لطفا امتیاز بدهید

دکوراسیون سرویس بهداشتی را نباید دست کم گرفت. کسانی که برایشان زیبایی مهم است، هیچ بخش از خانه را در زمان طراحی فراموش نمی کنند. اگر توجه کرده باشید این افراد از تک تک فضا ها استفاده می کنند. هیچ فضایی را بدون طراحی رها نمی کنند. شاید در نگاه اول به نظر بسیاری از افراد نرسد که دکوراسیون سرویس بهداشتی هم مهم است; اما اگر نگاهی به طرح های جذاب سرویس بهداشتی بیندازند، نظرشان تغییر خواهد کرد. اگر خواهان زیبایی هستید و خوش سلیقه، با ما در ادامه همراه باشید تا این موضوع را با هم پی بگیریم.

دکور طراحی شده سرویس بهداشتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی دکوراسیون داخلی کلیک نمایید.

لطفا امتیاز بدهید

آیا دکوراسیون سرویس بهداشتی مهم است؟

پاسخ به این سوال بله است. سرویس بهداشتی از جمله فضاهای پر کاربرد یک خانه و یا محیط کار است. این استفاده، طراحان را به فکر انداخته است تا از آن حداکثر استفاده را بکنند. اگر در مجلات مربوط به دکوراسیون نظری بیندازید، این موضوع را بهتر متوجه خواهید شد. اگر پاسخ شما در ابتدا نه بود پس از مشاهده این طرح ها نظرتان تغییر خواهد کرد.

به یاد داشته باشید که یک طراحی یکپارچه در خانه، شامل تمام بخش های آن می شود. هر فضایی، چه کوچک و چه بزرگ در دست یک طراح می تواند نمایی متفاوت به خود بگیرد. سرویس بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سرویس بهداشتی شیک

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

در طراحی سبک های بسیار متفاوتی وجود دارد. دلیل این امر هم سابقه طولانی هنر طراحی داخلی است. بشریت از زمان بسیار دور هر جا که توانسته است زیبایی را به محیط زندگی خود افزوده است. در حال حاضر ما با سبک های طراحی داخلی مدرن بیشتر روبرو هستیم. دلیل این موضوع تنها زیبایی این نوع دکوراسیون نیست. در طراحی مدرن کارایی و توجه به استفاده بهینه از فضا مطرح است.

اگر فضای کوچک دارید، طراح باید بتواند حداکثر استفاده را از محیط بکند. مخصوصا در آپارتمان های کوچک که ابعاد فضای سرویس های بهداشتی بسیار محدود است ;این موضوع خود را بیشتر نشان می دهد. اما در فضاهای بزرگ دست طراح بازتر خواهد بود. در فضاهای بزرگ طراح می تواند تا بیشتر روی طراحی کار کند. و محیطی زیبا و کاربردی را برای شما فراهم آورد.

فضای کوچک سرویس بهداشتی

مواد مختلف در دکوراسیون بهداشتی

در طراحی همواره از مواد مختلفی استفاده می شود. با توسعه صنعت و تکنولوژی، اکنون طراحی داخلی وارد دوران جدیدی شده است. اگر در گذشته تنها چوب، سرامیک و فلزات محدودی برای طراحی استفاده می شد، امروزه مواد بسیار بیشتری برای طراحی در دست داریم. مخصوصا با توسعه صنایع پلاستیکی این مواد بسیار متفاوت شده اند. اما همان مواد قدیمی نیز بدون تغییر نبودند. به عنوان مثال امروزه چوب های بسیار مختلفی در طراحی استفاده می شوند. در بخش فلزات نیز با توجه به وجود عایق های ضد زنگ، اکنون طیف فلز بیشتری در سرویس بهداشتی استفاده می شود.

مواد مختلف در دکوراسیون بهداشتی

دیگران مطالعه کردند: طراحی دکوراسیون آشپزخانه به صورت حرفه ای و زیبا

المان هایی که می توان در طراحی سرویس بهداشتی استفاده کرد

برای شروع یک لحظه همه چیز مربوط به گذشته را کنار بگذارید. در جهان مدرن، همه چیز مدرن شده است، حتی طراحی. المان هاو انتخاب های زیادی پیش روی شماست که با استفاده از آنها می توانید فضای مناسب برای محیط سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید.

طراحی دیوار سرویس بهداشتی

دیوارها در هر محیطی گزینه خوبی برای ایجاد تحول در طراحی آن محیط هستند.در محیط سرویس بهداشتی به دلیل کوچک بودن فضا استفاده از دیوارها علاوه بر زیبایی می تواند عمکرد بهتری هم به فضا بدهد.در طراحی دیوار امکان استفاده از کاشی ،انواع دیوار پوش های ضدآب،سنگ،دیوارپوش های شیشه ایی و در برخی از قسمت ها حتی از کاغذ دیواری نیز می توانید استفاده کنید.با نصب المانهایی مثل کمدهای دیواری،شلف ها و قفسه ها می توانید فضایی برای قرار دادن حوله و وسایل شستشو ایجاد کنید.

طراحی دیوار سرویس بهداشتی

طراحی سقف سرویس بهداشتی

در سقف سرویس بهداشتی می توانید از المان هایی مثل آسمان مجازی استفاده کرده و فضایی کاملا متفاوت را ایجاد کنید.

یراق الات و تجهزات در دکوراسیون سرویس بهداشتی

یراق آلات و شیرها را نیز فراموش نباید کرد. امروزه انواع شیرالات مختلف در بازار موجود است. در ساخت این شیرآلات به مصرف بهینه آب توجه فراوان شده است. نباید بحران آب را نادیده گرفت. همچنین هزینه مصرف آب را نیز می توان با این شیرآلات کاهش بسیار چشمگیری داد. شیرآلاتی که هوشمند عمل می کنند را نباید از نظر دور داشت. زمانی که آب بدون نیاز لمس شیر باز می شود آلودگی منتقل نخواهد شد.اگر امکان آنرا دارید از مواردی مانند ظروف نگهداره مایع دستشویی هوشمند، خشک کن دست و حوله خشک کن هم می توانید استفاده کنید.

یراق الات و تجهزات در دکوراسیون سرویس بهداشتی

رنگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی

رنگ مناسب میزان زیادی بستگی به سلیقه شخصی شما دارد اما در محیط های کوچک بهتر است از رنگ های سفید و روشن استفاده کنید.رنگهای طلایی و پر زرق و برق هم می تواتند محیط شما را بسیار مجلل و زیبا جلوه دهد.

رنگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی

استفاده از گیاهان

از انواع گیاهان مختلف استفاده کنید. این گیاهان علاوه بر زیبایی می تواند هوایی مطبوع را به وجود بیاورند و به سیستم تهویه هوا کمک کنند.

استفاده از گیاهان

استفاده از المان های تزیینی

استفاده از انواع شمع ها نیز مورد نظر بسیاری از افراد قرار گرفته است.شمع های معطر با طرح های بسیار مختلفی در بازار موجود است. می توانید به دلخواه از شمع در سرویس بهداشتی استفاده کنید.استفاده از انواع تابلوها نیز می تواند فضا را زیباتر کند. همچنین انواع آینه مجلل و زیبا که بهترین گزینه برای استفاده در دکوراسیون سرویس بهداشتی است.آینه را می توانید برحسب دکوراسیون داخلی خود از سبک های مدرن یا کلاسیک انتخاب کنید.

استفاده از المان های تزئینی

زیبایی لزوما پرداخت هزینه گزاف نیست!

نکته ایی بسیار مهم که نباید فراموش کنید،این است که زیبایی لزوما با هزینه بسیار بالا به دست نمی آید. اگر سرویس بهداشتی شما از جنس طلا نباشد، دلیل بر آن نیست که نمی تواند زیبا باشد. حتما نباید از گرانترین شیرآلات استفاده کنید تا سرویس بهداشتی شیک داشته باشید. می توانید با کمی سلیقه این کار را انجام دهید. طبعا این کار بدون هزینه نخواهد بود. مقصود ما هم این نیست.

بهتر است پیش از شروع طرح های متنوع ببینید. طرحی که بیشترین همخوانی را با دکور خانه و فضای موجود دارد انتخاب کنید. کاتالوگ های فراوانی برای این انتخاب وجود دارد. در عصر دیجیتال این کار بسیار آسان شده است. تنها چند لحظه کافی است تا شما بتوانید انواع طرح های مختلف را در تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی مشاهده کنید. با یک جستجوی ساده هزاران طرح برای شما به نمایش در خواهد آمد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی دکوراسیون حمام کلیک نمایید.

چطور دکوراسیون سرویس بهداشتی را طراحی کنیم؟

اگر یک طراح داخلی نیستید، بهترین کار سپردن آن به متخصصین این حوزه است. فراموش نکنید هزینه ای که شما بابت اینکار پرداخت می کنید در قبال زیبایی آن بسیار ناچیز خواهد بود. به طراحی از جهات مختلف نگاه کنید. به عنوان مثال یک متخصص دکوراسیون به خوبی می داند از چه موادی باید در کنار یکدیگر استفاده کرد. او می داند زیبایی باید کاربردی باشد. اما در کنار این کاربردی بودن او به طول عمر دکور نیز نظر دارد. به این معنا که ممکن است برخی از مواد در کنار مواد دیگر یا در محیط های خاص عمر مفید کمی داشته باشند. لذا پس از گذشت زمان کوتاه شکل آنها تغییر کرده و زیبایی اولیه را از دست خواهند داد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

اشتباهات بسیار کوچک شما اگر بدون محاسبات لازم باشد، می تواند دردسر آفرین باشد. مخصوصا زمانی که طراحی مربوط به محلی مانند سرویس بهداشتی است که محیط رطوبت فراوانی دارد. پس بهتر است کار را ساده کنید. آنرا به شخصی بسپارید که هم طرح های بسیار بیشتری از شما دیده است و هم به صورت تخصصی با کار آشنا است. این موضوع هزینه های آتی شما را برای تعمیرات و بازسازی کاهش خواهد داد.