لطفا امتیاز بدهید

دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه را چگونه طراحی کنیم؟ آیا بهتر است این کار را خودمان انجام دهیم یا آن را به یک متخصص بسپاریم؟ چطور برای دکوراسیون آن ایده جدید به دست بیاوریم؟ اگر به فکر یک آرایشگاه مردانه خاص هستید، لازم است دکوراسیون آرایشگاه مردانه را جدی بگیرید. در ادامه نکاتی که به شما برای داشتن دکوراسیونی خاص کمک می کند را مشاهده می کنید.پس با ما همراه باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه

طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه

لطفا امتیاز بدهید

دکوراسیون آرایشگاه مردانه را جدی بگیرید

زمانی که وارد یک محیط جدید می شویم، دکوراسیون داخلی روی ما اثرات فراوانی می گذارد. برداشت ما از محیط های کاری بسیار مهم است. شخصیت آن کسب و کار در نگاه اول با دکوراسیون برای ما شکل می گیرد. پس باید بسیار دقت کنیم. در گذشته کمتر افرادی بودند که برای آرایشگاه مردانه به فکر دکوراسیون بودند. آنهایی که طراحی را تغییر دادند، در طول زمان مشتریان بیشتری به دست آوردند. اما آنهایی که به همان شیوه سنتی و ساده به کارشان ادامه دادند، کم کم مشتریانشان کاهش پیدا کرد. به همین سادگی یک کسب و کار می تواند رونق خود را از دست بدهد. نباید بگذاریم چنین اتفاقی برای ما بیفتد. پس همین الان دست به کار شوید و به فکر دکوراسیون باشید.

دکوراسیون شیک برای ارایشگاه

دکوراسیون آرایشگاه مردانه را جدی بگیرید

معمولا بهتر است دکوراسیون را برون سپاری کنید. این موضوع دلایلی مختلفی دارد. طراح ها ایده ها و تجربیات فراوانی دارند که بیشتر ما از آن ها بی اطلاع هستیم. آن ها متریال های مختلف را می شناسند و بنا به نیاز از متریال مناسب در هر بخش استفاده می کنند. ساده تر اینکه طراحی و دکوراسیون علم و هنر است. هر چقدر که به این علم و هنر بها دهید، می توانید انتظار نتیجه داشته باشید. پس اگر کسب و کارتان ارزشمند است، دکوراسیون آن را به یک فرد حرفه ای بسپارید. همین الان می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات خانه معمار استفاده کنید.

در ادامه می خواهیم با چند ایده و طراحی مختلف شما را آشنا کنیم. شاید این ایده ها بتوانند کمک کند دکوراسیون آرایشگاه مردانه را به روز کنید.

دیگران مطالعه کردند: طراحی دکوراسیون آتلیه عکاسی به صورت حرفه ای و زیبا

استفاده از رنگ های روشن

در آرایشگاه ها بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید. این موضوع از چندین جهت موثر است. اولین موضوع، بهداشت محیط است. یک آرایشگاه محلی است که اگر به فکر تمیزی و بهداشت آن نباشید، می تواند به سرعت آلوده شود. برای اینکه آلودگی ها را سریع مشاهده و آن ها را تمیز کنید، بهترین انتخاب رنگ های روشن است. در رنگ های روشن شما به سرعت آلودگی را روی سطوح مشاهده می کنید.

استفاده از رنگهای روشن در دکوراسیون ارایشگاه

استفاده از رنگهای روشن در دکوراسیون ارایشگاه

فایده دوم استفاده از رنگ روشن، بزرگ به نظر رسیدن محیط است. رنگ های روشن می توانند محیط را بزرگتر نشان دهند. هرچه محیط شما در چشم مشتریانتان بزرگتر به نظر برسد، احساس بهتری به کار شما پیدا می کنند. تصور عمومی این است که هرچه محیط بزرگتر باشد، آن کسب و کار موفق تر است.

سومین فایده استفاده از رنگ روشن در دکوراسیون آرایشگاه مردانه مربوط به دیده شدن است! بله، دیده شدن! اما منظور از این دیده شدن چیست؟ پس از اینکه شما وارد آراشگاه می شوید و اصلاح روی سر و صورت شما صورت می گیرد، می خواهید چهره جدیدتان را مشاهده کنید. رنگ های تند یا تیره اطراف باعث می شود نتوانید جلوه کار آرایشگر را به خوبی مشاهده کنید. پس اجازه دهید مشتریان شما بتوانند اثر هنر آرایشگریتان را به خوبی مشاهده کنند.

استفاده از رنگ روشن در دکور پیرایشگاه مردانه

استفاده از رنگ روشن در دکور

دیگران مطالعه کردند :دکوراسیون آرایشگاه زنانه

عدم استفاده از آینه بیش از اندازه در طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه

برخی آرایشگاه های مردانه از آینه بیش از اندازه استفاده می کنند. از هر طرف دیوار که نگاه می کنید، یک آینه بزرگ وجود دارد که بازتاب آینه های دیگر در آن مشاهده می شود. این افراد تصور می کنند که وجود آینه های فراوان باعث می شود تا مشتریان بتوانند سرشان را از همه زوایا مشاهده کنند. اما این موضوع اتفاقا برعکس عمل می کند. یعنی زمانی که آینه ها بیش از اندازه استفاده می شوند، مشتری دقیقا نمی تواند از میان بازتاب های فراوان، نتیجه کار را به درستی تشخیص دهد. در دکوراسیون این یک اصل است: استفاده بیش از اندازه هر المان و یا متریال اشتباه است.

عدم استفاده بیش از اندازه از آینه

عدم استفاده بیش از اندازه از آینه

استفاده از مبلمان کوتاه جهت انتظار

تقریبا همیشه در آرایشگاه ها نیاز به مبلمان جهت انتظار وجود دارد. برخی افراد پیش از زمان مقرر می رسند و یا گاهی با یک همراه مراجعه می کنند. اما چرا یک مبلمان کوتاه برای انتظار استفاده کنیم؟ تصور کنید شما وارد آرایشگاه شدید و روی یکی از مبل ها نشسته اید. آرایشگر مشغول اصلاح است و شما به او و فردی که اصلاح می کند نگاه می کنید. معمولا این نگاه تاثیر زیادی روی شما خواهد گذاشت. احساس شما به کار آرایشگر از چیزی است که در این زمان مشاهده می کنید. زمانی که مبلمان کوتاه باشد، شما فردی که آرایشگر مشغول اصلاح سر اوست را از پایین می بینید. این زاویه از پایین به بالا باعث خواهد شد تا تصویر بهتری به دست بیاورد. این نگاه از پایین به بالا، چه بخواهید چه نخواهید باعث خواهد شد تا کار آرایشگر را در سطحی بالا مشاهده کنید.با اینکار، به مشتریان خود یادآور می شوید که شما یک هنرمند هستید. کار شما یک اثر هنری است که باید جایگاه بالایی داشته باشد.

صندلی و مبلمان انتظار

صندلی و مبلمان انتظار

صندلی مناسب سالن آرایش مردانه

صندلی مناسب سالن آرایش مردانه

استفاده از کمد، کشو و قفسه

در یک آرایشگاه وسایل زیادی وجود دارد. از انواع قیچی ها، سشوارها، ادکلن ها، ماشین های اصلاح و … . باید فضای کافی برای نگهداری این وسایل داشته باشید. اما به جز این موارد نیاز به ابزارهای تمیز کننده همیشه وجود دارد. هیچ گاه جارو و تی را در معرض دید مشتریان قرار ندهید. بهتر است یک مکان برای نگهداری از آنها داشته باشید تا در زمانی که استفاده نمی کنید، مدام جلوی چشم مشتریانتان نباشد.قفسه ها و کمد ها به شما کمک می کنند تا بتوانید یک محیط با نظم را طراحی کنید.

استفاده از کمد و کشو و قفسه

استفاده از کمد و کشو و قفسه

استفاده از تابلو در دکوراسیون آرایشگاه مردانه

بد نیست در آرایشگاه چند تابلوی عکاسی داشته باشید. تابلوهای عکاسی که افراد را با مو و صورت آراسته نمایش می دهند، گزینه بسیار مناسبی است. اما فراموش نکنید این تصاویر را هر چند وقت یکبار تغییر دهید. مدل های آرایش و پیرایش در طول زمان تغییرات زیادی می کنند. اجازه ندهید مشتریان شما تصور کنند که شما با زمان پیش نمی روید.

استفاده از تابلو در دکوراسیون داخلی

استفاده از تابلو در دکوراسیون داخلی

دکور آرایشگاه مردانه

دکور آرایشگاه مردانه

به نورپردازی توجه کنید

نورپردازی در دکوراسیون بسیار مهم است. نیازی نیست تمام محیط نوری یکدست داشته باشد. کمی جسارت در نورپردازی داشته باشید. برای نورپردازی روش های مختلفی وجود دارد. می توانید نور پردازی را به همراه رنگ محیط ست کنید. توجه به این موضوع بسیار مهم است. در یک دیزاین حرفه ای، با کنار هم قرار دادن عناصر یک کل ساخته می شود. ممکن است یک عنصر به تنهایی زیبایی و جلوه فراوانی داشته باشد، اما در ترکیب با سایر عناصر از زیبایی دیگر به چشم نیاید. همین توجه به ترکیب عناصر یک طراحی را حرفه ای می کند.

توجه به نور پردازی در دکوراسیون آرایشگاه

توجه به نور پردازی در دکوراسیون آرایشگاه