
  

© ویلی ریزو

نه تنها Le Corbusier یکی از پیشگامان معماری مدرن بود، بلکه از جنبش عینک دور نیز بود. عینک مشهور اوولیش سفارشی ساخته شده در Bonnet، یک فروشگاه عریض پاریس است که همچنین طراح یو سنت لوران بود. شکل ساده و دور نشان دهنده آرمان های کارکردی کوربوزیه و اشکال خالص در کار او است که به عنوان یک نقاش و معمار دیده می شود. آنها به سرعت به امضاء خود امیدوار شدند و از دهه 1920 شروع به کار کرد و همراه با دیگر چهره های قابل توجه مانند ادیث هد، مردم الهام بخش در همه جا برای تماشای یک اشکال مشابه، شروع کردند.

2. فیلیپ جانسون

تجربه هر نوع دیو وو؟ این تصادفی نیست که عینک جانسون یادآور لو کوربوزیه “او به ویژه آنها را در سال 1934 توسط کارتیه ساخته شده به نظر می رسد به کسانی که از بت خود ساخته شده است. شکل گرد کلاسیک به همان اندازه ایده آل های مدرنیستی است که جانسون در آن زمان برگزید، و فریم های ضخیم تر، شخصیت طنز شناخته شده او را تشویق می کرد. و در حالی که سبک معماری جانسون در طول سالها به طور چشمگیری تغییر کرد، سبک عکاسی مورد علاقه او تا زمانی که مرگ او بیش از 70 سال پس از آنکه او برای اولین بار آن را انتخاب کرد، اساسا یکسان باقی ماند.

3. IM پی

  
IM پیج برای اشخاصی که از ترتیب های مختلفی از اشکال ساده مانند حلقه ها، مربع ها و مثلث ها استفاده می کنند قابل توجه است. Pei به عنوان یک دانشجوی و معمار جوان علاقه مند به تحصیلات هنری Beaux Arts نبود، بلکه الهام بخش و جذابیت در کار کارشناسی ارشد مدرن بود. این شیفتگی همه در قفسه های کتابخانه MIT آغاز شد، جایی که Pei با سه کتاب دیگر که Le Corbusier روبرو شده بود، مواجه شد. پی بی استعدادهای خود را نه تنها در طرح های ساده و مدرنیست خود، بلکه همچنین در انتخاب عینک خود، شبیه سازی کرد.

4. ریچارد مایر

  
  

© ریچارد فیبس

بر خلاف فریم های ضخیم که توسط معاصران خود ترجیح داده می شود، مایر برای یک قاب سیمی انتخاب می کند. معماری او، مایر از همتایان مدرنیست خود را با تدوین و ساده سازی آن به اصول مدرنیست سنتی، مانند کار تقریبا به طور انحصاری در مواد سفید، متمایز می کند. معماری او توسط هندسه خالص، فضای باز و تأکید بر نور مشخص می شود که هر سه آن را می توان در عینک دایره ای خود مشاهده کرد.

5. دانیل لیبسکیند

عینک های نمادین Libeskind شاید در انتهای مخالف طیف عینک از Corbusier قرار داشته باشند. باریک و متعامد با بازوهای V شکل، منعکس کننده زاویه دید قابل توجهی در معماری آن است که اولین بار در موزه یهودیان اش در برلین دیده شده است و در بسیاری از طرح های خود تبدیل به موضوع تکراری شده است. Libeskind دارای چند جفت عینک در رنگ های مختلف است، اضافه کردن سبک و سبک به امضای تمام سیاه خود را امضا کنید.

6. Toyo Ito

انتخاب عینک Eyewear در طول دهه متفاوت بوده و هنوز هم با برخی از تغییرات قاب مستطیلی. این عینک کلاسیک، زمان آزمون را پشت سر گذاشته است، و مانند معماری آیو، انتخاب بی انتها است. جورج جرداق ترین شکل سفید و کمی منحنی است و ویژگی های آن از Museo Internacional del Barroco و Taichung Metropolitan Opera House

7 رافعیل ویلی  

نه یک، نه دو، نه سه، بلکه چهار! بله، Viñoly به طور معمول چهار جفت قاب Lunor معشوق خود را در هر زمان خاص ورزش می کند. این ممکن است بیش از حد ظاهر شود، اما هر کدام به اهداف دیگری اهمیت می دهند: یکی برای فاصله، یکی برای پخش پیانو، و دو نفر برای خواندن و نوشتن. یک مرد خوش تیپ با یک سر کامل از موهای سفید، علامت امضا آن از عینک کاملا استاندارد لباس او: کت و شلوار سیاه و سفید و مشکی مشکی سیاه و سفید