دیوار مدرن و لوکس با پنل سه بعدی

لطفا امتیاز بدهید

دیوار مدرن با پنل سه بعدی بعضی مواقع در یک فضا همه اجزای طراحی مثل مبلمان و دکوراسیون وجود دارند ولی بازهم اتاق ساده به نظر می رسد. اگر چنین احساسی را تجربه کرده اید می خواهیم به شما یک راهکار مفید ارائه بدهیم. شما باید از بافت استفاده کنید. برای ایجاد بافت روی دیوار روش های متفاوتی وجود ارد که یکی از این روش ها استفاده از پنل سه بعدی است. در ادامه در مورد انواع و ویژگی های آنها توضیح می دهیم.

دیوار مدرن و لوکس با پنل سه بعدی دیوار ساده یا بافت دار

در هر محیط بسته مساحت مجموع دیوار ها حدود 4 برابر بیشتر از مساحت کف یا سقف است و قرار گرفتن در زاویه دید مستقیم دیوار ها را به مرکز توجه در هر محیطی تبدیل می کند. پس باید توجه بیشتری به آن داشته باشیم. حس هایی که از ستون خارجی اشیا درک می شوند مانند صافی یا زبری از طریق حس لامسه دریافت می شوند.

تصور کنید که روی یک فرش نرم قدم می زنید یا دستتان را روی یک نیم کت زبر و خشن حرکت می دهید و یا حتی روی یک مبل نرم و راحت می نشینید. البته این نکته را مد نظر بگیرید که برای حس زبری و نرمی بافت ها حتما نیاز به لمس آن ها ندارید و با دیدن نیز می توانید این حس را متوجه شوید.

لطفا امتیاز بدهید

دیوار ساده یا بافت دار

وقتی که وارد فضای داخلی یک خانه می شویم، دکوراسون و چینش وسایل اولین چیزی است که به چشممان می خورد. البته باز هم دیوار ها در مرکز توجه هستند و ما می توانیم با داشتن دیوار های سه بعدی توجه و رضایت هر بازدیدکننده ای را رقم بزنیم. پنل های دیواری تزیینی را از موادی نظیر چوب، پلاستیک، mdf و… می سازند. پنل های جدید می توانند تمام و یا فقط قسمتی از ساختمان را تزیین کنند و با رنگ ها و طرح های بی نظیر و بروزشان رنگ و بوی تازه و جدیدی را به خانه و محیط بدهند. این پنل ها بر خلاف mdf و طرح های قدیمی دارای بعد هستند و همین امر باعث سه بعدی شدن دیوار و رضایت مندی بیشتر مشتریان می شود.

دیوار مدرن و لوکس با پنل سه بعدی دیوار ساده یا بافت دار شیک و زیبا

تزیین دیوارها با پنل های سه بعدی که دارای زمینه ی شلوغ تری هستند طراوت و زندگی را به خانه شما می آورند. استفاده از این پنل ها ظاهر مدرنی به خانه شما می دهند. پنل های سه بعدی با ایجاد خطای دید می توانند به فضای شما عمق بدهند و در عین حال ظاهری مجلل ایجاد کنند اگر می خواهید فضای سرزنده و شادابی ایجاد کنید از رنگ روشن این بافت ها استفاده کنید.

دیوار مدرن و لوکس با پنل سه بعدی دیوار ساده یا بافت دار خارق العاده

پیشنهاد می کنم مشاهده کنید: لوازم دکوری مدرن ،جدیدترین و شیک ترین مدل های سال 2020

انواع پنل ها

پنل های بازار را با توجه به مصالح مورد استفاده می توان دسته بندی کرد که یکی از پرکاربردترین آنها پنل mdf است. پنل های mdf را با دستگاه یا با روش کنده کاری می توان طرح دار کرد. اگر ارتفاع دیوارتان زیاد است می توانید فقط در بخش هایی از آن از پنل های سه بعدی استفاده کنید. پشت تلویزیون می تواند یکی از این بخش ها باشد که بدین ترتیب، دیوار به بخش های کوچک تری تقسیم می شود و طول و ارتفاع آن زیاد به نظر نمی رسد.

دیوار مدرن و لوکس با پنل سه بعدی انواع پنل ها در انواع سبک ها

از دیگر مصالح، چوب است که در قطعه های مختلف با ضخامت و طرح های مشخص برش داده شده و برای پوشش دیوار استفاده می گردند. شما با استفاده از این پنل ها می توانید یک ترکیب بندی ایجاد کنید و با کمک آن علاوه بر جذابیت یک نقطه کانونی ایجاد کنید.

استفاده از پلیمرها و نانوپلیمرها

این پنل ها ظاهری همانند mdf دارند ولی دارای ویژگی های مثبت بسیاری از جمله عایق گرما و سرما و صوت نسبت به mdf هستند و می توان از آن در اتاق خواب و دیوارهای جداکننده استفاده کرد.

دیوار مدرن و لوکس با پنل سه بعدی استفاده از پلیمرها و نانوپلیمرها

پنل سه بعدی دارای بافت تصویری

یک نوع از پنل سه بعدی هم وجود دارد که دارای بافت تصویری از قبیل سنگ،چوب و …می باشد. سطح این پنل ها که غالبا با رزین ساخته می شوند صاف است. این نوع پنل ها قابلیت عبور نور دارند و به همین دلیل برای پوشش دیوار، سینک روشویی و نورپردازی پشت آنها استفاده می شوند. بعد از روشن شدن نور در پشت این صفحات صحنه های بدیعی ایجاد می شود که همین امر می تواند آن ها را به یک نقطه ی کانون توجه تبدیل کند. در پایان یادآوری یک نکته ضروری است که در استفاده از هر نوع مصالح اعتدال شرط رضایت و زیبایی است.

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

About the Author:

0 0 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
امتیاز
0 پرسش و پاسخ
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات

عنوان