4/5 امتیاز از (1 رای )

طراحی نمای خانه دوبلکس را باید توسط افراد حرفه ای و ماهر انجام داد. در این نوع طراحی لازم است در ترکیب مصالح و مواد و متریال ها دقت لازم را به خرج دهید، زیرا در این حالت سطح کمی از نما در اختیار است. در صورتی که طراحی نمای خانه شما مدرن و ایده آل باشد، ارزش مادی ساختمان به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

۲۰ طرح شیک طراحی نمای خانه دوبلکس برای ساختمان شما

نمای ساختمان دوبلکس 5

4/5 امتیاز از (1 رای )

طراحی نمای خانه دوبلکس خود را به ما بسپارید

بهتر است بدانید یک سرمایه گذاری واقعی بر روی ملک طراحی نمای خانه دوبلکس توسط یک مهندس نخبه و حرفه ایی است. لازم به ذکر است که نمای ساختمان علاوه بر اینکه سیرت داخل یک ساختمان را به نمایش می گذارد همانند لباس معرف شخصیت ظاهری و هویت یک ساختمان محسوب می شود. یکی از دغدغه ها و نگرانی های  بیشتر مشتریان عزیز این است که چگونه یک طراح ماهر و حرفه ای را جهت طراحی نمای بیرونی ساختمان خود پیدا کنند. با انتخاب تیم حرفه ای ما اصلا جای نگرانی نیست، زیرا تیم حرفه ای و کار بلد ما دارای بهترین طراحان و مشاوران معماری است.

نمای شمای ساختمان

طراحی نمای خانه دوبلکس خود را به ما بسپارید

در واقع گروه ما با دانش و تخصص خود و داشتن نیروهای مجرب و کار آزموده بهترین گزینه انتخابی برای شما عزیزان به شمار می آید. تیم حرفه ای و متخصص ما به فکر خرج کردن پول شما مشتریان عزیز به صورت اصولی و با بالاترین ارزش افزوده برای ملک شما است. همچنین تمام تلاش تیم حرفه ایی ما این است که یک طراحی حرفه ای را با در نظر گرفتن تمامی خواسته ها و پارامترهای کارفرما ارائه دهند.از دیگر نکاتی که باعث جلب رضایت مشتریان عزیز ما شده، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه طراحی در کنار یک کار حرفه ای و بی نظیر است. همچنین با انتخاب ما می توانید از خدمات و پشتیبانی تیم مهندسی ما در تمامی مراحل طراحی نما بهره مند شوید.

طراحی نمای ساختمان دوبلکس 6

طراحی زیبای نمای ساختمان دوبلکس به سبک کلاسیک

طراحی نمای مدرن ساختمان دوبلکس

سبک های مختلف در طراحی نمای ساختمان دوبلکس

در طراحی ساختمان دوبلکس از سبک های مختلف طراحی نما می توان استفاده کرد .طراحی نما به سبک مدرن، نمای ساختمان کلاسیک و طراحی نمای نئوکلاسیک که هر کدام از سبک های طراحی در نوع خود زیبا و فوق العاده است.

طراحی نمای خانه دوبلکس خود را به ما بسپارید

طرح های شیک از نمای ساختمان دوبلکس

در صورتی که هنوز یک گروه خوب برای طراحی نمای خانه دوبلکس خود انتخاب نکرده اید، پیشنهاد ما به شما تیم حرفه ای و متخصص ما است. با انتخاب گروه حرفه ای و مجرب ما به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد، زیرا هدف اصلی تیم حرفه ای ما جلب رضایت مشتریان به بهترین شکل می باشد.

نمونه کارهای طراحی نمای دوبلکس

نمونه کارهای طراحی نمای دوبلکس

توجه داشته باشید در صورتی که طراحی نما دارای هارمونی باشد و اصولی انجام شود علاوه بر جذب نگاه همیشگی مخاطب طراحی نمای بیرونی ساختمان شما به یک اثری زیبا و جاودانه تبدیل خواهد شد. به نوعی می توان گفت نمای ساختمان ترکیب تجربه، خلاقیت، هنر، توان مهندسی فن آوری های نوین و استفاده از عناصر دیداری و بصری در کنار یکدیگر است.

نمونه کارهای طراحی نمای دوبلکس

نمونه کارهای طراحی نمای دوبلکس

دیگران مشاهده کردند: نمای ساختمان دو طبقه ، 20 طرح فوق العاده حرفه ایی و شیک

طراحی نمای خانه دوبلکس به صورت تخصصی و متفاوت

با توجه به اینکه نمای خارجی هر ساختمان نشان دهنده معماری داخلی آن می باشد، از اینرو لازم است در طراحی نمای خانه دوبلکس توجه و دقت لازم را داشته باشید. لازم به ذکر است که در طراحی ساختمان های دوبلکس از قاب پنجره های زیادی استفاده می شود، بنابراین تیم حرفه ایی ما قاب پنجره ها را به صورت زیبا و با جلوه ای بی نظیر طراحی می کنند. در واقع وجود این پنجره های زیبا  با قاب های بی نظیر و منحصر بفرد دارای تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و شکوه ساختمان هستند.

طرحهای نقشه های دوبلکس

طراحی نمای جذاب ب هسبک نئوکلاسیک یک ساختمان دوبلکس

از دیگر مواردی که طراحان و متخصصان به آن توجه زیادی دارند، نورپردازی نمای بیرونی است که با دانش و تخصص لازم در این زمینه صورت می پذیرد. همچنین از دیگر ایده ها که برای زیباتر شدن نمای بیرونی ساختمان دوبلکس از آن استفاده می کنند، انتخاب نماهای شیشه ای است. با انتخاب این نوع نما می توان ساختمان های دوبلکس را جذاب تر و مدرن تر نشان داد. طراحی محوطه ای که ساختمان دوبلکس در آن واقع شده از دیگر مواردی است که باید به آن توجه و دقت لازم را داشت. طرح هایی با پوشش گیاهی متنوع  با گل های رنگارنگ تزیین شده برای محوطه ساختمان های دوبلکس استفاده می کنند.

طراحی شیک نمای ساختمان دوبلکس

طراحی نمای جذاب به سبک نئوکلاسیک یک ساختمان دوبلکس

از دیگر ایده های استفاده از تزیینات و متریال های بیشتر برای نمای خانه دوبلکس است. لازم به ذکر است که امروزه همانند طراحی داخلی ویلا از سبک های مختلفی جهت طراحی نمای خارجی ویلا استفاده می شود. در واقع سبک های کلاسیک و مدرن از جمله سبک هایی که طراحان برای طراحی نمای خانه دوبلکس استفاده می کنند.

نمای جنوبی ساختمان دوبلکس

نمای جنوبی ساختمان دوبلکس

نمای شمالی ساختمان دوبلکس

نمای شمالی ساختمان دوبلکس