5/5 امتیاز از (1 رای )

طراحی دکوراسیون حمام، اجزای متنوع و قابل مانور بسیار زیادی دارد. سرامیک، موثرترین بخش دکوراسیون حمام، که طراحی درست آن ها به هر چه لذت بخش تر شدن فضای حمام و بزرگتر نشان دادن محیط حمام کمک می کند. وقتی صحبت از دکوراسیون خانه مطرح می شود، اغلب افراد به فکر اتاق خواب ها، هال و پذیرایی و آشپزخانه هستند. کمتر افرادی هستند که به طراحی دکوراسیون حمام و دکوراسیون سرویس بهداشتی خود اهمیت می دهند. در حالی که طراحی شکیل سرویس های بهداشتی، به خصوص حمام، تاثیر به سزایی در تجربه زندگی افراد در خانه دارد. طراحی دکوراسیون حمام به شیوه مدرن و نصب وان در حمام و نصب جالباسی و جا حوله ای از مواردی است که برای طراحی هر حمام لازم است. اگر تاکنون به فکر طراحی دکوراسیون حمام نبوده اید. وقت آن است تا با رعایت نکاتی هر چند کوچک، حمام خود را نو نوار کنید.

دکوراسیون حمام سرامیک، موثرترین بخش دکوراسیون حمام

5/5 امتیاز از (1 رای )

سرامیک، موثرترین بخش طراحی دکوراسیون حمام

هنگامی که وارد فضای حمام می شوید. غالب ترین بخشی که روی قوه بصری شما تاثیر می گذارد. سرامیک های حمام است. بنابراین انتخاب رنگ و طرح سرامیک ها، اولین و اصلی ترین فاکتور در طراحی دکوراسیون حمام به شمار می رود. در انتخاب رنگ و طرح سرامیک ها، علاوه بر سلیقه، بهتر است ویژگی های فضا، از جمله میزان نور حمام و سایز آن را نیز در نظر بگیرید.

دکوراسیون حمام سرامیک، موثرترین بخش دکوراسیون حمام

بزرگتر نشان دادن محیط حمام

اگر می خواهید حمامی پرنور و روشن داشته باشید، قطعا باید سراغ کاشی و سرامیک سفید یا رنگ روشن بروید. از سوی دیگر سرامیک های رنگ روشن فضای حمام را بزرگ تر نیز نشان می دهند. اگر حمام کوچکی دارید و تمایل دارید تا از سرامیک های طرح دار استفاده کنید. سرامیک هایی با طرح های خلوت انتخاب کنید. سرامیک هایی با طرح و نقش های پر و ریز، فضاهای کوچک را مشوش نشان می دهند. اگر سرامیک دارای خطوط است. در حمام های کوچک بهتر است این خطوط از نوع افقی باشند تا محیط را بزرگ تر نشان دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی دکوراسیون داخلی کلیک نمایید.

طراحی دکوراسیون داخلی حمام به شیوه مدرن

برای طراحی دکوراسیون حمام، باید تک تک فاکتور های موجود در آن را در نظر بگیرید. نخستین مرحله این است که جای اجزا در دکوراسیون سرویس بهداشتی را به گونه ای انتخاب کنید که در عین زیبایی، استاندارد و بهداشت نیز در آن ها رعایت شود. برای نمونه، اگر حمام شما شامل توالت فرنگی نیز می باشد، برای رعایت بهداشت، لازم است تا فاصله توالت از روشویی کم و از شیر دوش زیاد باشد. از طرفی برای سهولت استفاده، می توان دوش حمام را به کمک شیشه از بخش توالت فرنگی تفکیک کرد. اغلب این کار را به کمک پرده های ضد آب انجام می دهند. اما استفاده از شیشه های نیمه مات ظاهر بسیار شکیل تری داشته و تمیز کردن آن نیز راحت است.

دکوراسیون حمام طراحی دکوراسیون حمام به شیوه مدرن

وان در حمام

اگر حمام شما دارای وان می باشد، در کنار وان، حتی الامکان سکویی برای قرار دادن وسایل تعبیه نمایید. این سکو را می توانید با شمع، گلدان و چرغ های توکار تزئین کنید. برای قرار دادن شوینده ها و وسایل بهداشتی در دکوراسیون حمام، گزینه های متعددی از جمله قرار دادن کمد، شلف، قفسه و سکو وجود دارد. طبیعتا اگر فضایتان کوچک است کمد و شلف گزینه مناسب تری هستند.

دیگران مطالعه کردند : وان جکوزی مدرن و فوق العاده لاکچری برای خانه های ایرانی

مدل حمامهای جدید وان در حمام

نصب جالباسی و جا حوله 

اما فاکتور مهم تر در انتخاب این مورد، سلیقه شماست. از تعبیه جا لباسی و جا حوله ای غافل نشوید. بهتر است تا برای رعایت بهداشت و جلوگیری از خیس شدن، به جای قرار دادن حوله ها روی سکو یا میز، آویز مخصوصی برای آن ها در نظر بگیرید. پیشنهاد می کنم مقاله جالباسی عنصری تاثیر گذار در دکوراسیون را هم مشاهده کنید.

مدل حمامهای جدید نصب جالباسی و جا حوله 

طراحی دکوراسیون حمام به سبک مدرن با تعبیه روشویی، جالباسی، آینه و وان حمام است که دارای درب شیشه ای میباشد و با رنگ های سرامیک سفید و قهوه ای بوده که بسیار مدرن و شیک میباشد.

مدل حمامهای جدید نصب جالباسی و جا حوله به سبک مدرن و شیک و زیبا

طراحی فوق العاده زیبای سرویس بهداشتی با سرامیک هایی به رنگ کرم و تعبیه روشویی و دستشویی فرنگی و وان در حمام که ترکیب رنگ سفید و کرم فضای بازی را بوجود آورده که سرامیک رنگ روشن برای حمام به بزرگتر نشان دادن فضای حمام بسیار کمک میکند.

مدل حمامهای جدید نصب جالباسی و جا حوله با ترکیب رنگ های زیبا به سبک مدرن

دیگران مطالعه کردند: طراحی دکوراسیون آشپزخانه به صورت کاملا تخصصی

مدل حمامهای جدید نصب جالباسی و جا حوله با ترکیب رنگ های روشن

حمام شیشه ای یکی از مد های شیک و باکلای امروزه میباشد که بسیار رایج شده و در اینجا یک دوش ایستاده تعبیه شده که بسیار زیبا و شیک مباشد این حمام شیشه ای باعث میشود که اطراف و مخصوصا قسمت جالباسی خیس نشود که در نظر گرفتن این مورد بسیار مهم است.

مدل حمامهای جدید نصب جالباسی و جا حوله  سبک مدرن

مدل حمامهای جدید نصب جالباسی و جا حوله سبک مدرن

طراحی و ساخت سرویس بهداشتی (حمام) به سبک مدرن بسیار زیبا و شیک، دارای وان و روشویی و جالباسی که توسط یک شیشه از هم جدا شده اند و سرامیک های رنگ کرم که فضا را بزرگتر و زیباتر نشان میدهند.

مدل حمامهای جدید نصب جالباسی و جا حوله بسیار شیک و زیبا

سبک طراحی نئوکلاسیک برای حمام بسیار زیبا، ساخته شده با تلفیق زیبایی از چوب و سرامیک که به رنگ های قهوه ای سوخته و سفید میباشد و یک وان بزرگ که در زیر پنجره تعبیه شده که فوق العاده شیک میباشد.

مدل حمامهای جدید نصب جالباسی و جا حوله بسیار بزرگ و شیک