1/5 امتیاز از (1 رای )

دکوراسیون داخلی رستوران یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتری و زیباسازی محل است. طراحی داخلی همیشه نقش بسیار مهمی در کسب و کار های مختلف ایفا می کند. رستوران ها و غذاخوری ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنچه در نگاه اول توجه مشتریان را به خود جلب می کند، طراحی داخلی، نما و دکوراسیون داخلی رستوران است.به همین دلیل استفاده از ایده های جذاب طراحی دکوراسیون داخلی رستوران می تواند باعث افزایش استقبال مشتری ها شود. در ادامه به معرفی برخی از ایده های جذاب طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و نکاتی که حین طراحی دکوراسیون داخلی رستوران باید به آن ها توجه داشته باشید، خواهیم پرداخت. در این مقاله میخواهیم مورد: دکوراسیون داخلی رستوران به سبک کلاسیک، طراحی داخلی رستوران به سبک مدرن، طراحی بر اساس نوع رستوران، استفاده از فضای سبز، آشپزخانه باز، دسترسی جنوبی و جایگاه خوب پیشخوان گفت و گو کنیم پس با ما همراه باشید.

طراحی داخلی رستوران انتخاب سبک دکوراسیون داخلی رستوران

1/5 امتیاز از (1 رای )

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی رستوران

انتخاب سبک طراحی بستگی به نوح فعالیت شما دارد. اگر به دنبال ارائه منو غذاهای فست فودی و مدرن هستید. سبک طراحی مناسب شما سبک مدرن است. اما اگر می خواهید غذاهای سنتی را به مشتریان ارائه دهید. بهتر است سبک کلاسیک برای دکوراسیون رستوران خود انتخاب کنید. اگر در رستوران شما بخشی به نام کافی شاپ هم وجود دارد باید دکوراسیون کافه را متمایز انجام بدهید.

سبک مدرن دکور رستوران انتخاب سبک دکوراسیون داخلی رستوران

دکوراسیون داخلی رستوران به سبک کلاسیک

یکی از انتخاب های عالی برای دکوراسیون داخلی رستوران طراحی کلاسیک است. طراحی کلاسیک می تواند زنده کننده حس نوستالژی زیادی باشد. برند های معروف زیادی از عناصر کلاسیک در دکوراسیون داخلی رستوران خود استفاده می کنند. شما می توانید میز و صندلی ها، منو، دیوار ها و پیشخوان رستوران خود را مطابق با طراحی کلاسیک انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی رستوران به سبک کلاسیک شیک و زیبا

استفاده از تایپوگرافی و گرافیک حروف نیز انتخاب خوبی است. نوشته های برجسته با فونت های خاص می تواند به برندی برای رستوران شما تبدیل شود. شما می توانید از برخی از نقل قول ها یا عبارات مهم استفاده کنید تا بیانگر حس و حال و فضای رستوران شما باشد. انتقال حسی که با خوردن یک وعده غذای خوب در رستوران شما حاصل می شود، تأثیر بسزایی در جذب مشتری دارد.

طراحی داخلی رستوران به سبک مدرن

طراحی مدرن را می توان نقطه مقابل طراحی های کلاسیک دانست. اگر شما علاقه ای به طراحی دکوراسیون داخلی رستوران های کلاسیک ندارید یا این نوع طراحی را متناسب با فضای رستوران خود نمی دانید. می توانید از طراحی مدرن استفاده کنید. عناصر طراحی داخلی مدرن فضایی امروزی و شیک را به رستوران شما هدیه می کنند. استفاده از خطوط و چهارچوب ها یکی از عناصر مهم طراحی مدرن –مینیمالیستی است. در این نوع طراحی ها سعی می شود از حداقل لوازم دکوری استفاده شود. دکوراسیون داخلی رستوران هایی با این نوع طراحی، معمولا ساده، یکنواخت و ظریف است.

طراحی داخلی رستوران به سبک مدرن باکلاس و بروز

استفاده صحیح و دقیق از حداقل لوازم دکوری در این نوع طراحی اهمیت زیادی دارد. چرا که طراحی به طور کلی ساده است و همه توجه ها معطوف به معدود دکور به کار رفته خواهد شد. شما می توانید از این ویژگی طراحی مدرن- مینیمالیسیتی استفاده کنید تا دکور مورد نظر خود را در کانون توجه قرار دهید.

طراحی بر اساس نوع رستوران

گاهی اوقات نوع رستوران تعیین کننده دکوراسیون داخلی است. رستوران هایی که غذاهای دریایی سرو می کنند. تم بخصوصی را در طراحی داخلی رعایت می کنند. این رستوران ها اغلب از ترکیب سازه های چوبی و رنگ های آبی و سفید استفاده می کنند. در حالیکه رستوران های باربیکیو از فضای کاملا متفاوتی بهره می برند. به همین دلیل توجه به نوع رستوران و غذاهایی که در آن جا سرو خواهند شد. در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران اهمیت زیادی دارد.

طراحی بر اساس نوع رستوران و بر اساس سبک رستوران

نور کافی در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

دکوراسیون داخلی رستوران در عین زیبا بودن باید کاربردی نیز باشد. نور یکی از عوامل مهم در طراحی دکوراسیون داخل رستوران ها است. شما می توانید میزان نور دهی محل را بر اساس فضایی که در نظر گرفته اید، تعیین کنید. اگر می خواهید رستورانی پر زرق و برق و روشن داشته باشید. می توانید از سیستم های نوردهی با توان زیاد استفاده کنید. امروزه لامپ های نئون بسیار محبوب هستند.

نور کافی در طراحی دکور رستوران نور کافی در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

برای دیدن جذابترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی کلیک کنید.

استفاده از فضای سبز

گیاهان و فضای سبز می توانند جلوه ویژه ای به دکور داخلی رستوران ببخشند. رنگ سبز گیاهان می تواند یک زمینه رنگی فوق العاده را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید از گیاهان مصنوعی یا طبیعی متنوعی برای دکوراسیون داخلی رستوران استفاده کنید. گیاهان نه تنها به لحاظ بصری زیبا هستند، بلکه به طراوت محیط و تصفیه هوا نیز کمک می کنند. بعلاوه حضور گیاهان به عنوان بخشی از دکوراسیون احساس تازگی و طبیعی بودن غذا ها را به مشتریان القا می کنند. همچنین گل ها، گیاهان، پرچین ها، گیاهان مصنوعی و فضای سبز داخلی می توانند احساس آرامش را به افراد انتقال دهند.

استفاده از فضای سبز برای تمام دکوراسیون ها.

آشپرخانه باز

آشپزخانه باز یکی از ایده های جذاب مشتری در رستوران هاست. در رستوران هایی که از این ایده استفاده می کنند. مشتریان می توانند قسمت یا همه آشپزخانه را ببینند. به این ترتیب مشتریان شاهد و ناظر مراحل طبخ و آماده سازی غذای خود خواهند بود. بدون شک این ایده ارزش بسیاری دارد و می تواند به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل مهم طراحی داخلی برای شما به شمار برود. آشپزخانه باز احتمالا به کانون توجه همه تبدیل خواهد شد. همه مشتریان مشتاق دیدن مراحل پخت غذا هستند و به همین دلیل این مورد یکی از اصلی ترین عوامل طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ها است. شما می توانید بخشی از آشپرخانه یا همه آن را در معرض دید عموم قرار دهید. دیدن بخشی از مراحل طبخ غذا یا مواد اولیه، می تواند اشتهای بسیاری از مشتریان را برانگیزد. پس دکوراسیون آشپزخانه را هم در نظر داشته باشید.

دیگران مطالعه کردند :دکوراسیون فروشگاه

دسترسی خوب

یکی از مهمترین مواردی که باید در طراحی دکور رستوران ها لازم است در نظر گرفته شود، دارا بودن دسترسی خوب است. بخش های مختلف رستوران باید به راحتی به یکدیگر متصل شوند و بدون دردسر قابل دسترسی باشند. به یاد داشته باشید که یک دکوراسیون خوب، پیش از زیبا بودن باید کاربردی باشد.

دسترسی آسان به همه امکانات رستوران دسترسی خوب

توجه به برخی نکات اساسی و همچنین امتحان کردن محیط پیش از بازگشایی می تواند به درک و رعایت این ویژگی کلیدی کمک بسزایی کند. دسترسی خوب، تردد راحت، نمای مناسب، آکوستیک بدون مشکل و غیره نمونه هایی از این موارد هستند که باید در حین طراحی دکوراسیون داخل رستوران ها مورد توجه قرار بگیرند.

دیگران مطالعه کردند :دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی

جایگاه خوب پیشخوان

پیشخوان اهمیت زیادی در دکوراسیون رستوران ها دارد. دسترسی به پیشخوان باید راحت باشد. همچنین این محل باید توجه زیادی را به خود معطوف دارد. سلام و خوشامدگویی گرم میزبان نیز می تواند تأثیر زیادی در جلب رضایت مشتریان داشته باشد. سعی کنید این مکان را در دل دکوراسیون داخلی رستوران پنهان نکنید و به آن فرصت دیده شدن بدهید.

جایگاه مناسب پیشخوان در رستوران جایگاه خوب پیشخوان