3/5 امتیاز از (3 رای )

طراحی ساختمان های دو طبقه در اکثر شهرها به چشم می خورد اما با گذشت زمان و رشد جمعیت نیاز به ساختمانهای چند طبقه بیشتر احساس می شود. از آنجا که ساختمان های دو طبقه به وفور در شهر ها وجود دارد طراحی نمای ساختمان دو طبقه از اهمیت زیادی برخوردار است. برای طراحی نمای ساختمان یا و حتی بازسازی نمای ساختمان نیاز به تیم حرفه ای و کار بلد است. از آنجا که نمای هر ساختمانی به نوعی ویترین آن محسوب می شود، از اینرو لازم است طراحی آن به صورت اصولی و علمی صورت بگیرد. همچنین نمایی را که انتخاب می کنید در کنار زیبایی ظاهری باید از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی برخوردار باشد.

نمای ساختمان دو طبقه

3/5 امتیاز از (3 رای )

 انواع طرح های نمای ساختمان دو طبقه 

امروزه سه نوع نمای خارجی کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن برای طراحی وجود دارد. کارشناسان و متخصصان ما با دانش و تخصص خود و مطابق سلیقه شما یکی از این طرح ها را به مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند.

طراحی نمای ساختمان دو طیقه به سبک کلاسیک

یکی از انواع طرح هایی که امروزه از طرفداران خاص خود برخوردار می باشد، نمای کلاسیک است. این نوع نما قادر است شاخصه های زیبا شناسی را به بهترین شکل به نمایش بگذارد. از ویژگی های بارز این نوع نما کتیبه های متنوع، قاب های بسیار زیبای درب و پنجره، قوس ‌های بزرگ، تقارن، حکاکی روی سرستون ها و ستون ها است. 

نمای ساختمان به سبک کلاسیک

نمای کلاسیک دو طبقه

نمای کلاسیک ساختمان دو طبقه

طراحی نما به سبک مدرن برای ساختمان دو طبقه

از دیگر طرح هایی که تابع قوانین معماری مدرن می باشد، نمای مدرن ساختمان است. در این نوع طراحی، تزیینات را حذف می کنند و عناصر را در این نما ساده تر نشان می دهند. لازم به ذکر است که مصالح به کار رفته در نمای مدرن بر خلاف نمای کلاسیک بیش از یک مورد هستند. طراحی نمای مدرن، با استفاده از مصالح نوین و تکنولوژی‌ های جدید و ریتم‌ های عمودی و افقی و زاویه‌ دار انجام می دهند. این نوع نما از ترکیب کردن دو یا چند مصالح ساختمانی و رنگ برای طراحی استفاده می شود و به طور قابل توجهی بر جذابیت و پویایی نمای ساختمان شما افزوده می شود.

نمای مدرن با استفاده از سنگ

طراحی نما به سبک مدرن برای ساختمان دو طبقه

نمای مدرن ترکیبی

استفاده از سبک نئوکلاسیک در نما

از طرح های دیگری که در طراحی نمای ساختمان دو طبقه مورد استفاده قرار می گیرد نمای نئوکلاسیک است. مصالح سنتی مانند سنگ و آجر و چوب جهت اجرای این نما استفاده می شود.دراین نوع طراحی نما طرح‌ ها و تزیینات کلاسیک را همراه با امکانات مدرن مشاهده می کنید..

نمای نئوکلاسیک دو طبقه

استفاده از سبک نئوکلاسیک در نما

شماره مشاوره طراحی نما

دیگران مشاهده کردند: 20 طراحی نمای خانه دوبلکس فوق العاده بی نظیر برای ساختمان شما

با ما نمای ساختمان دو طبقه خود را به بهترین شکل طراحی کنید!

کارشناسان ما از لحظه انتخاب طرح تا تمام شدن آن همراه همیشگی شما خواهند بود، از اینرو در این مدت می توانید از پشتیبانی تیم حرفه ای ما بهره مند شوید. از آنجا که طراحی نمای ساختمان دو طبقه باید هم خوانی و مطابقت لازم را با سبک معماری داخلی داشته باشند، کارشناسان ما به این نکته توجه و دقت لازم را داشته و شما را در این زمینه به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد. طرح هایی زیبا و منحصر بفرد در کنار قیمت مناسب و ایده آل از جمله ویژگی های خاص و خدمات بی نظیر ما محسوب می شوند. در واقع تنها هدف تیم حرفه ای و متخصصان و کارشناسان ما ایجاد طرح هایی زیبا و با کیفیت جهت کسب رضایت مشتریان است. با انتخاب ما به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد، چرا که ما طراحی نمای ساختمان شما را به صورت اصولی و دقیق انجام خواهیم داد.

نمای