30 ایده بی نظیر طراحی دکوراسیون بالکن و تراس به روشی ساده و خلاقانه

لطفا امتیاز بدهید

دکوراسیون بالکن و تزیین آن جهت به وجود آوردن محیطی که برای استراحت روزانه و لذت بردن از هوای آزاد مناسب باشد، نتایج بسیار لذت بخشی در پی دارد. اغلب خانواده های ایرانی، از بالکن به عنوان انباری برای نگهداری وسایل غیرضروری و یا محلی برای خشک شدن لباس ها و نگهداری ترشیجات و اغذیه استفاده می کنند. این در حالی است که با اندکی سلیقه، بالکن می تواند به پرطرفدار ترین بخش خانه شما بدل شود.

تزیین بالکن یرای دورهمی و استراحت زیبا سازی بالکن متناسب با کاربری آن

لطفا امتیاز بدهید

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش طراحی دکوراسیون داخلی کلیک نمایید.

زیبا سازی بالکن و تراس متناسب با کاربری آن

در خانه های کوچک امروزی، افراد خانواده مجبورند تا از همه بخش های خانه برای جای دادن اسباب و لوازم خود استفاده کنند. اما همه ما گاها وسایلی را نگهداری می کنیم که نه تنها هیچ گاه به کارمان نیامده اند، بلکه به احتمال بسیار زیاد در آینده هم از آن ها استفاده نخواهیم کرد. شما نیز اگر درب بالکن خود را باز کنید، با خیل عظیمی از این دست وسایل مواجه خواهید شد. بنابراین برای تنوع هم که شده بهتر است بالکن خود را خلوت نموده و آن را از انباری، تبدیل به محلی لذت بخش برای صرف وقت کنید.

زیبا سازی بالکن متناسب با کاربری آندکوراسیون بالکن زیبا

گام اول برای داشتن بالکنی شیک و زیبا

ابتدا باید تصمیم بگیرید که دلتان می خواهد از بالکن چه استفاده ای کنید. تراس می تواند جهت مطالعه، استراحت، گفتگو، گلکاری و حتی صرف غذا دکور شده و مورد استفاده قرار گیرد. پس از تصمیم گیری و انتخاب نوع کاربری، نوبت به تهیه وسایل مورد نیاز جهت تزیین بالکن می رسد.

طراحی بالکن گام اول برای داشتن بالکنی شیک و زیبا

دکوراسیون بالکن جهت صرف وقت و استراحت

اگر مایل هستید که تنها برای وقت گذرانی و استراحت از بالکن خود استفاده کنید، چند مبل راحتی، یک میز کوچک چوبی، گلدان و درختچه های کوچک و بزرگ می توانند به خوبی زینت دهنده فضای شما باشند. استفاده از تاب های پایه دار نیز می تواند بسیار خوشایند باشد. جهت رسیدن به این هدف و تریین بالکن شیک و فوق العاده می توانید از متریال های متفاوت مثل کف پوش ها و پارکت ها و یا حتی چمن مصنوعی برای کف استفاده کنید.

طراحی بالکن با مبل راحتی تزیین بالکن جهت صرف وقت و استراحت

دیگران مشاهده کردند: طراحی ورودی ،20 ایده فوق العاده و زیبا برای فضای کوچک اما تاثیرگذار

ایده هایی برای دکوراسیون بالکن کوچک با طراحی خلاقانه

در تراس های بزرگ، هیچ مشکلی از بابت نوع وسایلی که مایلید در آن ها جای دهید وجود نخواهد داشت. در نتیجه می توانید بدون هیچ محدودیتی، با هر وسیله ای که با سلیقه تان جور در می آید، تزیین بالکن را به انجام برسانید. اما در تراس های کوچک این گونه نیست.

فضای سبز در تراس ایده هایی برای تزیین بالکن کوچک با دکوراسیون خلاقانه

در تراس های کوچک، بهتر است از گیاهان عمودی برای گل کاری و تزیین بالکن استفاده کنید. سعی کنید گلدان های کوچک برگزینید و آن ها را روی دیوار نصب کنید. نصب میله های مخصوص و کاشتن گیاهان پیچشی روی آن ها نیز منظره فوق العاده زیبایی پدید می آورد. در بالکن های کوچک استفاده از مبل امکان پذیر نیست. 

طراحی بالکن کوچک با گلدان های زیبا ایده هایی برای تزیین بالکن کوچک با دکوراسیون خلاقانه

طراحی تاب ننویی در بالکن

اما صندلی های جمع و جور چوبی یا مبلمان تابی و ریلکسی به همراه میز های کوچک برای صرف چای و میان وعده انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. حتی در صورتی که امکان قرار دادن میز در بالکن وجود نداشته باشد. می توان سکوی کنار دیوار را چند سانتی متر عریض نموده و با گلدان روی آن را تزیین نمود تا نقش میز را ایفا کنند.

محیطی دنج برای صرف غذا میز صبحانه در بالکن

محیطی دنج برای صرف غذا مبلمان تراس شیک و زیبا

محیطی دنج برای صرف غذا

اما اگر بالکن را برای صرف غذا در نظر گرفته اید، باید به فکر میز غذا خوری باشید. میز های غذاخوری کم جایی وجود دارند که برای تراس طراحی شده اند. کار گذاشتن یک باربیکیو برای کباب کردن مواد غذایی نیز بسیار خوشایند خواهد بود. اما به یاد داشته باشید که این امر در آپارتمان، برای همسایه ها آزار دهنده است.

طراحی سنتی تراس محیطی دنج برای صرف غذا

طراحی ویژه تراس محیطی دنج برای صرف غذا و مناسب برای نشیمن

دیگران مشاهده کردند: 6 ایده جذاب و فوق العاده طراحی پاسیو

بالکن زیبا و شیک محیطی دنج برای صرف غذا و دلباز و زیبا

بالکن بزرگ و جادار فوق العاده شیک و زیبا و دارای حصار های آهنی و میز دونفره برای صرف عصرانه و صبحانه بسیار دلچسب و چشم نواز

تراس شیک و زیبا محیطی دنج برای صرف غذا دلچسب و دلباز

زیبا سازی تراس محیطی دنج برای صرف غذا شیک و زیبا و بسیار بی نظیر

تراس فوق العاده شیک و زیبا و دلباز و بسیار چشم نواز و دلچسب با ویوی بی نظیر که در تراس پر از گل و گیاه بوده و گلدان های نرده آویزی که زیبایی آن را هر چه بیشتر زیباتر کرده است.

مبل تابی در بالکن محیطی دنج برای صرف غذا و استراحت

طراحی صندلی ننویی در تراس محیطی دنج برای صرف غذا

تراس فوق العاده زیبا با نورگیری مناسب و یک تاب آویزی که این سبک از طراحی مناسب دکوراسیون های سبک مدرن است.

محیط دنج برای استراحت محیطی دنج برای صرف غذا

محیطی دنج برای صرف غذا طراحی زیبای بالکن و مکانی بسیار مناسب برای استراحت

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

درباره نویسنده:

0 0 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
امتیاز
0 پرسش و پاسخ
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات

عنوان